Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein haluat?

Vierailija
02.11.2010 |

Viitaten noihin aiempiin erilaisia seksitarpeita koskeviin keskusteluihin kysyisin naisilta, kuinka usein sinulle on luontaista harrastaa seksiä kuukaudessa? Eli, jos homma rullaisi sinun halujen mukaan, kuinka usein kuukaudessa sekstailisitte?

Itselleni (olen siis nainen) luonnollinen rytmi on ehkä 1-2 kertaa kuussa. Jos ajatellaan seksikertoja vuositasolla, niitä meidän suhteessa on ehkä 15. Tämä on tietysti aika vähän, mutta tämän enempää en kaipaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kertaa vuodessa 8(

Minä pidän, että >365/a on sopiva :)

(kuukautisten aikana meillä ei ole seksiä mutta se otetaan sitten kiinni)

Onneksi vaimokin pitää tahdista vaikka suhteemme onkin jo 16 vuotias.

m36

Vierailija
2/18 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kauheesti valehtele niin 5x/vko on aika kiva. :) Menkkojen aikaan se kivaa vasta onkin. Onneksi on mies, joka tykkää haluta kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin täysin kierron vaiheesta. Ovulaation tietämillä ei paljon muuta voi ajatella kuin seksiä, enkä usko että olen silloin koskaan saanut tarpeekseni, siis niin, etten enää haluaisi. Toki ymmärrän realismin ja sen mukaan mennään, mutta _haluaisin_ paljon enemmän. Kompromissi ovulaatioviikkona on ehkä 0-2 kertaa päivässä (toki välillä, kun olosuhteet ovat otolliset, usammin). Muulloin tyydyn vähempään, yritän toki onneani ja olen ainakin hipaisulla suostuteltavissa :D , mutta poislukien ovulaatioviikko ja 3-4 kuukautispäivää (jolloin ei suurempaa hinkua), sopiva tahti muina aikoina olisi VÄHINTÄÄN joka toinen päivä, mutta mieluiten ainakin kerran päivässä... Aina tämä ei vaan ole mahdollista, eikä se mitään tuskaa aiheuta, mutta jos mietin puhtaasti sitä, kuinka usein haluaisin.

Ja koska haluan vain omaa miestäni, niin tämä ei päde mitenkään yleisemmin. Sinkkuna ollessani harrastin luonnollisesti paljon vähemmän ja melko kivutta pärjäsin muut ajat. Mutta nyt kun tietää kuinka hyvää saa, niin totta kai sitä haluaa mahdollisimman usein. :)

Millaisen keskiarvon tästä nyt saa... no, haluan aika perkeleen usein. :)

Vierailija
4/18 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti noin 1-2 kertaa viikossa, ennen menkkoja haluttaa joka päivä. Raskaana olen aktiivisimmillani; haluaisin koko ajan, mutta mieheni ei innostu "möhömahastani"

Normaalisti en masturboi juuri ollenkaan, mutta raskaana kyllä.

Vierailija
5/18 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jokapäivä, monta kertaa päivässä, mutta arki ja lapset rajoittavat. Meillä on seksiä keskimäärin 5 kertaa viikossa, joskus voi olla vaan 2 kertaa ja joskus on yli sen 7 kertaa viikossa. Kun lapset ovat hoidossa voi seksiä olla useamman kerran vuorokaudessa.

Kierto vaikuttaa jonkin verran: ovulaatioaikaan kutakuinkn syön mieheni elävältä, samoin juuri ennen kuukautisia. Myös kuukautisten aikana meillä on seksiä, paitsi ekana tai tokana päivänä, kun vuoda runsaimmin.

Raskausajat ovat olleet ihan järkyttäviä, kun 3-4 kertaa vuorokaudessa ei olis riittänyt alkuunkaan! Oli siinä mies kovilla, joskaan ei pahoillaan ;) Ja sauvat surisi :D

Vierailija
6/18 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi 1-2 kertaa päivässä, miehelle riittäisi pari kertaa viikossa. Kompromissi on lähes päivittäin, ehkä 3-6 kertaa viikossa. Kuukautisten aika taukoa.

Tämä on ihan mukavaa vaihtelua imetysaikaan, jolloin halusin seksiä ehkä kerran kuussa, jos silloinkaan.

Vierailija
7/18 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisi se olla jokapäiväistä. Mutta käytännössä emme harrasta aina kun haluttaa, vaikka molempia haluttaisikin - meillä vaan on miehen kanssa vähän erimalliset toiveet seksin suhteen. Mies tahtoo pitkiä, helliä sessioita, minä taas tykkäisin nopeampitempoisista ja rajuistakin, ja vaikka haluttaa seksiä, ei kiinnosta se tunnin halailu-hiplailu -osuus ennen seksiä, joten passaan.

Vierailija
8/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman kerran viikossa. Tällä hetkellä olen yksinhuoltaja, ja pattereita kuluu. Runkkaan joka päivä, jos en saa oikeasti munaa.

Vierailija
9/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt viikossa olisi ihan sopiva määrä ainakin minulle, tosin se ei valitettavasti toteudu nykyisessä suhteessani. Mieheni mielestä olen kuulemma liian innokas! Minullle seksi ei ole vain seksiä, vaan hellyytä, lähellä olemista, nautinnon tuottamista niin itselle kuin toisellekin. On tosiasia, että hyvä seksielämä lujittaa parisuhdetta. Jaa-a, mistähän niitä kiukkuisia akkoja oikein tuleekaan, tulipahan vaan mieleen:)

Vierailija
10/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mies haluaa vain kolme kertaa kuukaudessa jos ihan sitäkään =/

Onneksi meillä on kuitenkin muuta hellyyttä todella paljon joten ilman sitä en ainakaan jää =)

Vierailija
11/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelemme mieheni kanssa ehkä noin kerran kuukaudessa ja olemme molemmat tähän tyytyväisiä.

Vierailija
12/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mies haluaa vain kolme kertaa kuukaudessa jos ihan sitäkään =/

Onneksi meillä on kuitenkin muuta hellyyttä todella paljon joten ilman sitä en ainakaan jää =)

Mutta perusteellinen seksi on parasta, eli 3-6 kertaa kuussa. Hellyyttä ei meiltäkään puutu.

Vierailija
13/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perusteellinen seksi on parasta, eli 3-6 kertaa kuussa. Hellyyttä ei meiltäkään puutu.

"Perusteellista" seksiäkö ei voi harrastaa sen useammin, kaikki muu on jotain pikaista? Vai mikä on pointti? Kyllä meillä on puolen - kahden, kolmenkin tunnin settejä muutaman kerran viikossa. Aika löytyy kun järjestää, menee hyvänä liikuntaharrastuksena.

Ei sillä että tuota useammin pitäisi (kuin te), mutta ei se ihan niinkään mene, että jos harrastaa useammin, se ei voisi olla perusteellista.

Vierailija
14/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä täytyy orkku saada, ominkäsin tai miehen kanssa.

käytännössä on kyllä niin ettei seksiin ole virtaa kuin 1-2kertaa viikossa. =( onneksi omin käsin ei vaadi minuuttia pidempiä "ponnisteluja" eli orkku päivässä tulee saatua.

raskaana ollessani ja ovulaation aikoihin olen aivan pitelemätön, 3-4kertaa päivässä on silloin ihan ehdoton minimi. kuukautisten aikaan ja imettäessäni taas pärjään melkeinpä vaikka täys selibaatissa....

Vierailija
15/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On tosiasia, että hyvä seksielämä lujittaa parisuhdetta. Jaa-a, mistähän niitä kiukkuisia akkoja oikein tuleekaan, tulipahan vaan mieleen:)"

Näin kirjoitti viiskymppinen viriili tuolla aiemmin ja seksin/orgasmin puutteessa ainakin tämä nainen muuttuu kiukkuiseksi akaksi. Kyllähän omalla kädellä aina saa, mutta mikä minusta tekee erityisen äreän on se, että vaikka miehelläni ja minulla on seksiä muutaman kerran kuussa (=liian vähän minulle), mieheni suostuu viemään minut loppuun ehkä joka neljännellä kerralla, joskus harvemminkin.

Olen hyvin pettynyt ja loukkaantunut siitä, ettei mieheni anna tämän enempää arvoa minun seksuaaliselle hyvinvoinnilleni. Tämä uhkaa koko suhdettamme, jossa muutoin on paljon läheisyyttä, koskettelua ja hellyyttä.

Vierailija
16/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän omalla kädellä aina saa, mutta mikä minusta tekee erityisen äreän on se, että vaikka miehelläni ja minulla on seksiä muutaman kerran kuussa (=liian vähän minulle), mieheni suostuu viemään minut loppuun ehkä joka neljännellä kerralla, joskus harvemminkin. Olen hyvin pettynyt ja loukkaantunut siitä, ettei mieheni anna tämän enempää arvoa minun seksuaaliselle hyvinvoinnilleni. Tämä uhkaa koko suhdettamme, jossa muutoin on paljon läheisyyttä, koskettelua ja hellyyttä.

[/quote]

...haluaa pitää naiset vähän himokkaina koko ajan kun ei vie aina loppuun. Mun mies yrittää kyllä mut jos en saa orgasmia tarpeeksi nopeasti niin se kyllästyy ja ymmärrän toisaalta, koska en saa orgasmia aina niin helposti mieheni kanssa. Nautin kyllä seksistämme muuten.

Vierailija
17/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten välillä saattaa olla viikonloppuja, että harrastetaan monta kertaa päivässä (silloin kun ollaan kahdestaan ilman lapsia). Minulla tämä homma menee niin, että mitä useammin harrastetaan, sitä enemmän tekee mieli. Mutta jos vähänkään pidempi tauko, saattaa sitten muut asia mennä seksin edelle (lähinnä uni, olen varhaisten aamuheräämisten vuoksi superväsynyt aina iltaisin).

Vierailija
18/18 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo tuntuu todella raukeelta, meillä on todella monipuolista seksiä. Kyllä se 3-4 kertaa riittää kun hoitaa seksin kunnolla. Toisilla on pelkkää panemista ja kehuvat että joka päivä on panemista mutta voiko se olla niin että mieheltä lentää kuti ja nainen jää vähemmälle?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi