Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johanna Tukainen tunnustaa: "Olen välillä ottanut pari paukkua." (vaikka on raskaana)

Vierailija
02.11.2010 |

"Olen välillä ottanut pari paukkua. Olen lukenut tarkkaan, että yksi tai kaksi lasillista ei vahingoita lasta, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille."

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1215687/johanna-tukiainen-… audestaan-nain-muutan-alkoholikayttaytymistani

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais jonnekin hoitoon.

Vierailija
2/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin vai koko odotusaikana yksi tai kaksi....siinä lienee aika iso ero vauvan kannalta... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaosa tuntuu olevan. Meidät, jotka olemme olleet alkoholittomalla linjalla raskauden ajan haukutaan tiukkapipoisiksi nipottajiksi, jotka emme ymmärrä että muutamasta alkoannoksesta ei ole mitään haittaa. Mutta eiköhän nyt, kun kyseessä on Tukiainen, löydy myös alkoholitonta linjaa kannattavia.

Vierailija
4/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lienee "tarkkaan" lukenut?

Olen lukenut tarkkaan, että yksi tai kaksi lasillista ei vahingoita lasta,

Vierailija
5/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Tukiainen raskaana :O

Vierailija
6/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiessani, että 9kk on PITKÄ aika ja av:lla joudutaan tätä raskautta valitettavasti puimaan ja paaaaljon...

Vierailija
7/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun median kiinnostus tytsyn "raskautta" kohtaan pikapuoliin hiipuu, tytsy saa yllättäen "keskenmenon" ja paistattelee sen ja siitä "toipumisen" voimin julkisuudessa sitten taas muutaman päivän/viikon/kuukauden.

Vierailija
8/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaosa tuntuu olevan. Meidät, jotka olemme olleet alkoholittomalla linjalla raskauden ajan haukutaan tiukkapipoisiksi nipottajiksi, jotka emme ymmärrä että muutamasta alkoannoksesta ei ole mitään haittaa. Mutta eiköhän nyt, kun kyseessä on Tukiainen, löydy myös alkoholitonta linjaa kannattavia.

Jos nyt johonkin sellaiseen keskusteluun on eksynyt joku yksittäinen henkilö, joka on väittänyt sinua tiukkapipoiseksi nipottajaksi, ei tarkoita sitä, että suurin osa meistä olisi sitä mieltä. Päinvastoin, väitän, että VALTAOSA kannattaa täysin alkotonta linjaa raskauden aikana. Että älä nyt korota itseäsi pyhimykseksi, kun kuitenkin suurin osa on sitä mieltä.

Vierailija
9/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että yksi lasillinen harvakseltaan raskauden aikana aiheuttaisi mitään vahinkoa. Näin on ainakin minulle oma gynekologini sanonut (sanoi, että esim. juhlissa voi juoda lasin shampanjaa, kunhan ei tätä tee päivittäin).

Saman asian olen kuullut myös parin muun lääkärin suusta.

Vierailija
10/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan huomannut. Tää on kusetusta koko homma ja hyvä niin.

Vierailija
11/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, jos tosiaan on vaan yhden tai kaksi drinkkiä ottanut niin tuskinpa mitään sattunut. Enemmän ihmettelen tätä, että lähtee raskaana ollessaan Thaimaahan elimistön puhdistusleirille???

Vierailija
12/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekin idiootti sikiää :((

sääliksi käy lasta jo nyt..toivottavasti ei syntyis..

Vierailija
13/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko Tukiaisen raskauteen. Se on keino päästä taas julkisuuteen. Hän lähtee aivan varmasti Thaimaahan - kukapa ei näin marraskuussa! - ja saa siellä "keskenmenon". Sen jälkeen hän pysyy vielä hetken julkisuudessa kun suree keskenmenoa. Näin menee talvi. Kesällä sitten taas ehkä odotettavissa uusi romanssi, ehkä jopa häät.

Viinilasillinen (tai shampanja) tai pieni konjakkitujaus virkistää raskaudenkin aikana, mutta sitä tuskin uskaltaa sanoa, kun täällä jo tuomitaan.

Vierailija
14/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna ei ole kirjoittanut mitään raskaudestaan pitämäänsä blogiin?

Ei ole tainnut kirjoittaa yhtään juttua sen jälkeen kun tieto raskaudesta julkaistiin mtv3:n uutisissa.

Jos muuten ette ole koskaan blogia lukeneet niin kannattaapa vilkaista:

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/

Vierailija
15/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, jos tosiaan on vaan yhden tai kaksi drinkkiä ottanut niin tuskinpa mitään sattunut. Enemmän ihmettelen tätä, että lähtee raskaana ollessaan Thaimaahan elimistön puhdistusleirille???

Heilui pari viikkoa sitten työpaikallani ihan perskännissä.

Vierailija
16/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lieneekö lukenut ettei IMETYSAIKANA vahingoita.. tai sit muuten vaan lukenut ettei se yksi viinilasi ole vaaraksi, joten kyllä kaksi..tai kolme kärsii ottaa. Tai 4. Tai voi kait sen viinin vaihtaa kossuunkin..

Vierailija
17/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lieneekö lukenut ettei IMETYSAIKANA vahingoita.. tai sit muuten vaan lukenut ettei se yksi viinilasi ole vaaraksi, joten kyllä kaksi..tai kolme kärsii ottaa. Tai 4. Tai voi kait sen viinin vaihtaa kossuunkin..

av-mammatkaan osaa tehdä eroa siinä, onko vaarallista imettää alkoholia nauttineena, vai juoda raskaana ollessa.

Vierailija
18/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana voi ihan hyvin juoda lasin viiniä ruoan kanssa kerran viikossa, että siitä ei ole mitään haittaa. Ei koskaan kehotettu ihan vesilinjalle, vaikka juon alkoholia tyyliin kerran kaksi vuodessa :)

Vierailija
19/19 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin säälittää se reppana kun se on selvästi mielenterveyspotilas. Sillä ihan oikeasti vippaa päässä. On jotenkin vastuutonta medialtakin pitää sitä lööpeissä koko ajan, selvästi päästänsä sairasta ihmistä.

Toivon totisesti, että Tuksu ei ole raskaana.