Vastasyntyneen äiti/isä, paljonko nukuit viime yönä?
itse taisin nukkua yhteensä 4h, pari 1.5 h pätkää ja torkahdus...
Kommentit (8)
Nukuin noin klo 00.30-09.00 välissä 2 syöttöä eli noin 7h
Vauva 7 vkoa, menin nukkumaan yhden jälkeen (vauva puoli kahdentoista tienoilla), syöttö viiden aikaan, ennen puoli kuutta takaisin unten maille ja ylös puoli yhdeksältä. Eli unta yhteensä 7 tuntia.
Plussat siitä että myös isät huomioitu kysymyksen asettelussa. (Vaikka itsekin olen äiti).
viime yönä nukuin 8,5 h. ensin 6,5 h pätkän ja sitten vielä pari tuntia aamusta. Nyt pikkunen nukkuu taas. Mulla rauhallista omaa aikaa ja isi on koulussa. Ensimmäinen lapsi on tämä meidän nukkumatti :) jaksamista teille joilla lyhyet yöunet! (ei meilläkään toki joka yö ole IHAN noin hyviä, mutta yllättävän paljon ja pitkiä pätkiä hän kyllä nukkuu)ü
mielestäni isä pystyy hoitamaan homman samalla tavalla. No, ilman tissiä tietysti.
Plussat siitä että myös isät huomioitu kysymyksen asettelussa. (Vaikka itsekin olen äiti).
nukuin ehkä 3 tuntia. Vaikka vauva nukkuukin, niin itsellä uniongelmat. Odotan vaan milloin taas herää tai kun omat unet katkeavat vauvan heräämisen seurauksena, niin vaikea päästä uneen uudestaan...
Nukuin noin klo 00.30-09.00 välissä 2 syöttöä eli noin 7h