Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ostanut veropörssi-lehteä, sellaista missä oli yksityisten ihmisten verotiedot?

Vierailija
02.11.2010 |

Miksi ostit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten ostin. Halusin nähdä, kuinka paljon alipalkattu todellisuudessa olin muihin vastaavaa työtä samassa työpaikassa tekeviin verrattuna. Olipa muuten aika silmiä avaava kokemus: ymmärsin tehneeni vuosikausia palkkatyötä alipalkattuna, koska en vain ollut osannut vaatia itselleni sitä, mitä olisin ansainnut ja mitä mulle olisi pitänyt reiluuden nimissä maksaa. Muut ilmeisesti olivat osanneet ansiotuloistaan päätellen.

Saako tuoreinta veropörssiä jo kaupoista? Missäköhän sitä myydään?

Monessa firmassa yritetään peitellä palkkoja, mutta onneksi julkisista verotuloista voi päätellä jotakin ja sitten vaan mars neuvottelemaan itselleen parempi sopimus.

Vierailija
2/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon nettiversion lataaminen maksaa? Entä saisiko edellisvuosien jo vanhentuneita versioita netistä ilmaiseksi/halvemmalla?

siis yksityishenkilöistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdäänkö sitä tänä vuonna enää ollenkaan?

Lainaus:

Kuinka paljon nettiversion lataaminen maksaa? Entä saisiko edellisvuosien jo vanhentuneita versioita netistä ilmaiseksi/halvemmalla?

siis yksityishenkilöistä?

Kiinnostais tietää

Vierailija
4/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten ostin. Halusin nähdä, kuinka paljon alipalkattu todellisuudessa olin muihin vastaavaa työtä samassa työpaikassa tekeviin verrattuna. Olipa muuten aika silmiä avaava kokemus: ymmärsin tehneeni vuosikausia palkkatyötä alipalkattuna, koska en vain ollut osannut vaatia itselleni sitä, mitä olisin ansainnut ja mitä mulle olisi pitänyt reiluuden nimissä maksaa. Muut ilmeisesti olivat osanneet ansiotuloistaan päätellen.

Saako tuoreinta veropörssiä jo kaupoista? Missäköhän sitä myydään?

Vierailija
5/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kovasti kiinnostaa varsinkin naapureidensa tulot,ostaa aina tuon lehden

Vierailija
6/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuuttani

Vierailija
7/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin lehdestä

Vierailija
8/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi