Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasyntyneen äiti/isä, paljonko nukuit viime yönä?

Vierailija
05.11.2010 |

itse taisin nukkua yhteensä 4h, pari 1.5 h pätkää ja torkahdus...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin noin klo 00.30-09.00 välissä 2 syöttöä eli noin 7h

Vierailija
2/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin noin klo 00.30-09.00 välissä 2 syöttöä eli noin 7h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva 1kk

Vierailija
4/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 7 vkoa, menin nukkumaan yhden jälkeen (vauva puoli kahdentoista tienoilla), syöttö viiden aikaan, ennen puoli kuutta takaisin unten maille ja ylös puoli yhdeksältä. Eli unta yhteensä 7 tuntia.

Vierailija
5/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat siitä että myös isät huomioitu kysymyksen asettelussa. (Vaikka itsekin olen äiti).

Vierailija
6/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yönä nukuin 8,5 h. ensin 6,5 h pätkän ja sitten vielä pari tuntia aamusta. Nyt pikkunen nukkuu taas. Mulla rauhallista omaa aikaa ja isi on koulussa. Ensimmäinen lapsi on tämä meidän nukkumatti :) jaksamista teille joilla lyhyet yöunet! (ei meilläkään toki joka yö ole IHAN noin hyviä, mutta yllättävän paljon ja pitkiä pätkiä hän kyllä nukkuu)ü

Vierailija
7/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni isä pystyy hoitamaan homman samalla tavalla. No, ilman tissiä tietysti.

Plussat siitä että myös isät huomioitu kysymyksen asettelussa. (Vaikka itsekin olen äiti).

Vierailija
8/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuin ehkä 3 tuntia. Vaikka vauva nukkuukin, niin itsellä uniongelmat. Odotan vaan milloin taas herää tai kun omat unet katkeavat vauvan heräämisen seurauksena, niin vaikea päästä uneen uudestaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän