Oireet on, tulos negatiivinen
Minulla on kaikki klassiset raskauden oireet; pahoinvointi, rintojen arkuus, väsymys ja nipistelyä vatsalla. Mutta tehtyäni raskaustestin tulos näytti negatiivista. Voisivatko kaikki oireet johtua jostain muusta vai onko testi antanut väärän tuloksen. Lisäksi oireet ovat ilmestyneet ennen kuin olen voinut todeta kuukautisten pois jäämisen.
Kommentit (4)
esim. mulla näytti esikoisesta jostain syystä puhdasta negaa rv4+5.
Kaksosista sain herkimmällä testillä hailakan haamun rv4+0.
raskaudessa vasta viikolla 8 ja nyt tokassa raskaudessa ensioireet alkoivat raskausviikolla 5. En tiedä voiko raskausoireet tuntua jo heti, ehkäpä... Toki kantsii tehdä uus testi, jos menkkoja ei kuulukaan.
vaikka sanotaan ettei se ole mahdollista... rinnat tulivat kipeiksi about heti kun olin hedelmöittynyt ( yleensä rinnat tulivat aroiksi n. 1pv ennen menkkojen alkua ), tuli myös kummallinen kuvottava olo jne. mitä ei koskaan ennen tullut ennen menkkojen alkamista. No, kuukautiset oli 4 pv myöhässä kun tein testin ja hailakka viivahan sieltä pätkähti. Nyt se hailakka viiva on 11 kk ja nukkuu juuri päikkäreitä :)
Ja tietääkseni "nipistely" ei todellakaan ole mikään "klassinen oire" ja harvemmin pahoinvointikaan ja väsymys noin aikaisin alkaa.
Taidat toivoa kovasti raskautta.