Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole Facebookissa?

Vierailija
05.11.2010 |

Itseäni ei ole kiinnostanut missään vaiheessa, ja tuttavat ihmettelevät. Olen vilkaissut, mistä siinä on kyse mutta en todellakaan innostunut. En pelkää mitään tietosuojajuttuja tms.

Jos et ole Facebookissa, kerropa miksi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskan en jaksa kertoilla mun tyhjänpäiväisestä elämästä juttuja tyyliin kävin kaupassa, töissä oli kiirettä, vanhempainilta tänään jne. Kiviäkin kiinnostaa tuollaiset jutut ja koska en ole avautuvaa tyyppiä, tuon enempää en voisi netissä avautua kun en voi sitä kasvotustenkaan tehdä. Eli tämä se syy ja sitten en voisi hyväksyä ystäviksi pinnallisesti tuttuja, joetn siellä olisi vain kourallinen ihmistä, joiden kanssa voin pitää yhteyttä muutenkin.

Vierailija
2/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana taas se, etten haluaisi hyväksyä kavereikseni kuin ihan muutamia ihmisiä enkä halua loukata puolituttuja. Siksi tyydyn sähköpostiin ja tekstareihin. Välillä puhelimeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei kiinnosta

-tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta

-en halua päivitellä tekemisiäni minnekään

-olen muuten tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluan olla tekemisissä

Täällä kun lukee ihmisten facebook-ongelmia, niin tulee sellainen olo että kasvakaa aikuiseksi ja lopettakaa moinen pelleily.

Vierailija
4/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana taas se, etten haluaisi hyväksyä kavereikseni kuin ihan muutamia ihmisiä enkä halua loukata puolituttuja. Siksi tyydyn sähköpostiin ja tekstareihin. Välillä puhelimeenkin.

Just tää eli kamala ongelma vaan tulisi, kun joku takavuosien tuttu pönkäis itseään ystäväksi ja joutuis torjumaan hänet.

Vierailija
5/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aika riitä virtuaali elämään. "en kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään..." Vai miten se Juicen lyriikka nyt menikään.

Vierailija
6/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuotta Facebookissa, mutta sitten rupesi tuntumaan tosi typerältä. Tekovitsikkäät jutut kiertää kaverilta toisella ja sitten niitä kommentoidaan. Ennen meni pari tuntia päivässä kavereiden kakkavaipan vaihdon kommentointia seuratessa. Sitten päätin että käytän oman aikani (sen mikä perheeltä liikenee) paremmin ja poistin tilini puolisen vuotta sitten. En ole kertaakaan kaivannut takaisin.

Vierailija
7/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi mielestäni kuluttavaa touhua. En jaksa mitään tekopyhää lässytystä. Oikeisiin ystäviin olen yhteydessä muutenkin.

Vierailija
8/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei kiinnosta

-tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta

-en halua päivitellä tekemisiäni minnekään

-olen muuten tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluan olla tekemisissä

Täällä kun lukee ihmisten facebook-ongelmia, niin tulee sellainen olo että kasvakaa aikuiseksi ja lopettakaa moinen pelleily.

Vierailija
9/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole Facebookiss?

Olenpas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan