Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kierukanpoiston jälkeen kroppa sekaisin vai raskaanakokö...

05.11.2010 |

Meillä on toiveissa pikkukakkonen 10/04 syntyneen esikoisen seuraksi.

Kierukka poistettiin 5.10 jonka jälkeen oli pari päivää pientä vuotoa ja 15.10 rusehtavaa tuhrua ja vatsakramppeja.

Viimeiset pari viikkoa on ollut yhtä oireilua, närästää, väsyttää, itkettää, kiukuttaa, vatsassa hassu fiilis ja nyt lämpöilykin on tullut mukaan kuvioihin, viime viikonloppuna olin ihan poissa pelistä yökättävän olon ja väsymyksen takia, ne rauhottui viikolla, mutta nyt taas samaa oloa, päivittäin särkee päätä, koko ajan nälkä mutta sitten ei jaksakaan syödä.

Tänään aamulla tein testin, joka näytti negaa, koska poistosta tuli kuukausi täyteen eikä kuukautisia ole näkynyt.

Kiertoa en osaa yhtään aavistella, minulla ei ollut kuukautisia koko kierukan paikoillaan olon aikana, ensimmäisten kuukausien tiputtelua lukuunottamatta. Pientä menkkafiilista oli kerran kuussa, kuun vaihteen tienoilla, mutta muita menkka oireita ei ollut viiteen vuoteen. Kierukka laitettiin, esikoisen syntymän jälkeen. Esikoinen sai alkunsa pillereiden läpi, joten luomu menkkoja minulla ei ole ollut 13 vuoteen, enkä siis yhtään osaa sanoa kierron pituutta.

Onko ketään uuta joka pyörittelee samoja ajatuksia, tai kokemusta asiasta omaavia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla