Ruekeat silmät
tykkätkö jos ihmisellä on ruskeat silmä? siis joku tummatukkaisella tai vaaleatukkaisella.
minä itse en tykkä ollenkaan. kaikki käy paitsi ruskeat silmät.
Kommentit (31)
http://www.wowowow.com/files/imagecache/300x/2009_0219_Natalie_Wood.jpg
on kauniit ruskeat silmät. Ripsaria voisi olla vähemmän.
noin niinkuin yleensä, ja nimenomaan tummanruskeat. Vaaleanruskeat silmät on minusta se epämieluisin väri.
Iso osa ruskeiden silmien viehätyksestä on kuitenkin niillä silmäripsilläkin, tummasilmäisellä on yleensä tummat (paksummat, ja näkyvät)ripsetkin kehystämässä silmiään.
Mitä vaaleammat, sitä sairaamman näköiset silmät, väristä riippumatta.
jostain syystä en pidä
ruskeasilmäisistä ihmisistä. Syytä en tähän tiedä.
Et pidä ihmisestä silmien värin perusteella? Onko joku ruskeasilmäinen tehnyt sinulle jotain pahaa vai määritteletkö ihmiset muutenkin tällaisten seikkojen perusteella? Eipä taida älykkyysosamääräsi olla kovin päätä huimaava;)
tykkään ruskeistakin silmistä. Meidän suvussa on kaikki sini silmäisiä, äidillä oli ruskean kellertävät silmät. Enkä arvostele ihmisiä silmien, pienuuden, pituuden, lihavuuden .laihuuden mukaaan.
Nuorena huomasin, että luotan jotenkin rusekasilmäisten katseeseen, ne "puhuvat" minulle kun taas vaaleissa silmissä on jotain "tyhjää".
Olettaisin, että tämä liittyy siihen, että omat vanhempani ovat molemmat ruskeasilmäisiä, ruskeisiin silmiin olen vauvana oppinut katsomaan ja luottamaan. Sisarukseni ovat myös rusekasilmäisiä.
Arvatkaas mitä? Miehelläni on kauniit ruskeat silmät!
kiva olla ruskeasilmäinen, kaikillapa niitä ei olekaan, en haluaisi ollakaan sinisilmäinen niitä on suomalaiset pullollaan. Vihreät silmät myös kauniit. Toki sinisilmäisetkin nättejä varsinkin kun on puhdas siniväri silmisssä niinkuin vaaleansiniset ja tummansiniset on kauniit, niinkuin lapsillani ja yksi ruskeasilmäinenkin löytyy ja hänellä ihan vaalea tukka todennököisesti kuitenkin tummuu kun ikää tulee lisää. Todella nätin näköiset silmät, oikein tummat nappisilmät.
kiva olla ruskeasilmäinen, kaikillapa niitä ei olekaan, en haluaisi ollakaan sinisilmäinen niitä on suomalaiset pullollaan. Vihreät silmät myös kauniit. Toki sinisilmäisetkin nättejä varsinkin kun on puhdas siniväri silmisssä niinkuin vaaleansiniset ja tummansiniset on kauniit, niinkuin lapsillani ja yksi ruskeasilmäinenkin löytyy ja hänellä ihan vaalea tukka todennököisesti kuitenkin tummuu kun ikää tulee lisää. Todella nätin näköiset silmät, oikein tummat nappisilmät.
tiesittekö, että näin sanotaan eri silmienväreistä: siniset silmät vihaavat, harmaat pettävät, vihreät jättävät ja ruskeat rakastavat. Tosi on!
t.ruskeasilmä.
meidän koko perheellä on ruskeat silmät.