Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erehdyin eilen kertomaan naamakirjassa kuinka

Vierailija
01.11.2010 |

lähin apteekki oli 40km päässä, kun lapsen kanssa lääkäristä päästiin. Nyt kaverini on kaivanut lähikuntien apteekkien aukioloaikoja ja laittanut ne mun "seinälle." Mikä v***un päteminen tuota ihmistä vaivaa? Todella noloa. Ja ei edes auttanut asiaa, koska olimem lääkäristä ulkona vasta kun todellakin kaikkien lähikuntien aptekit olivat menneet kiinni. Mietin vaan yrittääkö kaverini nolata mua muiden edessä vai mikä vimma sillä on osoittaa mun olleen väärässä? Ihan uskomatonta!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitää aina päteä jälkiviisaana. Tosin ei tee tätä fb:n kautta, tässä tapauksessa olisi todennäköisesti soittanut mulle nuo aikataulut ja kertonut vielä, millaiseen aikaan ne lapset viedään lääkäriin.

Ylemmyydentuntoinen pilkunviilaaja kysymyksessä, kannattanee jättää huomiotta.

Vierailija
22/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähin apteekki oli 40km päässä, kun lapsen kanssa lääkäristä päästiin.

eiköhän ap fb:ssakin kirjoittanut juuri noin kuten tuossa aloituksessaan.

Ja VAIKKA olisi kirjoittanut, että "tultiin lääkäristä ja piti lähteä vielä 40 km päähän apteekkiin, voi ryönä!", niin järkeä kannattaa käyttää. YLEENSÄ ihmiset tietävät asuinseutunsa palvelut parhaiten. Ja minä ainakin ymmärrän, että sunnuntai-iltaisin lähimmät apteekit eivät välttämättä ole auki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä kaveri olisi vain hyvän hyvyyttään laittanut....

Vierailija
24/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olimme lääkärissä silloin kun lähikuntien apteekit olivat auki ja että lääkkeet haettiin kauempaa, mutta eipä se vissiin mennyt perille kun siellä on tänä aamunakin pitänyt vielä käydä kommentoimassa, kuinka joku apteekki on ollut auki klo 18.00...

Vierailija
25/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen auttaa sua, että löydät helpomman tien saada lapselle lääkkeet ja syyttelet sitä? Nyt kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
26/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne lähiapteekit auki vai ei kun olitte lääkkeitä hakemassa?

Vierailija
27/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olimme lääkärissä silloin kun lähikuntien apteekit olivat auki ja että lääkkeet haettiin kauempaa, mutta eipä se vissiin mennyt perille kun siellä on tänä aamunakin pitänyt vielä käydä kommentoimassa, kuinka joku apteekki on ollut auki klo 18.00...

En näe ongelmaasi.

Vierailija
28/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen auttaa sua, että löydät helpomman tien saada lapselle lääkkeet ja syyttelet sitä? Nyt kannattaa katsoa peiliin.

'neuvominenko' muka auttamista.

Mitä hyötyä tuommoisesta neuvomisesta muka enää silloin on kun lääkkeet on jo haettu kauempaa.

Vierailija
29/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laittelee vielä tänäänkin niitä aukioloaikoja mulle!!! Ihan kuin en itse olisin asiaa selvittänyt ennen kuin kommentoin koko asiaa.

Vierailija
30/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vaan vilpittömästi halusi auttaa.. ei ekana tulisi päteminen mieleen.

Vierailija
31/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi joka tietää kaikesta kaiken ja aina paremmin kuin muut... Ärsyttävä tyyppi! Piilota se seinäs siltä!

Vierailija
32/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaverisi koitti vain auttaa. katsopa nyt peiliin, miksi koet auttamisen heti automaattisesti vittuluna?

Vierailija
33/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaverisi koitti vain auttaa. katsopa nyt peiliin, miksi koet auttamisen heti automaattisesti vittuluna?

ilmoitetut apteekkien eiliset aukioloajat ovat ihan vaan auttamista?

Vierailija
34/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiili-sivulta on helppo poistaa kaikki kavereiden kommentit (ja omat statuspäivitykset mys) joiden et enää halua näkyvän. Toimi äläkä marise!

Vierailija
35/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yks kaveri joka on myös facebook kaverini, ja hän saattaa kirjoittaa (lue: möläytellä) seinälleni kaikkea typerää ja noloa, mikä saa minut näyttämään idiootilta. Esim. jos olen puhutnut hänen kanssaa jostain asiasta jonka tein ja se meni pieleen, niin vaikka ollaan jo asia hänen kanssaan puitu irl, hänen pitää kirjoittaa seinälleni asiasta ja toitottaa se kaikille.

Vierailija
36/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yks kaveri joka on myös facebook kaverini, ja hän saattaa kirjoittaa (lue: möläytellä) seinälleni kaikkea typerää ja noloa, mikä saa minut näyttämään idiootilta. Esim. jos olen puhutnut hänen kanssaa jostain asiasta jonka tein ja se meni pieleen, niin vaikka ollaan jo asia hänen kanssaan puitu irl, hänen pitää kirjoittaa seinälleni asiasta ja toitottaa se kaikille.

Ja se, että jostain asiasta ruvetaan jankkaamaan... t.ap

Vierailija
37/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haki tietoja vastaisuuden varalle. Aika pikku juttu joka tapauksessa.

Vierailija
38/38 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille vaikka, että "Et tainnut huomata, että en millään olisi ehtinyt mihinkään noista apteekeista, sillä pääsimme lähtemään lääkäristä vasta klo silloinjasilloin, kun apteekit olivat jo menneet kiinni."

Jotkut ei vaan ymmärrä, tai sitten kaverisi jostain syystä haluaa päteä... :)

ilmoitetut apteekkien eiliset aukioloajat ovat ihan vaan auttamista?