Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämäkö on nykyajan kasvatusmetodi?

Vierailija
05.11.2010 |

Isä oli kaupassa lamppuhyllyllä n. 4v poikansa kanssa. Isältä tipahti lamppupaketti lattialle mihin hän tokaisi "oho" ja lähti kävelemään eteenpäin. Siinä välissä tämä poika pomppasi lamppupaketin päälle. Minä katsoin vierestä ja olin todella ärsyyntynyt. Melkein sanoin pojalle, että noin ei saa tehdä ja kaipa isäkin olisi pitänyt juosta kiinni ja pyytää nostamaan pudottamansa lamppupaketti. Aivan käsittämätöntä tämä välinpitämättömyys ja käytöstapojen puute :P

T. Ilmeisesti aivan liian tiukkapipoinen äiti

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tieto.

Vierailija
2/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä tehnyt alkeellistakaan tieteellistä tutkimusta? Ei yhden henkilön perusteella voi vetää johtopäätöksiä siihen, mikä on "nykyajan kasvatusmetodi"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä olin sisustusliikkeessä missä esillä hintavia keraamisia koristeita. Isä antoi lastensa leikkiä niillä ja vielä todella rajuin ottein. Rikkihän se meni se 80 euron koriste ja isä ei ollut moksiskaan saati että olis tarjonnu rahaa korvaukseksi. Sanoi vaan ettei koristeita sais pitää lasten ulottuvia ja että ei ollut edes varma että oliko juuri hänen lapsensa sen rikkonut...tänä päivänä kummastelen miksi myyjä antoi ukon kakaroineen päästä pälkähästä.

Vierailija
4/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut yksin vastaavassa tilanteessa, olisin tyytynyt katsomaan isää nenänvarttani pitkin (sillain tosi ärsyttävästi).

Jos olisi ollut seuraa, olisin ääneen (sellaiseen ääneen, että isä varmasti olisi kuullut) päivitellyt, että "siinäpä taas oikein hyvä isä kasvattaa pojastaan kunnon kansalaista. No, sitä niittää mitä kylvää!"

Vierailija
5/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti mitä traymoja sun lapset saa, kun et edes nykyaikaa seuraa kasvatuksessa.

Vierailija
6/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tässä nyt ekana hehkuttaa sitä että, ei sinä et ole tiukkapipo, vaan olet erittäin fiksu ja hyvä kasvattaja ja äiti.

Juujuu ja isä toimi tökerösti!

Vierailija
7/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä tehnyt alkeellistakaan tieteellistä tutkimusta? Ei yhden henkilön perusteella voi vetää johtopäätöksiä siihen, mikä on "nykyajan kasvatusmetodi"..

Vierailija
8/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään soisi monen muunkin osaavan vähän paremmin...terveisin toinen tiukka ja osaava äiti

Vierailija
9/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiko piittaamattomuus ylivertaisesta asemasta (Nokian johtaja), vai mt- ongelmista (likaiset ja kuluneet vaatteet)?

Vierailija
10/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tässä nyt ekana hehkuttaa sitä että, ei sinä et ole tiukkapipo, vaan olet erittäin fiksu ja hyvä kasvattaja ja äiti.

Juujuu ja isä toimi tökerösti!

Vierailija
11/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiko piittaamattomuus ylivertaisesta asemasta (Nokian johtaja), vai mt- ongelmista (likaiset ja kuluneet vaatteet)?

Vierailija
12/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tehkö aloituksia, jos niitä ei tarvitse ottaa vakavasti. Lisäksi aloituksen ilmiasusta huokuu, että ap sai tuosta hirveät boostit itsetunnolleen (minäpä olenkin ihan tosi mahtava äiti kun en anna lapsen rikkoa kaupan tavaroita), ja kokee olevansa jonkinlainen viimeinen jäänne esimerkillisestä kasvatuksesta, kun nykyaikana sitä ja tätä ja minä olen semmoinen hyveellinenn ja siveellinen.

Vierailija
13/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tehkö aloituksia, jos niitä ei tarvitse ottaa vakavasti. Lisäksi aloituksen ilmiasusta huokuu, että ap sai tuosta hirveät boostit itsetunnolleen (minäpä olenkin ihan tosi mahtava äiti kun en anna lapsen rikkoa kaupan tavaroita), ja kokee olevansa jonkinlainen viimeinen jäänne esimerkillisestä kasvatuksesta, kun nykyaikana sitä ja tätä ja minä olen semmoinen hyveellinenn ja siveellinen.

Vierailija
14/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa noin provosoivasti, koska täällä on niiden Nico-Pettereiden wt-mammat liikkeellä ja sieltä lentää kuules paskaa niskaan ;-)

Vierailija
15/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa noin provosoivasti, koska täällä on niiden Nico-Pettereiden wt-mammat liikkeellä ja sieltä lentää kuules paskaa niskaan ;-)

Mutta mä en vaan jaksa tollasia kehujen kalastelijoita.

Vierailija
16/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en vaan jaksa tollasia kehujen kalastelijoita.

Vierailija
17/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys toi nyt oli? Osaatko sä kirjoittaa?

Vierailija
18/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä isiviikonlopun isukkeja.

Ihan hukassa koko hommasta ja kakarat saa tehdä, mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi