Mä en oikeasti miehenä voi uskoa
että naiset on noin skeptisiä miesten suhteen mitä täältä saa lukea. Täällä vannotaan ja vakuutetaan että _ihan jokainen_ mies pettää joskus.. ihan varmasti.
En ole koskaan pettänyt vaimoani (enkä ketään muutakaan), enkä ole harrastanut yhden yön suhteita. Houkutuksia toki on elämässä ollut mutta järki se on millä mennään.. en ikimaailmassa pettäisi vaimoani, loukkaisi minulle rakkainta ihmistä.
Enkä tosiaan suostu uskomaan että olen ainoa tällainen mies.
Kommentit (29)
Mut en jaksa koskaan noihin keskusteluihin osallistua koska en tietenkään voi mitenkään todistaa tollasta. Kaikki jotka on erimieltä leimataan vaan sinisilmäiseksi hölmöksi.
että naiset on noin skeptisiä miesten suhteen mitä täältä saa lukea. Täällä vannotaan ja vakuutetaan että _ihan jokainen_ mies pettää joskus.. ihan varmasti. En ole koskaan pettänyt vaimoani (enkä ketään muutakaan), enkä ole harrastanut yhden yön suhteita. Houkutuksia toki on elämässä ollut mutta järki se on millä mennään.. en ikimaailmassa pettäisi vaimoani, loukkaisi minulle rakkainta ihmistä. Enkä tosiaan suostu uskomaan että olen ainoa tällainen mies.
että arvioivat kaikki miehet yhtä uskottomiksi kuin mitä itse ovat.
-toinen palstaisä
Naiset ovat itse niin lutkia että arvioivat kaikki miehet yhtä uskottomiksi kuin mitä itse ovat.
-toinen palstaisä
ja lehemät lentää.
Mutta ei täällä voi sanoa ettei minun mieheni petä. Jos sellaista menee sanomaan, niin johan saa haukkuryöpyn päällensä.
Mutta senkin uhalla: minulla on ihana mies, eikä varmasti petä :)
Naiset ovat itse niin lutkia että arvioivat kaikki miehet yhtä uskottomiksi kuin mitä itse ovat. -toinen palstaisä
alkuperäinen -ei mikään palstaisä kuitenkaan.
tai tulee ensimmäinen epäilys että tämä ei olekaan sitä elämää mitä mies haluaa elää loppuelämänsä, mies hakee toisen naisen ja vasta sitten eroaa. En tunne yhtään miestä joka olisi ensin eronnut ja sitten vasta hakenut uuden naisen. Tietysti on niitä joissa vaimo on hakenut eroa ja mies on jäänyt yksin.
kuulun myös tähän sinisilmäisten joukkoon, koska en vain jaksa uskoa että oma mieheni pettäisi minua missään tilanteessa.
Täällähän tosiaan kuvitellaan, että se pettäminen on joku evouution asentama ohjelma mieheen --> kaikki miehet pettävät jossakin vaiheessa elämää.
Noh, pitäkää minua sinisilmäisenä mutta ainakin luotan mieheeni.
vaan aina pitää mielessä lähdekritiikki. Noihin "joka mies pettää"-keskusteluihin kirjoittavat aina tietyn tyyppiset naiset.
Eli ei naiset noi skeptisiä ole.
t. luotan mieheeni 100%, vaikka nytkin jossain maailmalla
että naiset on noin skeptisiä miesten suhteen mitä täältä saa lukea. Täällä vannotaan ja vakuutetaan että _ihan jokainen_ mies pettää joskus.. ihan varmasti.
Myös täällä on yksi vaimo joka ei epäile miestään uskottomaksi. Luotan 100% häneen. Me ollaan luvattu olla toisillemme uskollisia ja se lupaus pitää.
Mutta sen uskon, että oma mieheni kuuluu niihin miehiin, jotka löytää toisen naisen ennenkuin ottaa eron.
Ai miksi? Koska mun mieheni kuuluu niihin miehiin, jotka eivät juuri huutele omista tunteistaan ja olotiloistaan. Voin aivan kirkkaasti sieluni silmin nähdä, miten mieheni tulee 10 vuoden päästä kertomaan, ettei hän oikeastaan ole enää vuosiin rakastanut mua ja tahtoo nyt eron, ja taustalta selviää, että on hiljattain ihastunut tai rakastunut toiseen naiseen. Hänelle vain ei ole tullut mieleenkään kertoa mulle, ettei rakasta enää mua, ennenkuin on rakastunut toiseen.
