Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tätä ostamista ja myymistä perheen sisällä.

Vierailija
04.11.2010 |

Jos otan suihin, saanko kyydin Ikeaan?

Jos ostat mulle ton, saat pillua!

Liitto on kahden aikuisen, toisiaan kunnioittavan ihmisen yhteisö jossa ei pitäisi tapahtua mitään tuollaista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huumoria kehiin :)

Vierailija
2/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan täysin huumorimielessä. Joka tapauksessa kumpikin saa seksiä (ilman mitään velvotteita) mutta on vain hauskaa tehdä tuolla tavoin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten huomioimista?

Jos yksi vaan aina vaatii itselleen eikä tajua ilahduttaa toista, voi silloin vähän vinkkausmielessä "kiristääkin". Jos ei ajan kanssa sittenkään tajua, käy luultavasti niin, ettei pian tehdä mitään enää yhdessä.

Mun mieheni kieltäytyi aina jyrkästi tekemästä mitään mikä ei itseä just huvittanut. Silti oli tosi tuohtunut, kun en enää lähtenyt hänen suunnittelemilleen lomille tms. Piti ihan rautalangasa vääntää, että ilolla tekisin juttuja hänen mielikseen, jos saisin joskus itse samaa kohtelua.

Me ei tehdä nykyään enää yhtään mitään yhdessä. En edes vaivaudu ilmoittelemaan etukäteen, jos suunnittelen vaikkapa jotain viikonloppureissua. Jos asian takia on pakko sopia vaikkapa lastenhoitoja niin sit on sovittava yhdessä. Veikkaanpa et kohta voidaan sopia ne lastenhoidot lastenvalvojan kanssa...

Vierailija
4/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä pyydän kyytiä johonkin, tottakai sen saan ilman mitään ehtoja. Ja huumoria kyllä löytyy täälläkin seksin saralla mutta ei itsensä myymistä edes sen varjolla.

Vierailija
5/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä pyydän kyytiä johonkin, tottakai sen saan ilman mitään ehtoja. Ja huumoria kyllä löytyy täälläkin seksin saralla mutta ei itsensä myymistä edes sen varjolla.

Koska se voi kääntyä aika nopeasti asetelmaan: et saa jos et tee näin.

Tätähän tälläkin palstalla kehotetaan välillä tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan