Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rauhottavista- ja mielialalääkkeistä? ahdistuneisuuden, paniikin yms. hoidossa. Ov

Vierailija
01.11.2010 |

Kertokaa myös kipulääke kokemuksia. Tarkotan panacodia vahvempia kipulääkkeitä. Lievemmistä ei oo apua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kovat, välillä kovemat ja välillä tosi kovat. Kipuja ja oireita on joka lähtöön. Em. on vaikuttaneet päähänki. Mitä kovemmat kivut sitä pahemmat ahdistus-, paniikkioireet, levottomuus yms. myös painajaisia, pahoja unihäiriöitä jne. Läheskään kaikkia ei oo saatu selville mistä johtuu, vaikka on tutkittu ja hutkittu tosi paljo. Sopivaa lääkitystä ei meinaa löytyä millään. Oon joko allerginen lääkkelle, se ei sovi muuten tai siitä ei oo apua. Sairaala ja lääkäri systeemit on erittäin tuttuja.

Harmittaa ku liikkuminen ei onnistu entiseen tapaan. Ku on lapsesta asti urheillu, niin ei oo helppoa.. Tsemppiä sulleki! T. Ap

Vierailija
2/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, eivät toimi. Joillakin muilla toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistukseen ja masennukseen on omalla kohdallani toiminut Sepram40mg ja rankkoihin päänsärkyihin kaikkein parhaiten liikunta/jooga/venyttely ennaltaehkäisevänä hoitona.

Vierailija
4/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä Efexor (masennuslääke), Ketipinor (nukahtamiseen, ahdistukseen) ja Oxamin (ahdistukseen). Piikkimattoa käytän myös kipujen ja ahdistuksen lievittämiseen. Kaikki mainitsemani toimivat ihan hyvin.

Vierailija
5/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytynyt. Kokeiltu cymbalta, seronil, kipulääkkeistä lyrica, panacod, lihasjännityksen poistoa kokeiltu baklofenilla ja cirdaludilla tuloksetta.

Parasta lääkettä perhe, läheiset ystävät, koirat, juttutuokiot psykologin ja sairaanhoitajan kanssa eli terapia. Oireistona mulla masennus, lihasjäykkyys, vakavat unihäiriöt, jalkojen hermo ja lihassäryt ja uupuminen.

Vierailija
6/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamassa viikossa perus ssri-lääke cipralex, jopa perus 10g pienemmällä annoksella. Rauhoittavat auttoivat hetkellisesti, ennen kuin toi cipra saatiin toimimaan.

Mutta muista, että lääke on laastari, ja se ei hoida ongelman syytä. Akuuttiin vaiheeseen toki tarpeellinen.

Vierailija
7/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelle ja toinen toiselle. Se mikä on sinulle hyvä ei ehkä ole hyvä tutullesi. Mene lääkäriin.

Vierailija
8/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin meen viikon päästä.

Vierailija
9/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua Xanorista. Nyt kun hallitsen puuskia paremmin, pelkkä Propral auttaa rauhoittamaan sykettä. Diapamia en ole kokeillut, muttei kyllä ole tarvettakaan.

Ahdistuspuuskien kierre helpotta turvaamalla ensimmäkin hyvät yöunet. unilääkkeenä on ollut Stella/Stilnoct, kerran purkillinen Tenoxia. Nykyisin riittää Circadin eli depotmuotoinen melatoniini.

Alkoholn käytön vähentäminen minimiin auttaa myös oleellisesti

Päivittäinen tehokas urheilu on luomumenetelmistä paras, olen selättänyt ahdistuskohtauksia hikiliikunnalla.

- Ahdistukseni on traumaperäistä ja pahenee uupuneena.

Vierailija
10/11 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastanu ennen paljo liikuntaa, mutta nykyään ei liikumisesta tuu oikeen mitään.

Vierailija
11/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös olen liikkunut ennen, hiihtänyt, hölkännyt puolimaratoneja ja lyhempiä kuntoiluja, mutta joku aina aktivoittaa rajut säryt uudelleen.

Mulla särkykausi on nyt neljäs, uusiutuu jostain syystä noin kymmenen vuoden välein. Syytä ei tiedetä, taas tutkimusprosessi menossa, enmg, pään, niskan, kaularangan ja lannerangan magneettikuvaukset joulukuussa, vatsa tutkitaan kolmen viikon päästä. Nyt alkaa kelan kanssa taistelu, sillä vuosi saikkua täytyy kohta ja en pian pääse liikkeelle kuin rollaattorin ja viisihaaraisen kepin kanssa, joten nyt taistellaan, mulla kuitenkin loistava tukijoukko takana, tsemppiä myös sulle ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi