Kertokaa mitä miehenne tekee normaalisti lauantaina tai sunnuntaina?
kerro vaikka eilisestä ja mitä tänään tehnyt tähän asti
Kommentit (21)
Eilen vei mummon hautausmaalle, leikki lasten kanssa, siivos keittiötä, katteli telkkaria. Tänään on puuhannu ton pienemmän pojan kanssa tossa ja laittoi tiskit koneeseen. Lupas siivota viel tänään :)
tietsikalta viihdeuutisia. Soittaa muutaman puhelun. Käy kaupassa. Juo kännit. Tapaa ehkä poikansa.
mutta yleensä siivoaa ja/tai tekee kodin ja puutarhan huoltotöitä, tekee ruokaa, on tietokoneella, lukee, käy perheen kanssa uimassa, rakastelee vaimonsa kanssa...
Työhommia siis yhdessä minun kanssani vaihtelevasti.
muuten vain makoilee sängyssä/sohvalla. Tosin hän tekee sitä ihan arkenakin =D
Eilinen tosin meni huonekaluja siirrellen, kun laitettiin lapset samaan huoneeseen, jotta me miehen kanssa saadaan oma makuuhuone.
On koneella, siivoaa, lähtee keikalle, tulee sunnuntaina ja on koneella, siivoaa ja soittaa kitaraa.
lepäillyt, leikkinyt lapsen kanssa. Kohta lähtee taas rakentelemaan. Jos ei ole rakennuksella vkonloppuisin, tehdään/laiskotellaan yhdessä.
Eilen otimme aamun pitkän kautta, eli söimme myös aamupalan sängyssä. Sen jälkeen siirtyi tietokoneelle ja oli siellä koko päivän. Itse tein välissä ruokaa ja puuhailin omiani. Lähdin itse seitsemältä tapaamaan ystävääni ja tullessani takaisin kymmeneltä mieheni oli edelleen samassa paikassa. Menin nukkumaan ja mieheni tuli joskus aamuyöstä.
Ja sitten sunnuntai: Mies nukkuu vielä. aion pakottaa hänet kävelylle koska on niin nätti päivä. Sen jälkeen saa puolestani tehdä mitä vain.
Näin siis normaalisti meillä. Meillä ei ole lapsia.
Mutta jos on tarkoitus jotain tehdä, niin sitten tehdään. Nyt on onneksi viikonloppu josta kummatkin nauttivat, eli ei tarvitse tehdä mitään.
Pihahommia, yhdistysjuttuja. Joskus saattaa illalla katsoa jonkun leffan.
niitä kompostiin. Sitten lähdettiin kummipojan ja tämn kaverin kanssa syömään ja sitten lätkämatsiin.
Tänään mieheni on siirtänyt elokuvia dvd:n muistista cd-levyille ja nyt lähti ulos lämmittämään paljua. Myöhemmin lähtee kanssa tallille ottamaan kuvia kun ratsastan hevosillani (2 kpl). Sitten saunomme ja löhöilemme paljussa.
Tämä on ns rauhallinen viikonloppu.
Normaalisti hän touhuaa pihalla pihatöiden kimpussa ja muiden askareiden parissa. Minä puolestani touhuan sisätöissä.
Pe, la ja su saunomme ja löhöilemme paljussa pari tuntia per päivä. Sen jälkeen istumme iltaa grillikodassa.
hän käyttää lasta uimahallissa ja koiraa pitemmällä reissulla metsässä ym. Pelaa tietokoneella, joskus näkee kavereita. Usein käy myös mökillä, jossa paljon puuhaa.
huoltajana. Osallistuu kotitöihin ja tekee pihahommia. Makaa sohvalla ja lukee kirjaa. Illalla katsoo tallennettuja sarjoja tv:stä ja ottaa pari viskiä. Nukkuu hyvin.
Sitten puuhailee omiaan takapihalla, käymme perheen kanssa jossain kävelyllä tai ajelulla. Pyörimme kaupoissa. Vahtii lapsia, kun käyn salilla.
Yleensä vietämme viikonloput aika tiivisti yhdessä puuhaillen.
käy meidän kanssa vauvauinnissa, siivoaa keittiötä tai laittaa pyykkejä, pelaa tai lukee uutisia tietokoneella, katsoo elokuvia, tekee ruokaa, syö herkkuja, juo kaljaa, käy salilla tai harrastuksessaan ym. Ja näitä siis ei välttis kaikkea samana viikonloppuna mutta jotain näistä yleisimmin puuhailee.
käy saunassa ja touhuaa lasten kanssa. Samaa siis kuin arkisin töiden jälkeen.
on koneella, soittaa musiikkia, nukkuua kymmeneen. Sitten on minun vuoroni mennä nukkumaan päiväunet. Kahden jälkeen puuhailemme yhdessä sitä sun tätä, käymme ulkoilemassa tai kaupassa. Tekee ruokaa tai minä teen. Mies yleensä kylvettää lapset ja minä laitan keittiötä tai pyykkejä. Iltamyöhällä käymme saunassa.
kuluu meidäm molempien viikonloput aika tehokkaasti. Eilen pihan raivausta,puiden pilkkomista,siistimistä. Mies hoiti nämä hommat aamupäivällä. Sen jälkeen käytti koirat lenkillä. Itse siistin sisätiloja ja hoidin lapsia(10kk,4v ja 6v) ja tein ruokaa. Söimme ja mies jatkoi pihahommia. Itse kävin sillä aikaa lasten kanssa metsäretkellä hakemassa sammalta yms. lasten leikkimetsää varten. Illaksi menin kuoron esitykseen ja sen jälkeen ystävälleni iltaa istumaan,ensi kertaa muutamaan vuoteen. Mies kävi sisarensa perheen luona lasten kanssa,hoiti iltapuuhat ja pisti lapset nukkumaan. Itse tulin kotiin ennen kolmea yöllä,aamulla sain nukkua pitkään. Nyt mies isompien lasten kanssa vanhempieni luona käymässä. Itse alan laittamaan pyykkejä kaappeihin,uusia pyörimään koneeseen ja imuroimaan ja järkkäilemään kotia.Kaikenlaista puuhatessa menee viikonloput.
Hommia on kovasti,mutta ihanaa tämä pikkulapsiaika! Mieheni jakaa vastuun ja työt,ihana mies!
käymässä
lisäksi keskusteli vaimonsa (minun) kanssa tämän gradun etenemisestä ja pohdiskeli hänen haaveitaan tehdä väitöskirja. Oli seksiä.
Lukee Raamattua. Rukoilee. Syö.
Ja tämä on oikea ihminen.