Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätettiin vanhempainillassa

Vierailija
02.11.2010 |

että ei järkätä mitään myyjäisiä/kerjäämisiä/ovelta ovelle myytävää, kun intoa ei kamalasti ollut. Perheet halusivat että antavat suoraan rahan luokkaretkeä varten. Erittäin viisasta minusta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
2/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan kuitenkin, ettei kenenkään ole pakko maksaa eikä osallistuminen luokkaretkeen saa riippua siitä, onko maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kehtasiko kommentoida se työtön yh-äiti, jolle se luokkaretken 50-100e (?) on varmaan kahden viikon ruokarahat tai kahden kouluikäisen talvikengät. Vai jätetäänkö nämä kakkosluokan perheet suosiolla retken ulkopuolelle? Näiden sinänsä ärsyttävien talkoojuttujen taustalla on kai nimenomaan ollut se, että kaikilla on mahdollisuus osallistua. Omakustanneretkeen taas ei.

Vierailija
4/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just ne ns köyhät joiden takia toiset saa raataa myyjäisten yms eteen, niin ne jotka niitä rahoja tarttee niin ei tee mitään

kun tietävät et ei voi jättää heidän lastaan osallistumatta ja ei ole pakko itse raataa, kun tulot jaetaan kaikille

et sillee

vois jättää koko retket pois, jos asuu köyhällistö alueella

Vierailija
5/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

retkiin yms ja joo olen ihan itse maksanut.Mutta näissä talkoohommissa ei näy nämä uravanhemmat kun työnteko on omia lapsia tärkeempää

Vierailija
6/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on surullista, kun joillain ei varaa. Olen kyllä huomannut kahden ekan muksun kanssa, että nämä "vähempivaraiset" eivät koskaan osallistueet mihinkään myyjäisiin jne.

Toisaalta se ei ole LAPSEN VIKA millaiset vanhemmat, joten auttakaa niitä, joilla sellasia vaikeuksia. Näin me olemme menetelleet, että kaikki pääsee mukaan.

Vierailija
7/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon helpompi myydä jotain ja säästää omat rahat omaan elämään

Vierailija
8/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pääsevätkö kaikki mukaan luokkaretkelle?

Vierailija
9/9 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettiin 20€ keväällä ja nyt syksyllä luokan tilille. Kaikki lapset pääsee retkelle joka tapauksessa.

Teini-ikäisen alakoululuokilla järjestettiin sitä sun tota ja kaikki pääsi retkille vaikkei vanhemmat osallistuneetkaan...ja SEKÖS VITUTTI! Rahan puutteen ymmärrän, mutta köyhät ei voi vedota siihen jos eivät tule edes myyjäisiin myymään