Miljonääri-Maria
todistaa sen, ettei rahallakaan nyt mitä tahansa saa tehtyä. Eli on mielestäni aika kamalan näköinen vosu.
Kaameat silkkarit ja nenäkin näyttäisi leikatulta, mutta silti aika ruma nainen. Suttuinen tekoblondi tekotukka ei auta asiaa.
Nina, vaikka lievästi "horse face" ja kyömynenä, on kauniimman ja "elegantimman" näköinen tästä parivaljakosta.
Kommentit (7)
Toivottavasti itse olet tyytyväinen ulkonäköösi.
Maria näemmä kokee. Kumma sinänsä, koska minusta lähes poikkeuksetta ihmiset ovat omina luonnollisina itsenään paljon kauniimpia, kuin skalpellin jäljiltä. Vaikka nenä ei olisi täydellisen suora, tai tissit isot ja tanassa kuin torpedot.
todistaa sen, ettei rahallakaan nyt mitä tahansa saa tehtyä. Eli on mielestäni aika kamalan näköinen vosu. Kaameat silkkarit ja nenäkin näyttäisi leikatulta, mutta silti aika ruma nainen. Suttuinen tekoblondi tekotukka ei auta asiaa. Nina, vaikka lievästi "horse face" ja kyömynenä, on kauniimman ja "elegantimman" näköinen tästä parivaljakosta.
Olen samaa ihmetellyt, blondilla on naamassa nahka kiristettynä kallon päälle ja valtavan isot hampaat ja suu...
eikä se tummakaan mikään kaunotar ole.
Älyttömän laihoja he ovat, mutta en tiedä onko se sitten niin hyvän näköistä. Kuka tykkää luurangoista, niin heidän silmään varmaan ihanan hoikkia.
tv valehtelee, ihmisen todellinen koko ei tule esille.. eli tv.ssa hoikka saattaa luonnossa olla tolkuttoman ruman ja luisevan laiha. tai sitten pitkän ihmisen pituuttaa ei huomaa/tajua telkkarissa..
Laihoja kyllä, jos se on kauneuden mitta jollekin. Meikkaamattomina varmasti tosi mitättömän näköisiä.
Toivottavasti itse olet tyytyväinen ulkonäköösi.