Erehdyin eilen kertomaan naamakirjassa kuinka
lähin apteekki oli 40km päässä, kun lapsen kanssa lääkäristä päästiin. Nyt kaverini on kaivanut lähikuntien apteekkien aukioloaikoja ja laittanut ne mun "seinälle." Mikä v***un päteminen tuota ihmistä vaivaa? Todella noloa. Ja ei edes auttanut asiaa, koska olimem lääkäristä ulkona vasta kun todellakin kaikkien lähikuntien aptekit olivat menneet kiinni. Mietin vaan yrittääkö kaverini nolata mua muiden edessä vai mikä vimma sillä on osoittaa mun olleen väärässä? Ihan uskomatonta!
Kommentit (38)
Tämä kirjoitus taas vahvisti miksi en ole enkä mene sinne fb. Mitä ihmeen järkeä siellä on puida jotain apteekissakäyntejä. Ettekö tosiaan muuhun saa aikaanne käytettyä ?
Lopettakaa se fb ja eläkää todellista elämää.
Oishan ne samat tiedot voinut laittaa myös yksityisesti, eikä "huudella" kaikille, jos ihan vilpittömästi vain halusi auttaa.
Kyllä tuossa motivaationa tosiaan taisi olla joku ihme pätemisen tarve.
Ja sellaiselta ihmiselta joka ei siedä muiden neuvoja. Miksi sitten ruikutat siellä FB:ssa??
Kerjäsitkö vain sääliä ja sympatiaa?
tai laita niihin et no eipä ehditty, kannattaisko opetella lukemaan.
lähteä siitä oletuksesta että ap ei ole selvittänyt/osannut selvittää niitä apteekkien aukioloaikoja, ja jatkaa jankkausta vaikka ap kertoo ettei siihen aikaan ollut lähempänä aukiolevaa apteekkia.
kaveri, eikä ole enää pelkästään auttamisenhalusta kyse. Vaan jostain muusta, en oikein ole saanut selville mistä. Meidän lapsi on sairas, enkä ole asiaa koskaan kertonut naamakirjassa koska se on perheen sisäinen asia. Mua loukkaa, että siitä kirjoitellaan kommentteja ja vielä hyvää tarkoittavien vinkkien kera. Aivan kuin minä en lukuisten lääkärikäyntien jälkeen tietäisi jotain ihan perusasiaa! Jotkut ne vaan ilmeisesti luulee olevansa muita fiksumpia.
Ei kai hän sieltä apteekkien aukioloaikojakaan kysele? Varsinkaan jälkeenpäin, kun apteekissa on jo käyty.
Mitä vikaa sympatian ja myötätunnon kerjäämisessä? Opettele sinäkin joskus antamaan ja vastaanottamaan sitä niin elämäsi on paljon parempaa.
Ja sellaiselta ihmiselta joka ei siedä muiden neuvoja. Miksi sitten ruikutat siellä FB:ssa??
mitäpäivän aikana on tapahtunut, kuten nyt lapsen äkillinen sairastuminen ja sitten sen aukiolevan apteekin metsästys. Neuvoja otan vastaan, siitä ei nyt ole kyse.
Ehkä hän haki tietoja vastaisuuden varalle. Aika pikku juttu joka tapauksessa.
maailmankaikkeuden hakupalvelu jonne muut eivät pääse. Minun yhdellä ystävälläni on tuollainen tapa kanssa. Ei hän sillä mitään pahaa tarkoita, hän vaan vissiin kuvittelee että itse en osaa käyttää googlea tai muita tiedonhakumenetelmiä. Jos kirjoitan vaikka sähköpostilla että pitäs lähteä en kuussa Tanskaan niin sieltä pamahtaa lentoaikatauluja (kiitos mutta ne on varattu jo) tai bussiaikataulu meiltä lentokentälle (autokin on). Nuo tietopläjäykset on aika surrealisisia välillä mutta empä niistä välitä, se on vaan hänen tapansa ja ollaan tunnettu 20 vuotta - miten hän tuosta muuttuisi ;)
Ehkä hän haki tietoja vastaisuuden varalle. Aika pikku juttu joka tapauksessa.
maailmankaikkeuden hakupalvelu jonne muut eivät pääse. Minun yhdellä ystävälläni on tuollainen tapa kanssa. Ei hän sillä mitään pahaa tarkoita, hän vaan vissiin kuvittelee että itse en osaa käyttää googlea tai muita tiedonhakumenetelmiä. Jos kirjoitan vaikka sähköpostilla että pitäs lähteä en kuussa Tanskaan niin sieltä pamahtaa lentoaikatauluja (kiitos mutta ne on varattu jo) tai bussiaikataulu meiltä lentokentälle (autokin on). Nuo tietopläjäykset on aika surrealisisia välillä mutta empä niistä välitä, se on vaan hänen tapansa ja ollaan tunnettu 20 vuotta - miten hän tuosta muuttuisi ;)
Ihan selvä tapaus! Itse olen just tommonen kusipää että olisin laittanut ne aukiolot seinälle ainoastaan vittuilumielessä et hei eksä tyhmä tajunnu netistä kattoo etukäteen ?
Juuri tuollaista se on. Kuvitellaan, että muut ovat tyhmiä kuin saappaat ja lähdetään sormi ojossa selittämään alkeellisia juttuja.
No, eiköhän tuo tyyppi osoittanut vain itse olevansa typerä besserwisser. Itse blokkaisin moisen pois sivuiltani.
Kerjäsitkö vain sääliä ja sympatiaa?mitäpäivän aikana on tapahtunut, kuten nyt lapsen äkillinen sairastuminen ja sitten sen aukiolevan apteekin metsästys. Neuvoja otan vastaan, siitä ei nyt ole kyse.
Ja syy on se että sinua ottaa noin paljon aivoon kun joku luulee ettet tiennyt jotakin. Mun yksi FB kaveri on juuri tuollainen. Varmaan kommentoit vielä näitä kaverisi apteekki aikatauluja ikävystyneesti tyyliin "joo, TIEDETÄÄN!"
Jos sinulla kerran on sellaisia kavereita jotka haluaisivat tahallaa piruilla sinulle niin miksi sitten olette kavereita. Ihme touhua.
Itse olen just tommonen kusipää että olisin laittanut ne aukiolot seinälle ainoastaan vittuilumielessä et hei eksä tyhmä tajunnu netistä kattoo etukäteen ?
Kun sinne apteekkiin mennään harvemmin lääkeostoksille ENNEN kuin lääkärillä on käyty. Ja ap tiesi kyllä, mikä apteekki siinä vaiheessa oli auki eli ei ollut niistä aukioloajoista mitään apua.
Että kukahan se TYHMÄ nyt olikaan...?
Mitä ihmeen auttamista on listata niitä menneitä aukioloaikoja sinne seinälle kun olitte jo joutuneet ajelemaan. Olisi ollut asiallista vaikka mainita että "Juuan apteekki on muuten auki kahdeksaan asti. Sääli että jouduitte nyt ajelemaan." Mutta tuommoisten listojen liittäminen on jo pätemistä.
Minun äitini on samanlainen. Jos erehdyn mainitsemaan että jouduin kävelemään kaupasta kotiin kun myöhästyin bussista niin kahden tunnin sisällä tulee puhelu jossa kertoo tarkalleen mistä lähistöltä olisi mennyt toinen bussilinja joka olisi kulkenut vielä silloin. Jos sanon että kiitoksia mutta se oli "poikkeuskauppa", en käy siellä yleensä=todnäk en enää uudelleen, vastaa että tiedänpähän miten OLISIN VOINUT toimia. Hittojako sen enää väliä kun kävelin jo?! Ja niin voitonriemuinen ja ivallinen ääni kun pääsee kertomaan mitä en ollut tajunnut. Ja kun olen seuraavan kerrran yhteysissä sisaruksiini niin saan kuulla miten äiti on armolllisesti informoinut miten olen taas kävellyt turhaan kun en ollut selvittänyt asioitani kunnolla. Siis ihan vain tahtoo päästä kertomaan miten olisi itse osannut paremmin. Sellaiset ihmiset ovat sietämättömiä. (Ja todella lannistavia kasvattajia, esim minä olen viime aikoina usein oikein pysähtynyt pohtimaan että keksisin jonkin asian mistä äiti olisi kehunut minua. Ei sellaista ole. On muutama asia joita ei ole lytännyt, kuten lukioon menosta ei sanonut mitään, mutta se olikin automatio.)
Ymmärrän hyvin miksi ap:tä kyrsii
Alunperin kirjoitit että apteekki 40 km päässä. Kaveri auttoi, että tiedät jatkossa että lähempänäkin on.
Mikä tässä on ongelma? PMS?
Alunperin kirjoitit että apteekki 40 km päässä. Kaveri auttoi, että tiedät jatkossa että lähempänäkin on.
ole selvittänyt aukiolevaa apteekkia vana mennyt summamutikassa sinne 40km päähän..huoh
" olimem lääkäristä ulkona vasta kun todellakin kaikkien lähikuntien aptekit olivat menneet kiinni."
ap ei voinut mennä niihin kun olivat kiinni! pitääkö tavata?
40 km päähän? Ap se tässä vaikuttaa tyhmältä jos ei kertonut, MIKSI horotteli 40 km...jo aloitusviestissä. Besserwisser.
jos kaveri on rasittava niin miksi pidätte kaverilistalla?