Ruekeat silmät
tykkätkö jos ihmisellä on ruskeat silmä? siis joku tummatukkaisella tai vaaleatukkaisella.
minä itse en tykkä ollenkaan. kaikki käy paitsi ruskeat silmät.
Kommentit (31)
vetoavat, varmaankin sen takia että tapaa useammin esim. sinisilmäisiä.
Omalla miehelläni on myös ruskeat silmät.
-Cindy Crawford
-Johnny Depp
-Penelope Cruz
-Antonio Banderas
Näin äkkiseltään muutaman mainitakseni:)
Valitettavasti itselläni on harmaan-vihreät. Ei siis mistään kotoisin.
on täysin järjetöntä olla pitämättä ihmisestä jonkin ulkoisen seikan, varsinkin niin vähäpätöisen kuin silmien värin takia! Minulla on ruskeanvihreät silmät, vaihteen vuoksi voisin olla välillä sini- tai harmaasilmäinen.
kiva olla ruskeasilmäinen, kaikillapa niitä ei olekaan, en haluaisi ollakaan sinisilmäinen niitä on suomalaiset pullollaan. Vihreät silmät myös kauniit. Toki sinisilmäisetkin nättejä varsinkin kun on puhdas siniväri silmisssä niinkuin vaaleansiniset ja tummansiniset on kauniit, niinkuin lapsillani ja yksi ruskeasilmäinenkin löytyy ja hänellä ihan vaalea tukka todennököisesti kuitenkin tummuu kun ikää tulee lisää. Todella nätin näköiset silmät, oikein tummat nappisilmät.
on täysin järjetöntä olla pitämättä ihmisestä jonkin ulkoisen seikan, varsinkin niin vähäpätöisen kuin silmien värin takia! Minulla on ruskeanvihreät silmät, vaihteen vuoksi voisin olla välillä sini- tai harmaasilmäinen.
tulee vaan mieleen, että ap on kade silmien värin takia.
kiva olla ruskeasilmäinen, kaikillapa niitä ei olekaan, en haluaisi ollakaan sinisilmäinen niitä on suomalaiset pullollaan. Vihreät silmät myös kauniit. Toki sinisilmäisetkin nättejä varsinkin kun on puhdas siniväri silmisssä niinkuin vaaleansiniset ja tummansiniset on kauniit, niinkuin lapsillani ja yksi ruskeasilmäinenkin löytyy ja hänellä ihan vaalea tukka todennököisesti kuitenkin tummuu kun ikää tulee lisää. Todella nätin näköiset silmät, oikein tummat nappisilmät.
maailman mittakaavassa ruskea silmissä on kyllä tavallisin väri, sininen taas harvinaisempi, harmaa taitaa olla kaikkein harvinaisin.
maailman mittakaavassa ruskea silmissä on kyllä tavallisin väri, sininen taas harvinaisempi, harmaa taitaa olla kaikkein harvinaisin.
ei mitkään hailakat vaaleanruskeat, vaan kunnon nappisilmät. Ja tykkään niistä tosi paljon. En tarvitse silmämeikkiä ollenkaan, kun ripset ja kulmatkin tummat. Ja minun silmiä kehutaan aina! Isot ja kauniit ;) En vaihtaisi!
ja vaikka olikin maailmanlaajuisesti yleisin väri niin samalailla suomalaiset yrittää olla jotain ulkomaalaisia värjäämällä tukka mustiksi, bruneteiksi tyhmät luulee siten olevansa niinkuin kaikki ulkomaalaiset. Suomalaiset on kauniita vaaleatukkaisina juuri sellaisina, kun luoja luonut.Piste.
matkassa ja siksi tummat hiukset
ja vaikka olikin maailmanlaajuisesti yleisin väri niin samalailla suomalaiset yrittää olla jotain ulkomaalaisia värjäämällä tukka mustiksi, bruneteiksi tyhmät luulee siten olevansa niinkuin kaikki ulkomaalaiset. Suomalaiset on kauniita vaaleatukkaisina juuri sellaisina, kun luoja luonut.Piste.
matkassa ja siksi tummat hiuksetja vaikka olikin maailmanlaajuisesti yleisin väri niin samalailla suomalaiset yrittää olla jotain ulkomaalaisia värjäämällä tukka mustiksi, bruneteiksi tyhmät luulee siten olevansa niinkuin kaikki ulkomaalaiset. Suomalaiset on kauniita vaaleatukkaisina juuri sellaisina, kun luoja luonut.Piste.
Muistan ainakin yhden psykologin, jonka esiintymistä olin kuuntelemassa, niin hän otti vähän väliä katsekontaktin ja silmät olivat inhottavan pisteliään oloiset. Vaaleanruskea ei niin paha.