Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa :´(

Vierailija
06.11.2010 |

1-luokkalainen poika on ihan perkele joka ikinen päivä, ei ole asiaa mistä se ei skitsoaisi tai olisi pahalla päällä. Sen perusluonne on perkele, helvetin äkäinen tuittupää jonka sytytyslanka on olematon. Ja turhautumisen sietokyky.

Viimeinen niitti tälle päivälle on kohtaus jonka juuri sai kun ei voi laittaa sauna-aromia löylyveteen koska kiukaalla paistuu (ekaa kertaa vuosiin) folionyytissä makkaraa.

Mies kun oli tunkenut jo veteen aromia ja minä tyrmäsin ajatuksen, ei kai sitä voi käyttää jos samalla kiukaalla kypsyy syötäväksi tarkoitettua??

Nyt sitten tuolta saunatilasta kuuluu hirveä itku ja vinkuminen.

Olkoot ilman iltapalaa koko porukka, mieskin kehtasi asiasta valittaa, tehköön itse sapuskansa minä en nyt jaksa:´(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitahan rauhoittua!

jos vaaan voit niin mene kävelylle tai sit hetinukkumaan!

joskus vaan napsahtaa ja ei jaksa enää..

meillä myös 7v on välillä kuin perseelle ammuttu karhu..haistattelee ja paiskoo ja potkii tavaroita.

olen ajatellu että sillä on joku uhmaikä yms.

menis vaan ohi äkkiä ennen kuin äitilletulee hermoromahdus..

miespuliset on välillä tuollaisia putkiaivoisia ettei ne tajua ajatella kaikkia pikku yksityiskohtia, kuten tuota aromia löylyvedessä..

tsemppiä!!kohta tulee yö ja homma rauhoittuu.

avaa vaikka viinipullo ja istu sohvalle

Vierailija
2/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, koulussa ei ole, kotona on.

Kotona ei ilm tarvitse hillitä itseään yhtään mutta mulle riitti nyt!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perusluonne, teillä on kotona ongelmia. Riitelettekö paljon?

Vierailija
4/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perusluonne, teillä on kotona ongelmia. Riitelettekö paljon?

Meillä löytyy kans samanalisella luoneella varustettu 7 v poika. Ihan mahoton. Mitään ei voi tehdä heti ja nätisti ekalla sanomisella vaan esin pitää äiti ajaa hermoromahduksen partaalle...

Ihan kun meidän perheestä. Ja edelliselle tiedoksi, meillä ei riidellä juuri koskaan miehen kanssa.

Vierailija
5/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitte sen takia tuittuilee, vaan oknko aina ollut?

Vierailija
6/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika on kuin enkeli koulussa. just asiaa kysyin opettajalta.

kotona vaan pitää äidille vittuilla ja koetella.

Vierailija
7/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et poikaasi saa hallintaan..?

Jäähypenkki käyttöön.. se pon puol minuuttia ikävuotta kohden tpistat sitä aina kun tekee tuhmaa, jos poistuu, palautat sen takaisin vaikka sitetn 100kertaa,loppu peleissä åparempi laittaa jo pienenä se kuri,helpompi hallita isompana.

Vierailija
8/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin jo meitä vanhempia tai minua äitiä syyllistävää kommenttia.

Kyllä, meillä välillä myös riidellään=minä ja mies suukopuilemme toisillemme ja minä olen pahempi perkele siinä.

En kuitenkaan näe asiassa ongelmaa, koska mielestäni elämään kuuluu myös eripurat eikä lapset sellaisista rikki mene saati rupea jotenkin oireilemaan. Näkevät myös halailua, suukottelua yms.

Eri asia jos olisi kunnon tappeluja, väkivaltaa tms.

Ja lapsi ei toimi "tuhmasti" vaan on luonteeltaan lyhytpinnainen (kuten minäkin ja siksi kai niin tympiinnyn välillä siihen) ja helposti hermostuva eikä sellaisesta voi jäähypenkkiä ottaa toimintatavaksi, kaiken sen ihanan ja suloisuuden lisäksi mitä hänessä on.

ap

Vierailija
9/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien riitely tuskin on syynä, vaan koulun aloitus on monelle 7v. lapselle iso juttu, jonka tunnepuolet purkautuvat kotona. Mä en ainakaan lähipiirissäni ole tavannt yhtäkään tuoretta koululaista joka ei jotenkin olisi reagoinut. Tee lapsen kanssa joku ilta jotain spesiaali kivaa, hölmöilkää ja jutelkaa. Anna olla pieni hetken aikaa. Sitten muistutat, että olet aina siinä häntä varten jos joku mietityttää ja jos joku ahdistaa niin sitä on turha purkaa yleismaallisella kiukuttelulla, koska siitä ei tule kaikille kuin paha mieli ja riitelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme