Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka haluatte usein seksiä, mitä ehkäisyä käytätte?

Vierailija
03.11.2010 |

Mielestäni olin itsekin paljon halukkaampi, ennenkuin minulle kolmanne lapsen jälkeen laitettiin hormonikierukka. Kierukka on äärettömän helppo. Ei oo tullu kuukautisvuotoa päivääkään sen jälkeen, kun se kaksi vuotta sitten asennettiin. Mutta! Tuntuu, että pärjäisin ihan hyvin ilman seksiä vaikka kuinka kauan. Ovulaation aikoihin tunnen hieman halukkuutta, samoin krapulapäivinä, mutta muuten en juurikaan. Haluaisinkin tietää, vaikuttaako hormonikierukka halukkuuteen? Kokemuksia? Haluaisin haluta paljon paljon useammin ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mahdolliset ehkäisymenetelmät on kokeiltu ja aina menee halut. =( nyt viimeisenä oljen kortena hain laastari reseptin, tulis nyt vaan ne menkat että vois koittaa.... mutta enpä uskalla paljoa toivoa....ja kumeilla taas on kuin söis karkin papereineen...elämä on!!

Vierailija
2/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halut ovat isot. Ja sterilisaatio edessä, joten kondomista pääsen pian eroon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuparikierukka ja haluja löytyy paljon...hoirmonaalista ehkäisyä en olekaan käyttänyt 7v...

Vierailija
4/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat kuukautiset ainakin varmaan, mut onko muita huonoja puolia?

Vierailija
5/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaa päivittäin ja kuparikierukka on sisuksissa. Olen aikaisemmin huomannut halujen heikkenemistä ehkäisypillereitä käyttäessä ja se olikin yksi syy ottaa lasten teon jälkeen hormoniton kierukka. Kuukautiset on huomattavasti runsaammat kuin ennen, mutta ei ole kipuja tai muutakaan ikävää. Veren kanssa kyllä pärjää.

Vierailija
6/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostu syömään hormoneja, liikaa sivuvaikutuksia kaikista joita tullut kokeiltua vuosien varrella. Enkä myöskään halua mitään ylimääräisiä esineitä kroppaani, joten kierukkakaan ei käy.

Kyllä tuo kondomi mulle sekä miehelle sopii mainiosti. On tullut vain rutiinia kun pitää kortsua tyynyn alta alkaa kaivamaan =D

Vierailija
7/9 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tahdo tietää, kuinka usein haluttaisi ilman kierukkaa... tällä hetkellä seksiä haluttaisi päivittäin. Viimeisen 5 vuoden aikana kierukka oli poissa 1,5 vuotta, kun toista lasta yritimme, sekä tietysti raskausajan, mutta täytyy sanoa, että se 8kk mitä toista lasta tehtiin, oli mulla paljon vaisumpaa seksihalujen suhteen kuin nykytilanne. Siihen tietysti taas saattoi vaikuttaa sekin, että lasta nimenomaan yritettiin, joten koko touhu meni vähän laskelmoivaksi.

Vierailija
8/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytimme aikanaan ehkäisynä keskeytettyä ja varmoja päiviä. Nyt kun ikää on reilusti päälle neljänkymmenen, olemme jättäneet senkin vähän ehkäisyn pois ja kyllä maistuu meille molemmille hyvältä !

Vierailija
9/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Vaimollani on pillerit. En usko että saisin orgasmia kortongin kanssa. ja kortsu on siinäkin mielessä huono suuseksissä, ala nyt sitten sähläämään sen kortsun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi