Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutatko ruumiinrakenteeltasi äitiäsi?

Vierailija
02.11.2010 |

Minä en muistuta oikeastaan ollenkaan.

Olen 13 cm pidempi, kuppikoko B, kun äidillä E (oli jo nuorena). Lantiokin mulla paljon kapeampi.

Ihan eri puusta veistettyjä ollaan...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pömppömaha tulee helposti.

Vierailija
2/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa ero on ihan erilaiset rinnat. Mulla kauhean rumat ja äidilläni vielä vanhanakin nätit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka myös 13 cm pidempi olen :)

Vierailija
4/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olemme pohjimmiltaan alaspäin levenevää A-vartalotyyppisiä, minä olen vain huomattavasti laihempi eli normaalipainoinen ja onnistunut juoksemalla kaventamaan reisiä ja lantiota siten, että alkuperäinen vartalotyyppini on "kadonnut". Mutta heti jos lopettaisin liikunnan, minusta tulisi taas A.

Siskoni sen sijaan on Y-vartalotyyppiä ja tulee siinä isämme sukuun.

Vierailija
5/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksimittaisia (170 cm) ja hoikkia (tosin nyt pitäisi alavatsan pömppö saada pois) ollaan molemmat=)

Vierailija
6/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis KESKImittaisia.

Vierailija
7/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoeroa häneen verrattuna kuitenkin 30-40kg. äiti siis isompi.

Vierailija
8/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maailman ihanin äiti, mutta sellanen persjalkanen pullukka... Itse olen täysin eri mallinen, kuten isäni suvun naiset. Olen kanssa 15 cm pidempi ja ruumiinrakenne ihan erilainen. No tissit on ehkä äidin puolelta:) Ihan kivat ovat. Hauska ketju.

Vierailija
9/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni on taasen kuin kopio äidistämme.

Vierailija
10/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päärynä, äiti on omena. Itse olen aina ollut normaalipainoinen tai hoikka, äidillä on ylipainoa ollut varmaan koko aikuisiän. Kumpikin ollaan kyllä isorintaisia. Olen vähän äitiä pitempi, ehkä n. 7 cm.

Vierailija
11/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 15 cm pitempi, pitkäsäärinen. Sääret sellaiset, että ehdotin sukkamainokseen menemistä.

Sopusuhtainen.

Minä olen lyhyt ja tanakka. Joka puolelta yhtä paksu. Ei vyötäröä. Sääret ehkä samanmuotoiset kuin mutsilla, mutta tukevat.

Vierailija
12/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen täsmälleen minkälainen olen kuuskymmpisenä, kun äitiäni katson. Tai siis olen nyt ihan saman muotoinen, mutta 15kg hoikempi, mutta eiköhän ne 15kg "jostain" mullekin ilmesty kun kerta liikkuvaiselle äidillenikin ovat kertyneet. Hän taas on aivan eri muotoinen kuin oma äitinsä.

Vierailija
13/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ruumiinrakenteelta samanlaisia, tosin minä olen n. 10cm pitempi ja 10kg laihempi.

Mulle aina muutenki kaikki sanoo että olen ihan äitini näköinen...

Vierailija
14/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kolme senttiä lyhempi ja noin 15kg kevyempi, tosi hoikkarakenteinen ja hento.. sekä omaa neljä lasta imettäneen B-kupin riipputissit.

Itselläni on DD-kuppi (paitsi nyt imetysaikana E) ja olen huomattavasti pulskemmassa kunnossa (raskausajasta jäi 10kg, mutta jo ennen sitä olin äitiä painavampi)

Vierailija
15/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vain on eri. Olen sirompi, muutaman sentin lyhyempi, 10 kiloa kevyempi, pari vaatenumeroa pienempi ja kengänkokokin on pienempi, malli on kuitenkin ihan sama. Ollaan myös molemmat pysytty samassa painossa pituuskasvun päättymisestä asti. Ulkonäkökin on hyvin samanlainen, ainoastaan värini olen perinyt isältäni.

Sisko taas on kaikessa ihan eri mallinen.

Vierailija
16/16 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on hoikka, kapealanteinen ja isorintainen, minä olen roteva, päärynävartaloinen ja pienirintainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi