Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaa tilata kuvakirja?

Vierailija
03.11.2010 |

yksinkertainen ja edullinen. Tilaan 5, joten en raaski mitään huipputuotetta, korkeintaan 15 euroa per kirja.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oltu tyytyväisiä. Kirjan kasaamiseen käytettävä ohjelma on helppo ja selkeä, homma toimi moitteettomasti ja kirja on hyvälaatuinen (oli kyllä hinnaston yläpäästä, en tiedä onko kaikissa sama paperi - sehän siihen laatuun eniten vaikuttaa).

Vierailija
2/19 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niitä halvempia ja hyvä tuli. kannattaa ladata se koneelle tuleva ohjelma, on nimittäin parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on sekin hyvä puoli, ettei tartte tehdä kerralla, voi tallentaa puolivalmiin kirjan.

Vierailija
4/19 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin kirjat eirikuvalta. sieltä pystyi lataamaan mac-kuvakirjaohjelman ja pelitti vallan mainiosti. Macin-käyttäjille voin suositella lämpimästi. hinnatkin kolahti, koska siellä oli kaikki kirjat puoleen hintaan:D

Vierailija
5/19 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt kuvakirjaani tilata. Olen nyt pyöritellyt kolmen eri toimittajan kuvakirjaohjelmia ja näistä monipuolisin oli mielestäni Eirikuvan ohjelma. Todennäköisesti tilaan kirjani siis eiriltä, ihan vaan sen vuoksi, että heidän ohjelmallaan sain "omimman" näköisen kirjan aikaiseksi.

Vierailija
6/19 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt vaan tarkemmin enää muista minkälaisia vaihtoehtoja siellä oli ja paljon maksoi, mutta tyytyväisiä ollaan oltu kirjoihin.

Vierailija
7/19 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko noi iPhoto-kirjat maksaa?

Onko niissä aina se 20 sivua?

Mistä ne tilataan?

(Koneellani on tuo ohjelma, muttei oo tullut hirveesti käytettyä...)

Vierailija
8/19 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin sinulle Eirikuvan kuvakirjoja. Kuvakirjaohjelma on helppo käyttää ja kirjojen hinnat ei päätä huimaa. Vielä kun ottaa huomioon sen, että kirjojen laatu on erittäin hyvä, niin en voi olla suosittelematta:)

Vierailija
9/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liputan myös Eirikuvan puolesta. Kirjat on todella helppo tilata ja kirjojen laatu miellyttää. Myös hinta on kohtuullinen ja kirjoista löytyy paljon valinnanvaraa :)

Vierailija
10/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella helppo kun lataa sen ohjelman. Tallennan sinne aina kuvia ja jatkan kun jaksan, ei ole pakko tehdä yhdellä kertaa

Vierailija
11/19 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Eirikuvalla on mielestäni monipuolisin ja vieläpä helppokäyttöinen kuvakirjaohjelma. Olen teettänyt heidän kauttaan nyt jo viisi kuvakirjaa ja seuraava kuvakirja lapsien syntymäpäiviltä on jo työn alla. Suosittelen kaikille lämpimästi ja mikä parasta tämä toimii myös mieheni Macilla :)

Vierailija
12/19 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut nyt jo useammasta paikasta kuvakirjoja. Tällä hetkellä läpi on käyty mm. ifolor, extrafilm ja eirikuva. mielestäni eirikuva on kokeilemistani paras ja uskoisin, että kokeilut saa minun osaltani riittää ja pitäydyn jatkossakin eirikuvan kirjoissa. suosittelen kaikille vertailua, sillä siten se oma suosikki löytyy helpointen. omalla kohdallani se on eirikuva.

Vierailija
13/19 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin todellakin.

Lisäksi suosin mieluummin kotimaista kuin Extrafilmiä.

Vierailija
14/19 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ne lähiPrismaan (saa bonusta ;D ) ja säästää postikuluissa.

Meillä yksi kirja aukesi liimauksestaan (5cm alhaalta) ja kahdessa kirjassa oli punasävyiset kuvat, laitoin takaisin ja sain uuden tilalle. Hyvää palvelua!

Vierailija
15/19 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut kuvakirjani Eirikuvalta. Tykästyin heidän kuvakirjaohjelmaansa, oli helpompi ja mukavempi käyttää kuin Ifolorin. Ja kuvakirjat olivat sieltä tilattuna halvempiakin, kun siellä oli jokin kampanja menossa...

Vierailija
16/19 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin liputan tässä kysymyksessä kyllä eirikuvan puolesta. Olen tilannut kirjoja molemmista paikoista ja laadullisesti olen tyytyväisempi eirin kirjoihin kuin ifolorin. Myös toimitusaika oli eirillä nopeampi.

Vierailija
17/19 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Applen tietokone eli Mac niin iPhoto on ihan ehdoton! Todella näppärä käyttää ja vaihtoehtoja on vaikka minkälaisia.

Vierailija
18/19 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalokuvaajana arvostan laatua. Tilaan kuvakirjani kuvatkirjaksi.fi palveluista, josta saan myös hyvää henkilökohtaista palvelua. Ja toimitus on nopea.

Vierailija
19/19 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut smartphotosta kuvakirjan.  http://www.smartphoto.fi/tuotteet/kuvakirja

Musta se oli suht edullinen ja laadussa hyvä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi