Kun miehesi tulee ensin, kiinnostaako sun tulemisen auttaminen
vai juokseeko äijä putsaamaan oman alapäänsä vessaan heti tms
?
Kommentit (11)
Yleensä odottaa että ehdin saada, ellen, hän laskeutuu oikeastaan heti nuolemaan. :)
Yleensä mies kyllä hoitelee mut ekaksi. Voin laskea kahden käden sormilla ne kerrat, kun mies ei ole hoitanut hommaa minun osaltani loppuun.
yksikään mies jonka kanssa olen harrastanut seksiä, ole oman tulemisensa jälkeen auttanut minua saamaan yhtään mitään. Nukahtaa heti. Jostain syystä en ole vielä tavannut miestä joka todella haluaisi tuottaa minulle nautintoa. Vaikka itse olen todella avoin ja kokeilunhaluinen sängyssä. Suotta edes seksiä harrastaa enää, paha mieli vaan tulee. Runkkaan mielummin.
Meille taas menee usein niin että annan vaimolleni niin monta orgasmia kuin hän haluaa. Monesti sen jälkeen kun vaimo on hyvin tyydytetty ei hän jaksa enää vaivautua minun nautintoni eteen. Usein käykin niin että itse en saa. Olisihan se hienoa jos itekkin saisi nauttia yhtä paljon kuin kumppani. No, kuten ylläolevakin asian mainitsi, runkkaamallahan homma hoituu myös.
-M27
Parhaan henkisen tyydytyksen saa, kun huomaa naisen nauttivan käsittelystä. Varsinkin jos naista arvostaa, ihailee ja kunnioittaa. Se lisää kiihkoa ja yhdynnässäkin mitä enemmän nainen nauttii, niin sitä vaikeampaa on lastia pidätellä.
M33
Jostain syystä en ole vielä tavannut miestä joka todella haluaisi tuottaa minulle nautintoa.
Heippa mun vaimo saa niin paljon seksiä kun hän haluaa. haluaakin paljon erimuodoissa, sitten lopetan kun olemme saaneet kumpikin niin paljon ettei enää jaksa. Mutta asiaan, jos miehesi on noin törppö tai jotkut, eivät ajattele kun itseään niin käyttäytyminen on todella ala arvoista. Jos olisin nainen ottaisin asian puheeksi, en usko että normaali parisuhteessa tuollainen pitkään jatkuisi. Minusta tuollainen on nöyryyttämistä ja välinpitämättömyyttä, koita puhua ja koita jaksaa.
...hoidellaan, sitten orgasmisykkivään alapäähän mennään nauttimaan. Vaimollani on kyky saada sarjaorgasmeja ja siinä on vaara, että hän on lopulta niin hervoton ja tärisevä, ettei kalu pysy enää sisällä, ei löydy vibraattoria parempaa:) Kerran suuseksissä hänen orgasmiryppänsä kesti kaksikymmentä minuuttia ja lopulta häneltä meinasi taju lähteä. Pidin taukoa hieman aikaa ja jatkoin normaalisti hänen jo melkein nukkuessa, orgasmirypäs tuli juuri purkautuessani ja spermat lentelivät lopulta pitkin makkaria. Hän nukkui tämän jälkeen yhtäsoittoa 12 tuntia ja seuraavana aamuna jatkettiin... siivottiin sitten aamupäivä vaihdellen petivaatteita ja pyyhkien seiniä ja televisiota. Mikä parasta: Hän on halukas sekstailemaan missä ja milloin vain, tietysti toi sarjaorgasmi "ongelma" ja äänekkyys rajoittaa hieman harrastamista erinäisissä paikoissa, mutta lentsikan vessassakin on kokeiltu ja saatu mulkoiluja osaksemme! Ja taas mennään, vaimo on kalussa kiinni huulillaan...
että miehen laukeaminen on "myrkkyä" halulle - sperma = valkoinen seksin tappaja
jos näin pääsee käymään, että ensin itse laukean pystyn kyllä jatkamaan suuseksiä kostean ja spermaisen liukkaan värkin kanssa niin, että vaimonikin tuleee ....
se vaatii kuitenkin tahtoa, koska oman laukeamisen jälkeen saattavat juuri äsken himoa nostattaneet tuoksutkin tuntua etovilta ... meillä onkin niin, että työstän (suuseksia+ sormetusta) aina vaimoani niin kauan kuin on tarvis - joskus voi menna 45 min ennen kuin hän saa, mutta ei se mua haittaa - vaimon orgasmin jälkeen mulla on aina kova stondis vaikka se välillä saattaakin jo lopahtaa - vaimon orgasmi ja sen tekeminen on oikeastaan 70% koko nautinnosta
Mikä sen tahdon sitten pitää yllä? Siihen olisi mukavaa löytää vastaus. Itselläni tällainen tahto on loppunut siihen, kun vaimo petti. Samoin halu nuolla pillua on loppunut täysin. Ennen kiihotuin naisen tuoksusta ja mausta, nykyään se suorastaan pilaa tunnelman hyvin usein. Osaako kukaan sanoa syytä näihin? Onko naisille ihan yksi lysti, hoitaako mies homman loppuun ainoastaan tahdonvoimalla eikä siksi, että himoitsee tehdä sen? Voisi kuvitella, että riittää, koska naisille riittää moni muukin näennäinen huomionosoitus. Miehet antavat naisille pieniä lahjoja ja kukkia vain siksi, koska naiset pitävät sellaisesta. Eivät siksi, että kukkia olisi erityisen kiva ostaa, nehän kuihtuvatkin nopeasti, järjetöntä rahan haaskausta.
se vaatii kuitenkin tahtoa, koska oman laukeamisen jälkeen saattavat juuri äsken himoa nostattaneet tuoksutkin tuntua etovilta ...
Hän on tyydyttynyt, hän on raukea, hän on onnellinen, hän lepää.
Minä en.