Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu nainen aloitti suhteen naimisissa olevan miehen kanssa - nyt menossa naimisiin

Vierailija
03.11.2010 |

Eli mies erosi vaimostaan ja muutti yhteen tämän naisen kanssa ja nyt ovat menossa naimisiin. Näinkin voi käydä. Ja vielä iso ikäero.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin täytyy vain selättää epäilys siitä, että kerran pettämiseen kyennyt saattaisi sen tehdä uudestaan.

Vierailija
2/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin täytyy vain selättää epäilys siitä, että kerran pettämiseen kyennyt saattaisi sen tehdä uudestaan.

suhteessa käyty läpi ne syyt mitkä ovat johtaneet ensimmäiseen avioeroon ja sitä kautta pystyy kyllä peilaamaan sen oman suhteen tilaa.

Meillä oli vastaava tilanne ex-avomieheni kanssa. Kohteli minua kuin lattiamattoa, haukkui, vähätteli, kielsi olemasta yhteydessä kavereihini jne.

Musta on jännää, että monet oikeesti kuvitelee, että suhde on paras vain siksi että se on ollut olemassa ensin. Eihän näin tietenkään ole, lapsellista ajatella noin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse uudessa liitossa, rakastuimme mieheni vielä ollessa naimisissa. Hänen exällään oli suhde toiseen mieheen. Eli ex-vaimo petti ensin ja he yrittivät koota liittonsa turhaan.

Kyllä se kävi joskus mielessä, että jos minä pystyin ihastumaan naimisissa olevaan ja hän vastaamaan tunteisiini salaa, niin sama juttu voisi käydä uudelleenkin. Luottamus on kasvanut vuosien myötä.

Vierailija
4/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi ihmeessä se nuoruuden suhde olisi se paras ja siinä pitäisi pysyä väkisin. Kyllä mä ainakin tiedän monia pariskuntia, jotka on luotu toisilleen ja todella onnellisia, vaikka suhde onkin alkanut jomman kumman tai jopa molempien ollessa varattuja.

Itse jätin ex-mieheni 10 vuotta sitten nykyisen mieheni takia ja kaikesta ikävästä huolimatta se oli aivan oikea ratkaisu. Hetken hetkeä en ole katunut ratkaisuani. Vielä 10 vuoden jälkeen olen rakastunut ja mieheni on paras ystäväni. Olemme onnellisia, että tapasimme.

Vierailija
5/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää erota vanhasta liitosta ennenkuin aloittaa uutta. Muu on väärin.

Vierailija
6/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollaan nyt ja vauvakin juuri syntyi.

Tosiaan, ei kaikki ole niin mustavalkoista kuin päällepäin voisi kuvitella.

Puolisoni eroon johtaneet syyt eivät olleet vain se että löysi uuden kumppanin, eli minut, vaan kyllä siellä pohjalla oli paljon muutakin. Ero ei siis tullut minun takiani, vaan olisi tullut jokatapauksessa.

Luotan puolisooni täysin!

Toisaalta jos hän vielä tulevaisuudessa sattuisi löytämään uuden, niin sitten sen on tarkoitettu käyvän niin. Jos rakkaani ei ole kanssani onnellinen ja löytää sen onnensa toisaalta, hänelle sen suon, koska rakastan niin paljon ja haluan hänelle kaikkea parasta.

(siis lisättäköön tähän että kyllähän se koskisi, ihan sairaasti!!)

Vierailija
7/7 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi kun ei uskaltanut kun pelkäsi jäävänsä yksin. Sinä olit hyvä syy erota, koska nyt mies pystyi hyppäämään suhteesta toiseen, eikä jäänyt väliin tyhjille.

Ainahan sitä selitellään, että oltais erottu muutenkin. Ei ehkä oltais, koska mies ei olisi eronnut, ellei olisi löytänyt uutta naista valmiiksi. Miehet ei eroa niin, että haluaisivat elää yksin kun suhde ei toimi. Mies hakee ensin varastaaman, minne hyppää ja eroaa sitten.

Siksi uusperheet ei oikein toimi, koska mies jossain vaiheessa toista suhdetta alkaa miettiä, että oliko tämä sittenkään järkevä teko.

Naimisissa ollaan nyt ja vauvakin juuri syntyi.

Tosiaan, ei kaikki ole niin mustavalkoista kuin päällepäin voisi kuvitella.

Puolisoni eroon johtaneet syyt eivät olleet vain se että löysi uuden kumppanin, eli minut, vaan kyllä siellä pohjalla oli paljon muutakin. Ero ei siis tullut minun takiani, vaan olisi tullut jokatapauksessa.

Luotan puolisooni täysin!

Toisaalta jos hän vielä tulevaisuudessa sattuisi löytämään uuden, niin sitten sen on tarkoitettu käyvän niin. Jos rakkaani ei ole kanssani onnellinen ja löytää sen onnensa toisaalta, hänelle sen suon, koska rakastan niin paljon ja haluan hänelle kaikkea parasta.

(siis lisättäköön tähän että kyllähän se koskisi, ihan sairaasti!!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi