Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko naapurin lapsen aina lahjakkaita lapsia?

Vierailija
01.06.2008 |

missä ne tavalliset lapset sitten on?

T. kysyy toinen naapuri

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kertooko äitien leveily lapsistaan ÄITIEN heikoista itsetunnosta???

- vai onko se kehujen puutetta- kun kukaan muu ei kehu, niin kehutaan sitten itse?

- kun naapurin lapset oppii lukemaan 4 v iässä ja

osaavat käsillä kävellä 5 v iässä....

- vai onko kyseessä uusi amerikkalaisen itsetuntoa pönkittävä kasvatusmallin rantautuminen Suomeen

= olisi ehdottomasti positiivisin näistä vaihtoehdoista!!!

----

(fakta=arkirealismi=

- ja todistukset---voi että

---ja sitten kun tulee yo-kirjoitukset- on huippukeskiarvot maximi cum lauden tasoa...

mutta sehän on HYVÄ arvosana sekin:)

Vierailija
2/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö ei sitten saa kertoa, kun naapurin pikku Niko-Petteri ei oppinut vielä ekaluokan kevääseen mennessä lukemaan. Ei se mitään ettei N-P osaa lukea, N-P osaakin luistella!

Ja paskat, painukaa tyhmien kakaroidenna kanssa pois meidän naapurista. Ei tänne tuollaista ainesta kaivatakaan, hyvälle asuinalueelle. Teille on ihan omat getot, jossa voitte ylpeillä siitä kuinka N-P jo 10v. ikäisenä ryösti ihan ekan oman mummon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron ihan tasapuolisesti mun lapsistani, lahjakkaista ja vähemmän lahjakkaista. En ole tiennytkään, että se on kehumista, jos mainitsee esim. sen, että lapsi on oppinut 4-vuotiaana lukemaan. Monihan oppii tuossa iässä.

Vierailija
4/4 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin tyhmät naapurit, etteivät siedä lapsistaan ylpeitä vanhempia, niin menkööt mäkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi