Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä haukun nyt ystäväni

Vierailija
03.11.2010 |

Tämä 42-vuotias nainen ei ole saanut elämässään mitään aikaan, ei henkisellä tai materiaalisella tasolla. Hän on markkinointialalla töissä, näennäisen tiimin näennäinen vetäjä, jolla ei ole oikeasti mitään vastuuta mistään, eikä kunnianhimoakaan. Hänelle tarjotiin ylennystä, mutta hän ei halunnut ottaa sitä vastaan, ettei työ kuormita liikaa. Tämähän voisi olla hyvä juttu, jos elämässä olisi muuta sisältöä.

Mutta tällä naisella ei ole perhettä tai parisuhdettakaan. Suhteita on kyllä ollut, joista jotkin ovat kestäneet jopa useamman vuoden, mutta nyt hän on ollut sinkkuna varmaan kuusi vuotta. Yhden illan juttuja on pari kertaa kuussa, ja ilman kondomia. Edellinen heila teki itsarin tai sitten kuoli kamaan, kuolinsyyy epäselvä.

Entäs sitten harrastukset? Ei mitään. Tämä nainen ei tykkää lukea, harrastaa liikuntaa, tehdä käsitöitä, osallistua vapaaehtoistyöhön tai järjestötyöhön tai muuhunkaan. Ei käy teatterissa tai harrastuspiirissä, ei laita koskaan itse ruokaa vaan tekee eineksistä.

Vapaa-aika kuluu joko niin, että hän istuu baareissa, tai sitten hän shoppailee. Hän on ihan himo-shoppailija. Joskus hän menee minun tai jonkun toisen kaverin kanssa leffaan. Tai sitten hän saattaa tissutella himassaan yksikseen viiniä.

Siinä on tämän naisen koko elämä. Nyt on alkanut viinankäyttö lipsua jo lapasesta, koska sanoo juovansa melkein joka arki-iltakin useamman lasin viiniä ja katsovansa telkkaria. BB on suurin suosikki tällä hetkellä.

Mielestäni säälittävä tapaus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ystävänsä"?

Vierailija
2/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen "ystävä" olet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentuneelta.

Vierailija
4/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itsekään. Ehkä siksi, että kun lähden sen ainoan kerran puolessa vuodessa vetämään kännit, hän on mitä parasta baari-seuraa. Ja ehkä mun on kiva tuntea henkistä ylemmyyttä, kun mulla on asiat paremmin.

Vierailija
5/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tasollahan te olette, sinä luonteeltasi pohjamutaa ja hänellä puutteita ulkoisessa elämässä.

Vierailija
6/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän onnellinen? Jos on, niin mitä se sinua kaivelee jos hän on elämässään valinnut erilaisia polkuja kuin sinä?

Vierailija
7/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän onnellinen? Jos on, niin mitä se sinua kaivelee jos hän on elämässään valinnut erilaisia polkuja kuin sinä?

Ei ole onnellinen. Kertoo olevansa onnellinen vain silloin, kun seurustelee. Inhoaa yksin olemista. Tai siis hän ei puhu onnellisuudesta, vaan vitutuksesta. Vituttaa suurimman osan ajasta paitsi silloin jos seurustelee tai silloin jos bailaa nousuhumalassa.

Vierailija
8/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulet tänne haukkumaan tätä naista, jolla ei taida oikein olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
9/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä, paitsi etten harrasta yhdenyönjuttuja, en juo, en omista tv:tä, en shoppaile...Ja olen tyytyväinen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän