Dance - Mä olen kyllä NIIIN pettynyt siitä, että... OV
..kilpailun voittoa povataan Samille. En ole tv:n äänestysmainospätkissä nähnyt kertaakaan muiden tanssia kuin Samin(yli 10x) ja yhden ainoan kerran myös Markun pätkän. Mintusta ja Tarusta ei mitään(ellei heitä esitetä mainoksissa sellaisina ajankohtina, kun valtaosa kansasta ei ole tv:n äärellä???).
Taru voittoon! :)
Kommentit (13)
kuka niistä on se rovaniemeläinen? kannustan sitä, vaikka en ole katsonut koko sarjaa :D
tais olla lyhyttukkainen vaalea nainen, ehkä se taru?
kuka niistä on se rovaniemeläinen? kannustan sitä, vaikka en ole katsonut koko sarjaa :D
tais olla lyhyttukkainen vaalea nainen, ehkä se taru?
Markulla taas on karismaa ja lavasäteilyä. Huomaa, että hänellä on tanssiteatteritaustaa. Taru ja Sam jäävät kyllä molemmat näiden kahden varjoon. Tänään on mielenkiintoista nähdä, miten tanssi sujuu, kun kaikki tanssivat kaikkien kanssa. Ja Ap:lle tiedoksi, että itse ainakin olen nähnyt kaikkien mainospätkiä ihan tasaisesti. Mistä tiedät, koska valtaosa katsojista on tv:n ääressä? Oletko sitä mieltä, että kun sinä et tv:tä katso, ei suurin osa muistakaan näin tee?
tumma poika on jotenkin liian balettitanssijamainen, vähän myös feminiininen.
No, mä katson päivässä nelosen(jim, liv,4 ja kaikilla näillä kanavilla Dancen mainoksia näytetään...) kanavia melko paljon..
Ainakin 3-6 tuntia päivässä - aamupäivällä, iltapäivällä ja illalla. Iltapäivisin/iltaisin en ole nähnyt muiden mainoksia kuin ainoastaan Samin, joten kerro mulle, milloin mun pitää olla tv:n ääressä, jotta näen mainoksia myös Tarusta. Tuleeko niitä kenties aamulla 8-12 välillä vai kenties joskus keskiyön kieppeillä. Odotan vastausta.
AP
vain niitä yhteismainoksia ja Tarun mainoksia. En kertaakaa samia.
Minttu myös todella taitava. Eli jompi kumpi heistä voittakoon!
Näytti ihan kuin ei olis halunnut sinne. Mutta ehkä siinä vaan tunteet purkautu tai jotain...?
Mun suosikit on jo pudonnu ja jäljelle jääneistä ihan sama kuka vie voiton.
ettei ole taidoiltaan ihan samaa tasoa kun muut. Sanoi itsekin että aloitti tanssin niin myöhään että on antanut etumatkaa. Varmaan arvaa ettei tule voittamaan.
olen ap:n kanssa samoilla linjoilla siitä, että kyllä nyt puffataan varsin voimakkaasti voittoa sille Bjurströmin suosikkipojalle!Minä en ole nähnyt kuin juuri tämän yhden pojan pätkää ohjelman mainoksissa!!
Olisin voittoa toivonut mieluummin vaikka Sebastianille.. :)
hieman eri tavalla mutta kuitenkin.
Minttu on myös taitava mutta ei omaa samanlaista karismaa kuin kaksi edellämainittua..
Henk koht suosikkini on Markku, elää niin suurella sydämellä mukana kisassa.
Kun hänelle toivotin onnea tällä viikolla kun nähtiin, huomasin että parempi tyytyä vain moikkaamaan niin kauan kuin kisa on kesken, sen verran hermoraunio hän on.. :)
Tarusta en pidä yhtään, siis persoonasta. Siksi en hänelle voittoakaan toivo.