Mä en oikeasti miehenä voi uskoa
että naiset on noin skeptisiä miesten suhteen mitä täältä saa lukea. Täällä vannotaan ja vakuutetaan että _ihan jokainen_ mies pettää joskus.. ihan varmasti.
En ole koskaan pettänyt vaimoani (enkä ketään muutakaan), enkä ole harrastanut yhden yön suhteita. Houkutuksia toki on elämässä ollut mutta järki se on millä mennään.. en ikimaailmassa pettäisi vaimoani, loukkaisi minulle rakkainta ihmistä.
Enkä tosiaan suostu uskomaan että olen ainoa tällainen mies.
Kommentit (29)
ajattelekaan, että kaikki miehet pettää, mutta ei sitä voi koskaan olla toisen ihmisen päänsisällöstä niin varma, että voisi laittaa päänsä pantiksi siitä, ettei se oma mies petä seuraavan 50 vuoden aikana, eikä se mies itsekään voi olla satavarma itsestään.
Olen silti kokenut miesten taholta sellaista paskaa, että enpä enää jaksa uskoa yhdenkään miehen uskollisuuteen.
Kiltiltä, luotettavalta ja kunnolliseltakin vaikuttavat miehet voi paljastua ihan mädiksi. Kaikkia kummallisia pelejä: ilmoituksia nettien treffipalstoilla, virtuaaliseksiä messengerissä, alastonkuvia nettisivuilla.
Yhden miehen olen tavannut, joka ei vaikuttanut siltä, että pettäisi. SItä ei sitten kiinnostanut seksi yhtään.
mutta eikö tutkimus sano että 80% pettää jossain vaiheessa elämäänsä...?
Täällä pyörii
a) hulluja
b) hullujen yllyttämisestä kiksinsä saavia
c) sen koko shown katselemisesta kiksinsä saavia
d) viattomia nuoria äitejä
siihen ne kehut liittyy. Rakkaimman tulisi olla se, joka ylistää taivaisiin, ojentaa auttavan kätensä, palauttaa maan pinnalle...
ei sen tarvi, se on niin itsestäänselvää.
En väitä tietäväni ettei hän tule loppuelämänsä aikana (esim seuraavat 40v) pettämään mutta olen ihan varma ettei hän ole pettänyt niiden 18 vuoden aikana jonka olemme olleet yhdessä enkä oikein jaksa uskoa että sellaista olisi syytä pelätä (lähi)tulevaisuudessakaan.
oli monia epäonnistuneita suhteita, joissa jäin altavastaajaksi. lopulta ajattelin, että mieluummin loppu elämäni olen yksin kuin yhtäkään epäonnistunutta suhdetta ja lasten elämän sotkemista.
kuinkas sitten kävikään...
kaveri kertoi miehestä, jolla asumusero ja eropaperit vetämässä. itsellä kuukautta aikaisemmin ero pitkäaikaisesta avopuolisosta. jutun piti olla "kunhan pidetään hauskaa ja sekstaillaan", ei mitään sitoumuksia. kolahtikin sitten vaan niin kohdilleen, että ei tarvitse enää kummankaan ajatella exien kanssa tekemiään virheitään ja nöyryytyksiään vaan sattuman kautta löytyi suhde, jossa arvostetaan ja kunnioitetaan. molemmille on tärkeää luottamus ja rehellisyys.
unohtamatta niitä huumoripläjäytyksiä, mitkä joka päivä saa nauramaan ja toisen viereen nukahtamaan.
Mä olen täysin vakuuttunut, että valtaosa miehistä pettää. Voisinpa melkein uskoa, että kun olosuhteet on oikeat, niin 90% miehistä pettää. Saatan olla väärässä, mutta vakaasti kuitenkin tähän uskon.
Ja miksi? Satun työskentelemään miesvaltaisella alalla (jo vuosia) ja olen yksikkömme ainut nainen. Siinä on tullut aika hyvä poikkileikkaus ja sisäänajo miesluonteeseen.
Ja kyllä, olen täysin varma että oma miehenikin on pettänyt minua. Ollaan oltu yhdessä jo 15 v joten on todella naivia kuvitella ettei olisi.
Ja mä en usko, että läheskään kaikki pettää siksi, että omassa vaimossa olisi jotain "vikaa" tai suhde ei toimisi. Moni pettäjä rakastaa varmasti perhettään yli kaiken. Se on vaan miehen luonto tollanen. Ja joskus naisenkin.
Oli kuulemma hautonut eroa jo 1,5v mutta lähti vasta ihastuttuaan toiseen.