karpaloita= tyttövauva? mitä muita "vinkkejä" ootte kuulleet? :D
ja ensimmäiseksi: vauva on toivottu, pääasia että on terve. Minulla on kaksi poika joita rakastan yli kaiken. mutta tyttö olis kiva saada viimeiseksi lapseksi (ainkin toistaiseksi viimeinen).
oon lukenut netistä että muut uskoo että tytön saa näin:
-seksiä vain ennen ovulaatioo
-syö karpaloita (se muuttaa elimistön ph:ta)
-lähetyssaaraanaja asento
onko muita? ja ihan kokemuksia? :D
Kommentit (12)
ennen lapsentekoa. Nälkiintynyt keho ajattelee, että on pula-aika ja suuri kuolleisuus, on tehtävä tyttölapsia synnyttämään lisää jälkeläisiä.
Hyvin syövät ja hyvin voivat saavat poikia, koska ei ole niin suuria paineita lisätä jälkeläisiä.
ennen lapsentekoa. Nälkiintynyt keho ajattelee, että on pula-aika ja suuri kuolleisuus, on tehtävä tyttölapsia synnyttämään lisää jälkeläisiä.
Hyvin syövät ja hyvin voivat saavat poikia, koska ei ole niin suuria paineita lisätä jälkeläisiä.
koska siittiöistä se on kiinni kumpi tulee.. kumpi pääsee munasolulle. x- vai y-siittiö.
ei se munasolu tiedä kumman päästää sisälle.
eli laihisjuttu ei pidä paikkansa, koska se vaikuttaa naisen elimistöön.
mut toi ennen ovista voi pitää paikkansa, koska tyttösiittiöt ovat hitaita ja kestäviä, kun taas poikasiittiöt nopeita ja ei elä niin kauan..
samaa asiaa on tutkittu myös esim. eräillä lintulajeilla, joilla syntyy huonoina ravintokeväinä enemmän naaraspuolisiä jälkeläisiä.
Naaraan keho vastaanottaa tuolloin kys. "tyttö"siittiöitä todennäköisemmin.
meillä tyttöjä ja viimeisestä olin laihdutuskuurilla ja olinkin silloin aikas laiha. Kevyt ruokavalio.
että siittiötkin ehtii happamoitua. Eli hidas laukeaminen paras.
E kyse ole tietenkään siitä, että munasolu "tietäisi" ottaako vastaan X:n vai Y:n vaan hedelmöitymiseen suotuisista tekijöistä monella tapaa. En muista onko kyse hormoneista vai mistä, mutta tutkittu juttu että tyttöjen syntyminen on silloin todennäköisempää.
Avaus on lisäksi leikkimielinen, niin että ei tarvitse olla niin ryppyotsainen.
join siihen aikaan hirveästi karpalomehua, koska sitä oli jäänyt häittemme boolista. Poika tuli, joten karpalojuttu ei ainakaan pidä paikkansa=)
usein jyystämällä poikia.
5 poikaa
5 poikaa
siis usein jyystämällä tyttöjä ;)
T. Kolmen tytön äiti, joka on miehensä kanssa erittäin aktiivinen seksuaalisesti.
että tulee alamäki siittiöille.. saa tytötki vähä vauhtia ;) ..ja tyttö tuli meille! :D
5 poikaa
siis usein jyystämällä tyttöjä ;)
T. Kolmen tytön äiti, joka on miehensä kanssa erittäin aktiivinen seksuaalisesti.
paitsi viimeisen lapsen kanssa ei ollut niin aktiivista touhuilua, mutta silloin olinkin laihiksella juu:D
toinen lapsi oli poika, silloin mulla oli jostain syystä sukat jalassa :D
kolmas tyttö, ja silloin olin siis ihan normaalisti ilman sukkia :D
joo, tiiän tää on vaan sattumaa :D