Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen lähdössä Turkkiin lasten ja ukon kanssa ja nyt mua pelottaa

Vierailija
03.11.2010 |

että tulee pedofiilirengas ja sieppaa mun blondiinit, että terroristi räjäyttää meidät ilmaan, että kone putoa jonnekin pöpelikköön, että joku ryöstää ja raiskaa, että kebabissa on käsikarvoja ja sängyssä on lutikoita. Tai että Islannista tulee taas tuhka_pilvi ja me ei päästä sieltä pois...

Mitä teen? Onko muita hermoilijoita? Voiko mikään mennä hyvin? olenko itsekäs jos raahaan paset lomalle ja jotain sattuukin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahinta oli muurahaiset keittiössä, piti pitää ruuat hyvin suljetuissa astioissa. Ei edes ripulia. Nauti lomasta.

Vierailija
2/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Turkissa kaksi kertaa nuorempana ja vieläpä yksin. Silloin menin myös linja-autolla Turkin halki Ankaraan.

Turkki on mitä kaunein maa ja ainoa mitä siellä saa pelätä on ne autokuskit =D Ne on ihan oikeasti kaahareita, liikennesäännöistä ei ole tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei hätää. Kreikasta lähetettiin pommeja.

Vierailija
4/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot olivat menneet vajaa 2v:n kanssa loistavasti, vain vähän oli laskuissa itkenyt korviaan. Sää oli suosinut, lämmintä oli ollut sopivasti. VAin yhtenä päivänä oli satanut. Merivesi oli ollut vielä mukavan lämmintä.

Olivat AllInclusive-hotellissa (vai mitenhän ikinä kirjoitetaankaan :D Mutta siis sellaisessa jossa kaikki safkat ja palvelut sisältyy siihen hotellin hintaan) ja olivat nauttineet ruuasta aivan valtavasti. Ruoka siis herkullista, kukaan ei saanut mahatautia. Palvelu hyvää, ihmiset ystävällisiä. TUrkkilainen saunakin oli kuulema ollut ihana.

ELi nauti nyt hyvä ihminen tulevasta matkasta, ihanaa että pääsette täältä harmaasta sadesäästä sinne lämpimään!

Vierailija
5/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa mä yritän sit nauttia. Tuo madeleine-ketju nosti vaan taas paniikin pintaan.

Vierailija
6/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistutat miestä myös

Vierailija
7/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset 50 metrin päässä Turkin pommipaikasta

(31.10 2010)

http://www.ts.fi/online/ulkomaat/170517.html

Vierailija
8/8 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Turkissa on todella paljon muslimeja. He voivat pakkonaittaa sinut ja lapsesi ja käskeä teitä käyttämään huivia.

-Sieltä on vaikea löytää sianlihaa, peruselintarvikettasi

-Jos menet halpaan hotelliin niin kurkistapas lakanan alle, siellä on sperma- ja pissatahroja

-Sinua katsellaan kuin halpaa, haisevaa makkaraa kun kävelet minihameessasi tissit paidanaukosta pomppien

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi