Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita "pikku pussit"?

Vierailija
02.11.2010 |

Kaupassa menee ihan turhaa aikaa kun kassa kysyy jokaiselta että laitetaanko pakasteet pieneen pussiin. Eikö ne voi itse laittaa pussiin jotka haluaa? Ne on sitä paitsi turhaa luonnon tuhlausta?

Ärsyttääkö ketään muuta? Haluatko pakasteet pussiin? Miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en laita ihan ympäristön kannalta. En myöskään ymmärrä esim. keksipakettien kolminkertaisia pakkauksia. Mutta jokainen taplaa tyylillään. Oma valinta ja hyvä olo ratkaisee mulla! Ja samaa opetamme lapsille.

keksipaketeissa on kolminkertaiset pakkaukset?

Vierailija
22/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun kassa laittaa pakasteet kysymättä pikkupussiin.

Me käymme kerran viikossa kaupassa ja ostoksia on yleensä paljon.

Yleensä pakastetavaraa tulee yksi kangaskassillinen, samaten viilit, jugurtit, rahkat, raejuustot yms vievät toisen kassin.

Eli tarvetta erillisisille pikkupusseille ei ole.

Erillisin pikkupussin voisin ottaa itse silloin rullasta jos jokin tuote esim joku liha selvästi "vuotaisi" tai olisi vaatetavaaa joka saattaisi likaantua ruokatavaroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en laita ihan ympäristön kannalta. En myöskään ymmärrä esim. keksipakettien kolminkertaisia pakkauksia. Mutta jokainen taplaa tyylillään. Oma valinta ja hyvä olo ratkaisee mulla! Ja samaa opetamme lapsille.

keksipaketeissa on kolminkertaiset pakkaukset?

mutta olen kyllä törmännyt kekseihin, joissa on pahvipakkaus, keksit muovisessa laarissa ja muovi vielä siinä ympärillä. Merkkiä en muista.

Vierailija
24/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kassaHENKILÖLLÄ mene sen enempää aikaa, osaa puhua ja vetää tavaroita lukijan ohi samaan aikaan!

En halua niitä pusseja itsekään, mutta osaan vastata kysyjälle; ei tarvitse, kiitos.

Vierailija
25/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillisin pikkupussin voisin ottaa itse silloin rullasta jos jokin tuote esim joku liha selvästi "vuotaisi" tai olisi vaatetavaaa joka saattaisi likaantua ruokatavaroista.

Samoin pakasteissa. Eihän ne pakasteessa vuoda, mutta pikkuisen sulaessaan kylläkin. Lisäksi joku lihapaketti voi olla ulkopinnasta likainen (tahmea). En kyllä itse ala sitä kaupassa tunnustelemaan, että onkohan tämän nyt likainen mahdollisesti... koska käsiä ei ole mahdollista pestä, mikäli näin käy.

Vierailija
26/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite kassalla töissä ja meillä on ohjeena, että pitää kysyä, haluaako asiakas pakkasia pussiin. Ärsyttää koko homma. Pitää erikseen tyrkyttää niitä pusseja, jotka on siinä kyllä asiakkaan saatavilla ja niitä on siellä pakastinaltaan vieressäkin. En kyl millään jaksa kysellä muuten kuin kesällä jätskien kanssa, jos joku ostaa monta jätskipuikkoa. Supertuhlausta ja välinpitämättömyyttä luontoa kohtaan kaikki ylimääräiset pussit.

Vierailija
27/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pakasteille pussia ei kyllä ole koskaan tarjottu. Vaatteille kyllä tai Saarioisten laatikoille. Ja syystäkin.

T. monia einesliemessä lillutettuja maitopurkkeja putsaillut

Vierailija
28/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kauppaan mukaan kylmälaukkua niin pysyisivät ne pakasteet kylmänä kotiin asti. Ilman kertäkäyttöpusseja ja muovikasseja.

Ongelma ratkaistu. The end.

Vierailija
29/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kassaHENKILÖLLÄ mene sen enempää aikaa, osaa puhua ja vetää tavaroita lukijan ohi samaan aikaan!

En halua niitä pusseja itsekään, mutta osaan vastata kysyjälle; ei tarvitse, kiitos.

menee aikaa! hiton hitaasti jugurtit menee kassiin niiltä harvoiltä myyjiltä jotka ne on itse laittaneet. Pelkkää pussia sähläävät auki pienen iäisyyden, ja eivät takuulla vedä yhtään tuotetta viivakoodin sillä aikaa!

Vierailija
30/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kauppaan mukaan kylmälaukkua niin pysyisivät ne pakasteet kylmänä kotiin asti. Ilman kertäkäyttöpusseja ja muovikasseja.

Ongelma ratkaistu. The end.

Talvella ei tarvitse. Eikä mulla ole kyllä koskaan pakasteet sulaneet, vaikka ilman tuota muovipussia niitä kotiin kanniskelenkin.

Vierailija
31/31 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan kysytty. jäätelön ovat saattaneet laittaa joskus pussiin ihan kysymättä. eipä ole koskaan tullut edes mieleen tällainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi