Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että osaa olla huono olo!

Vierailija
04.11.2010 |

Valvon kun on niin huono olo! Mistäköhän tämäkin nyt tuli? Olen raskaana viikolla 32, että ei todellakaan mitään alkuraskauden pahoinvointia. Ellottaa ja huippaa. Mittasin sokeritkin, mutta ne oli ihan hyvällä tolalla. Olen ollut sairaslomallakin jo tän ja edellisen viikon, enkä ole kamalasti ihmisiä tavannut, vaikka eihän sitä tiedä vaikka jollain joku pöpö ois ollut vaikka kaupassa. Olen kuitenkin pitänyt nyt raskauden aikana erityistä huolta käsihygieniasta enkä ole syönyt mitään kypsentämättömiä lihoja/ kaloja/ juustoja/ ulkomaisia marjoja, joten isoa riskiä ei pitäisi olla...

Voi öhkö!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotko mennä päivystykseen? Tietty siellä sitten saa huonossa lykyssä jonkin pöpön. Onko tämä eka raskautesi?

Vierailija
2/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tulossa. Eihä tässä muuten mitään, mutta kun pääkin on ihan pöhkö ja todellakin huippaa tän huonovointisuuden lisäksi. Iski ihan yhtäkkiä tuossa yhdeksän paikkeilla. Tekis mieli mennä maate, mut sit tuntuu että heti tulee ylös... Ei ne varmaan päivystyksessä mitään tee, jos jatkuu niin huomenna sitten terveyskeskukseen. Toivottavasti ei ole mitään mikä vois vauvaan vaikuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitoksia myötätunnosta. Vettäkin ja vähän mehua oon kyllä yrittänyt juoda... Eihän sitä aikuinen ihminen mitään hoitoa tietty tarvitse vatsapöpön vuoksi, vähän vaan ihmetyttää tää huimaus. Ja kai sitä on vähän herkällä tuulella ja miettii että mitäs johtuu moinen ja pakosti miettii ettei vaan ole mikään sellainen joka vois istukan kautta jotenkin Muksuunkin vaikuttaa... Ei kai kovin helposti...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi