G: Joululahjoista. Oletko vielä ostanut yhtään, montako pitää hankkia
vai oletko viime hetken paniikissa kaupoissajuoksija?
Olen ostanut 2 lahjaa, tulee yhdelle kummilapselle. Toiselle omista lapsista olen tilannut netistä lahjan, pitäisi tulla näinä päivinä. Miehelle tiedän mitä hankin, kunhan saisin aikaiseksi sen ostaa.
Lahjoja pitää ostaa 7:lle henkilölle ja tykkään hankkia kaikki ajoissa.
Kommentit (10)
rakastan lahjojen ostamista ja siksi koitan lykätä niiden ostamisen mahdollisimman myöhäiseksi. Koska jos mulla on kaikki lahjat hankittuna jo marraskuussa, ostan toiset mokomat joulukuussa... Eli lapsille olen ostanut pinon DVD-elokuvia kun löysin tarjouksesta paljon kivoja, tytölle on yöpaita ostettuna, pojalle cars-kalsareita ja kummitytölle koru. Eli melkeinpä kaikki vielä hankkimatta. Tänä jouluna koitan taas pysyä aisoissa mutta saas nähdä kuinka käy...
rakastan lahjojen ostamista ja siksi koitan lykätä niiden ostamisen mahdollisimman myöhäiseksi. Koska jos mulla on kaikki lahjat hankittuna jo marraskuussa, ostan toiset mokomat joulukuussa... Eli lapsille olen ostanut pinon DVD-elokuvia kun löysin tarjouksesta paljon kivoja, tytölle on yöpaita ostettuna, pojalle cars-kalsareita ja kummitytölle koru. Eli melkeinpä kaikki vielä hankkimatta. Tänä jouluna koitan taas pysyä aisoissa mutta saas nähdä kuinka käy...
ole ostanut vielä lahjoja muuten, mutta omalle lapselle on muutama alennusmyynneistä ostettu lego-pakkaus ja kirjoja.
Kahdelle kummilapselle ostan lahjat heti kun kertovat, mitä haluaisivat tai tarvitsevat. kahdelle sisarusten lapselle lisäksi lahjat, aikuisille ei osteta lahjoja. Ei kovin paha, vain viidelle ostettava lahjat ja näistä 4 vielä lapsia, yksi esi-teini kummilapsi on sitten se vaikein tapaus... Toivottavasti kertoo itse mitä haluaa!
Alesta ostin kummilapsille ja sukulaislapsille ison kasan yöpaitoja ym, mutta niiden mukaan laitan jotain pientä lelua tai kirjaa vielä. Yhteensä tuollaisia lahjoja tulee 7.
Omille lapsille olen tilannut yhden lahjan, mutta en ole vielä saanut. Yhteensä kolme lasta ja ostan kaikille yhden omat lahjat.
Aikuisille perheenjäsenille aion hankkia yhteensä 6 lahjaa.
vaikka ostan joka vuosi lahjat ajoissa, siitä huolimatta viimeisellä viikolla sorrun aina ostamaan jotain kivaa joka lapselle. Esim. alesta leffan, pikkulelun jne.
ap
enkä ainakaan ennen joulukuun puolta väliä ostakaan. Mulla n. 20 lahjaa ostettavina.
Täällä myös yksi joka rakastaa ostaa ja antaa joululahjoja, noin puolet on hankittuna. Toinen puolisko saa jäädä juuri sinne kiireisinpään hulinaan, siinä on kivaa tunnelmaa kun on paljon ihmisiä liikkeellä ja joululaulut soi kaupoissa :)
Muuta ei vielä ole, ehkä 20 lahjaa tulee hankittua kaikkinensa.
Tosin oon ostanu ekat jo heinäkuussa, enkä jätä viime tippaan mitään, mutta kauppoihin meen vaan filisteleen viimesinä viikkoina kun joululaulut soi ja ihmiset ostaa paniikissa lahjoja ja mun ei enää tarvi ostaa mitään. :) Ihana, ihana joulu!
tykkään kovasti joulusta, mutta ne lahjat...lapsia on viisi ja kun heille ei kukaan muu osta jouluna mitään muu kuin me vanhemmat. Ja kun osa on jo teini-iässä, toiveetkin ovat jo kalliimpia. Ja miltä se lapsesta sitten tuntuu, jos ei vuoden mittaan saa muutenkaan juuri mitään, jos ei sitten joulunakaan saa kuin jonkun pienen paketin.
No asiaan: mitään en ole hankkinut, ja pitäisikö ostaa joku 50 lahjaa ainakin. Ehkä 5-6 lahjaa joka lapselle, ja sitten loput ystäville yms.