Mutta ihan varmasti on olemassa miehiä, jotka kertovat tunteistaan heti eikä vasta sitten, kun on jo uusi kierroksessa.
Työkavereita, kursseilla tavattuja, pienten vauvojen isiä, vaimo jopa raskaana.
Itse olen ollut kaksi kertaa naimisissa, 1. mieheni petti 20 v avioliiton jälkeen. Toinen oli jopa uskovainen ja petti siitäkin huolimatta.
Vähän kun flirttailet, kehut, imartelet ja ehkä keski-iän kriisi päällä. Ensin tulee ihastus, ja siinä se sitten on. Miehet ovat niiiiin persoja kehuille. Kotona kun vaimo ei kehu eikä pidä hyvänä, eikä saa kunnon seksiä. Vaimot eivät pidä huolta itsestään.
Mies ajattelee, että tätäkö arki- ja seksielämäni tulee koko loppuelämäni olemaan.
Ja tuo on totta, ettei mies lähde epätyydyttävästä
liitosta, ennenkuin on uusi nainen katsottuna. Asiaa on tutkittu.
luottamus toimii täysin puolin ja toisin.
Täällä olevia puheita en pitäisi kovin kattavana otoksena, kun ottaa huomioon, miten paljon täällä on avoliitosta toiseen kitkuttavia sitoutumiskammoisia ja yksinhuoltajia. Pakkohan sitä on kyynistyä, jos ei kunnollista löydy vierelle ja toisaalta omakin asenne on sellainen, että kerranhan täällä vain eletään.
Minulla oli rinnakkaissuhde yli 5 v. Mieheni luulee varmaan vieläkin, että olen ollut hänelle uskollinen. Että se siitä.
Kotona kun vaimo ei kehu eikä pidä hyvänä, eikä saa kunnon seksiä. Vaimot eivät pidä huolta itsestään. Mies ajattelee, että tätäkö arki- ja seksielämäni tulee koko loppuelämäni olemaan. Ja tuo on totta, ettei mies lähde epätyydyttävästä liitosta, ennenkuin on uusi nainen katsottuna. Asiaa on tutkittu.
mun uskollisuus sitten selittyy myös sillä että vaimoni kehuu ja arvostaa minua kuten minä vaimoani, seksiä meillä on usein ja se on upeaa. Tosin minulle seksi ei ole vain paineiden purkamista vaan nimenomaan sen rakastamani ihmisen lähellä olemista. Ja siihen kun ei kukaan muu kelpaa.
se alkuperäinen
aika iso prosentti pettää, niin onhan se melkoista itsensä huijaamista olla ihan satavarma, ettei se oma varmasti ikinä milloinkaan tule pettämään. Jos sanottaisiin, että aivossasi oleva kasvain on 40-50% varmuudella pahanlaatuinen, niin en minä vielä huokaisisi helpotuksesta, vaan alkaisin ehkä jopa katselemaan arkkuja.
"miten meidän avioliiton näin kävi, mies rakastui toiseen,korni tilanne".
Minäkin väitin ensimmäiset 19 vuotta, että minun mieheni ei petä. Jouduin perumaan puheeni 20. vuonna.
Näin minäkin liityn av-mammojen joukkoon huutelemaan kaikki miehet pettää. Lisään vielä sivulauseen: kun suhdetta on tapana tarpeeksi pitkä aika.
"miten meidän avioliiton näin kävi, mies rakastui toiseen,korni tilanne". Minäkin väitin ensimmäiset 19 vuotta, että minun mieheni ei petä. Jouduin perumaan puheeni 20. vuonna. Näin minäkin liityn av-mammojen joukkoon huutelemaan kaikki miehet pettää. Lisään vielä sivulauseen: kun suhdetta on tapana tarpeeksi pitkä aika.
kertoo kyllä paljo sinusta ihmisenä.
Ja sitä paitsi,kaikki jotka huutelevat miehen pettämistä, puhuvat omista kokemuksistaan.
"miten meidän avioliiton näin kävi, mies rakastui toiseen,korni tilanne". Minäkin väitin ensimmäiset 19 vuotta, että minun mieheni ei petä. Jouduin perumaan puheeni 20. vuonna. Näin minäkin liityn av-mammojen joukkoon huutelemaan kaikki miehet pettää. Lisään vielä sivulauseen: kun suhdetta on tapana tarpeeksi pitkä aika.
kertoo kyllä paljo sinusta ihmisenä.
enkä mä todellakaan epäile omaa miestäni. Luulen, että täällä suurimmassa äänessä ovat ne petetyt, jotka tartuttavat epäilyksen muihinkin.