Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla vaaleat kulmakarvat

Vierailija
04.11.2010 |

millä ja miten saatte kulmakarvoihinne väriä? Kestovärjäystä en nyt tarkoita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan melko lailla samaa kamaa kuin luomivärit, eli paketissa on kaksi ruskean sävyä ja ohut, viistottu harja/sivellin, jolla saa värin levitettyä. Voi käyttää joko yhtä sävyä tai laittaa tummempaa sävyä korkeimmasta kohdasta sinne ulko-osan "häntään" päin. Noita pitäisi löytyä marketeistakin, tai voi ostaa vain sopivan sävyisen luomivärin ja tuollaisen ohuen, viistotun luomivärin rajaussiveltimen.

Vierailija
2/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän aina ruskeaa luomiväriä, onko tyhmä tapa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän kulmakynää ja lopuksi harjalla harjaan jäljen tasaiseksi ettei kulmat näytä piirretyiltä.

Vierailija
4/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin kulmaväripakkaus, jossa on 2 eri sävyä joten niillä saa luonnollisen näköiset kulmat. Tummaa "siiven" korkeimpaan kohtaan, vaaleampaa muille. Sitten harjalla tasoitellaan. Näyttää tosi luonnolliselta!

Jos olet varma että luomiväri näyttää luonnonvalossakin luonnolliselta, niin ei kai siinäkään mitään. Niissä tahtoo vaan olla usein punertavaa sävyä, ruskeissakin, puhumattakaan kimalteesta, joka näkyy joskus vain auringonvalossa. Se ei ois erityisen naturellia... :)

Vierailija
5/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö tuollaisia esim. anttilasta tms?

Vierailija
6/8 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kestovärjään niitä itse ja välillä käytän ihan kulmakynää ja harjaa. Ei mitään ongelmia ole ollut.

Vierailija
7/8 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on pälvikaljuus ja on lähtenyt oikeapuoline kulma... ensin tein kestopigmentin. nyt rajaan vain mustalla kynällä ja vähän tummanruskeata luomiväriä ja harjalla levitän sen suoremmaksi. Mutta se kestopigmentti oli hyvä, malmilla tein sen ja maksoi 200€ (sisältäen kolme käyntiä ja kaikki korjaukset)

Vierailija
8/8 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä käytän kulmakynää ja harjaa.

Täysin vaaleat karvat jos ei niihin mitään väriä ole laitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi