Miksi äidit sanoo tyttäriään "meidän neidiksi"?
Todella ärsyttävän kuulosta mun mielestä. Kai poikia sitten kutsutaan "meidän herraksi"?
Kommentit (27)
tämän talon neiti. Minä olen rouva. Poika on talon nuoriherra tai pikku isäntä, kun mieheni on isäntä. Mutta meidän koira onkin sitten koiraherra.
Nyt alat lähettelemään työhakemuksia eri paikkoihin. Toivottavasti joku sitten tärppäis, että saisit vähän tähdellisempää ajateltavaa..
kun Tuuli Matinsalokin sanoo mainoksessa että "meidän neidin suosikki on..."joku mikä lie aktivia
Ja mua ei hirveästi haittaa, mikä ketäkin ärsyttää, varmaan näiden nimetkin ärsyttää jotakuta, so?
Nyt alat lähettelemään työhakemuksia eri paikkoihin. Toivottavasti joku sitten tärppäis, että saisit vähän tähdellisempää ajateltavaa..
No ei ne tunnu sullakaan hommat selkää painavan!
Mutta eipä tuu ihmeteltyä sitä, miksi muut kutsuvat lapsiaan. Saati sitten ärsyyntyisin siitä ja täällä kirjoittelisin.
että
"meidän neidit" on usein vielä lihavia/sotkutukkaisia/räkänokkaisia lapsia. kauniiden pikkuneitien äidit eivät yleensä käytä "meidän neitiä".
Mutta eipä tuu ihmeteltyä sitä, miksi muut kutsuvat lapsiaan. Saati sitten ärsyyntyisin siitä ja täällä kirjoittelisin.
Mut kyllä se säkin täällä roikut ja pakko oli sunkin avata tuo aloitus, että pääsit pätemään sillä, että SULLA on hommia (muka), että SÄ olet suvaitsevainen, etkä ärsyynny turhasta ja että SÄ kirjotat täällä superfiksulla av:lla vaan fiksuista asioista.
Kumpikohan meistä nyt olikaan se pöllömpi ;)
ap
olen huomannut, että "meidän neidit" on usein vielä lihavia/sotkutukkaisia/räkänokkaisia lapsia. kauniiden pikkuneitien äidit eivät yleensä käytä "meidän neitiä".
Ei nyt ihan tohon kategoriaan tyttöäni laskisi, mut siinä mielessä kuitenkin et "neiti" on ironiaa. Tyttö on aikamoinen pikkuapina, löytyy aina jostain kiipeilemästä, riehumasta ja juoksentelemassa poikien kanssa. Yhtään söpöä vaaleanpunaista vaatettakaan ei löydy, vaan kaikki dino yms. paidat on suosikkeja sekä autot.
Tämän takia "meidän neiti" on lähinnä sarkasmia ja kaikki lapseni tuntevat ymmärtävät tuon :D
"meidän neiti tykkää aprikoosista"
Voi kiesus, muakin ärsyttää toi neidittely, en tiedä miksi mutta raivostuttavan kuuloista.
Mut kyllä se säkin täällä roikut ja pakko oli sunkin avata tuo aloitus, että pääsit pätemään sillä, että SULLA on hommia (muka), että SÄ olet suvaitsevainen, etkä ärsyynny turhasta ja että SÄ kirjotat täällä superfiksulla av:lla vaan fiksuista asioista.
Kumpikohan meistä nyt olikaan se pöllömpi ;)
ap
[/quote]
Tai joskus jopa pikku muoriksi! Ärsyttääkö sekin ap sinua?
Mä oon luullut olevani ainoo pikkumainen jota ärsyttää ihan sikana toi "meidän neiti".Hyi!!!!!!!!!!!!!!
Toinen mikä ärsyttää on "meidän prinsessa" "isin prinsessa"
Ja sit inhoon sanaa taapero.Yök,yäk.yaiks.Meidän taapero pyyhki itse tänään pyllynsä.Siis eikö jotkut mieti yhtään mitä suustaan päästää.?
Tai joskus jopa pikku muoriksi! Ärsyttääkö sekin ap sinua?
Muori on tosi hyvä ilmaus, se ei ärsytä yhtään!
ap
tuo neidittely, en tykkää. Meillä tyttöjä kutsutaan nimillä, asia erikseen kotona käytettävät hupsut lempinimet.
Ja mua ei hirveästi haittaa, mikä ketäkin ärsyttää, varmaan näiden nimetkin ärsyttää jotakuta, so?
ihan sama miksi kutsunki lapsiani, niin ihan varmasti se v*****aa aina jotaki. jopa lasteni nimiä on haukuttu täällä useampaan kertaan, niin ihan sama vaikka ap:ta vituttas kuinka paljon jos satun kutsuun lapsani pikku neidiksi tai pikku herraksi!!!!!
(ja prinssi) on mun mielestä "ällökeimmät"! Mutta kyllä tuo neitikin on aika lössö. Ja Tuulin mainos saa välttämään kyllä tuota ko. jugurttia.
mun puolesta kukin voi kutsua lastaan vaikka miksi, valinnanvapaus tässäkin asiassa. Mutta mielipideasioista ei voi kiistellä ja mun mielestä meidän neiti vaan kuulostaa ihan vitun tyhmältä enkä ikinä sanoisi omaa lastani neidiksi. Että niin.
ilamisu. Ainoastaan tiedän yhden kamalamma jolla naapurini kutsuu puoli vuoitasta tyttöään... meidän AKKA.
Akka, miten joku voi sanoa jotian noin kamalaa pienestä vauvasta?? Ja tuo muori on kyllä samaa hirvitystä!!!
Työkaveri ei koskaan käytä tytöstään hänen nimeään, vaan aina MEIDÄN NEITI. Ärsyttää! Ärsyttää ehkä siksikin, että hän ei muutenkaan puhu mistään muusta, kaikki on meidän neitiä...