sinä nettideittailija
uskallatko antaa puhelinnumerosi jos olette aikeissa treffata?
Kommentit (4)
Kannattaa ottaa prepaid noita juttuja varten, jos ei halua stalkkereita peräänsä.
olen antanut puhelinnumeroni varmaan kymmenille tuntemattomille miehille elämäni aikana, varsinkin kun vielä harrastin nettideittailua, olin turhankin huoleton varmaan noin yleisesti ottaen, olin mm. ensitapaamisella yötä yhden hepun luona joka sanoi psykiatrin luokitelleen hänet psykopaatiksi (hän nukkui sohvalla, tai siis ryyppäsi kunnes sammui), koskaan ei ole seurannut yhtään mitään ongelmaa numeron antamisesta..voi toki seurata, mutta ei mitenkään automaattisesti.
Tyyppi oli hyvä puhumaan ja sai minut uskomaan että olen paranoidi ihmisten suhteen jos en luota häneen vain koska ei olla tavattu vielä livenä. Hänestä sellainen käytös oli loukkaavaa. Lopputulos oli se että sain ihan hirveiden treffien jälkeen kuukausien ajaksi hullun stalkkerin perääni...
Ekan kanssa ei kemiat synkannut ja juttu jäi siihen. Toinen olikin nykyiseni, jolle numeron annoin. Nämä kaksi oli siis sellaisia jotka halusin treffata, muuten en olisi numeroa antanut.