Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä unta näit viimeyönä?

Vierailija
02.11.2010 |

mä olin emmerdalen jimmyn kans häissä ja meillä oli jotain sutinaa, pussailtiin yms..ja häät meni pieleen kuten sarjassakin on käynyt aika usein. oli aika outo uni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yks asiakas osti olutta. Eka maksukorttipäätteestä loppui paperi eikä lisää ollut, joten jouduin pyytämään käteistä. Kun kannoin olutta pöytään, kippasin ne jotenkin vahingossa maahan. Pahoittelin ja lupasin tuoda uuden. Ko. laatu (Koff) oli kuitenkin just loppunut ja tarjosin sit jotain muuta merkkiä. Se oli ok, mutta se pullo lipes jotenkin mun sormista ja tipahti maahan ja hajosi. Olin todella nolona ja asiakas sanoi että sietäisit hävetä. Olin vain tuuraajana tuolla ja totesin että ikinä en enää mene.

Vierailija
2/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin lääkekaapista kurkkulääkettä, jota ei illalla etsiessäni siellä ollut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veti hiuksista nostaen lammesta ylös jonkun miehen, se oli joku lammen henki, pelottavan näköinen otus. Ihan rannassa veden alla käveli joku oranssinvärinen lisko, mun mies otti sen liskon käteensä ja heitti mun päälle sen, mä ehdin just kiljaista ettei tekisi sitä, kun se lisko lävähti mun rintamukseen. Heitin liskon äkkiliikkeellä maahan, ja heräsin vastenmielisyyden puistatukseen.

Vierailija
4/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkältä yötaivaalta tippui maahan (joko Roomaan tai Ateenaan) pallon mallinen avaruusalus. Tapahtumasta tehtiin myöhemmin unessa muistopatsas jossa oli se pallo ja ympärillä tähtiä (EU). Se avaruusolioiden saapuminen ei siis ollutkaan paha juttu.

Vierailija
5/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teiniaikaisen poikaystäväni vanhempien talossa, jossa olivat myös siis nämä vanhemmat. Imuttelin (kuin teini) mieheni kanssa makuuhuoneessa, mistä veljeni muka kanteli eksäni isälle, joka tosin vain nauroi asialle.

Yhtäkkiä unesta tuli jokin telkkarisarjamainen murhamysteeri, jossa mun piti suojella pikkupoikaa, jota murhaaja jahtasi ja jonka mä löysin yksin metsästä. Talossa, johon pelastin pojan, oli paljon opiskeluaikaisia tuttuja, ja niillä oli joku saunailta siellä menossa. Lisäksi sinne tuli pojan isä. Pojan äidin oli murhaaja tappanut jo aiemmin. Murhaaja oli joku talossa olevista, unilogiikalla selkeä juttu. Pojan isän ja minun välillä tuli lämpimiä hetkiä, kun hän kaipasi lohdutusta tilanteeseensa. Uni loppui siihen, että tajusin miehen itse olevan murhaaja ja murhanneen vaimonsa, että saisi minut tuntemaan sympatiaa kohtaansa ja valloitettua minut. Muut murhat olivat jotakin hämäystä.

Analyze that.

Vierailija
6/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin monen vuoden tauon jälkeen toistuvan uneni, jossa menen asuntoon, jossa asuin opiskeluaikana. Se oli valtavan kiva kämppä ja jotenkin ilmeisesti kaipaan sinne. Nyt olin muka muuttamassa sinne mieheni kanssa ja meillä oli muuttotavaroita mukana, vaikka siellä oli vielä edellisen asukkaan tavaroitakin. Edellinen asukas oli muka opiskeluaikainen kämppikseni. Tällä välin huoneisto oli yhdistetty naapurihuoneiston kanssa, joten siitä oli tullut kooltaan yli kaksinkertainen, ja siihen oli liitetty myös pieni oma piha, jossa kasvoi ruusuja - olivat unessani sopivasti kukassakin :) Toisin kuin oikeasti, kämpässä oli toimiva tulisija lähes joka huoneessa ja ruokailuhuoneen takassa oli tuli. Olin unessa mielissäni kun kodin olisi voinut lämmittää kokonaan puulla. Lattioihin oli laitettu hiljattain kauniit rustiikit laminaatit (vaikka oikeasti siellä varmaan olisi ollut muovimattojen alla lattialankut). Tuo asunto on eri kaupungissa kuin missä nyt asun ja olin unessa siitä onnellinen.

Vierailija
7/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavan kokoisen talon, jossa oli vielä edellisten asukkaiden tavarat paikoillaan. Mietiskelin siinä, että koskahan mahtavat ehtiä hakemaan ne pois, koska halusimme myös omat tavaramme paikoilleen. Äitini tuli katsomaan taloa ja kun siinä kiertelimme, niin löysin vielä ainakin kolme huonetta, joita en ollut edes huomannut. Jossakin huoneessa lattia oli laho, vaikka talo oli muuten valoisa, avara ja hieno. Se sijaitsi joen rannalla ja pihassa kasvoi paljon korkeita puita, oli aurinkoinen kesäpäivä.

Vierailija
8/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin monen vuoden tauon jälkeen toistuvan uneni, jossa menen asuntoon, jossa asuin opiskeluaikana. Se oli valtavan kiva kämppä ja jotenkin ilmeisesti kaipaan sinne. Nyt olin muka muuttamassa sinne mieheni kanssa ja meillä oli muuttotavaroita mukana, vaikka siellä oli vielä edellisen asukkaan tavaroitakin. Edellinen asukas oli muka opiskeluaikainen kämppikseni. Tällä välin huoneisto oli yhdistetty naapurihuoneiston kanssa, joten siitä oli tullut kooltaan yli kaksinkertainen, ja siihen oli liitetty myös pieni oma piha, jossa kasvoi ruusuja - olivat unessani sopivasti kukassakin :) Toisin kuin oikeasti, kämpässä oli toimiva tulisija lähes joka huoneessa ja ruokailuhuoneen takassa oli tuli. Olin unessa mielissäni kun kodin olisi voinut lämmittää kokonaan puulla. Lattioihin oli laitettu hiljattain kauniit rustiikit laminaatit (vaikka oikeasti siellä varmaan olisi ollut muovimattojen alla lattialankut). Tuo asunto on eri kaupungissa kuin missä nyt asun ja olin unessa siitä onnellinen.

Olen siis 8, joka näki myös talounta ja näen myös usein vastaavanlaisia unia.