Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko kutsun työpaikan pikkujouluihin äippälomalla/hoitovapaalla?

Vierailija
31.10.2010 |

Juttelin tässä työkaverini kanssa ja kertoi tulevista työpaikan pikkujouluista. Itse olen hoitovapaalla ja kutsua en sitten pikkujouluihin saanut. :( Kuinka teillä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviin tapoihin jo kuuluu kutsua myös lomalla olijat. Tökeröä käytöstä jos ei kutsuta.

Vierailija
2/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna ämmien aivan turha töissä ihmetellä että on se kumma kun se Sanna ei käy moikkaamassa muksun kanssa kun kerta sitä pikkujoulukutsuakaan ei sitten voinut laittaa / soittaa.

Viimevuonna minä tyhmä vein niille vinkkupullotkin suklaan kera mutta jääpä tänä jouluna viemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan olen mennyt, toisinaan en.

Vierailija
4/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten. Nyt ei ainakaan oo vielä kutsua kuulunut, tosin pyysivät näyttämään vauvaa ja meen ens viikolla käymään. Joska silloin...

Vierailija
5/17 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että turha odotella mitään kutsuja. Silloin kun niitä vielä järjestetiin, niin meidän intranetissä tai muissa sisäisissä tiedotteissa oli ilmoitus pikkujoulusta ja mistä sai lippuja ostaa (joo, OSTAA, tervetuloa valtiolle töihin.. :S). Eli jos kaverit ilmoitti töistä milloin kemut oli ja ostivat lipun, niin sitten pääsi mammalomalaisetkin mukaan.

Vierailija
6/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain henkilöstökerhon rahoittamana. Saamme pienen summan per työntekijä. Jos kutsuisimme myös äippälomalaiset yms. ei raha riittäisi oikein mihinkään, sillä heillähän on sijaiset työpaikalla. Pitäisikö sijaiset jättää juhlien ulkopuolelle? Mielelläni tapaisin minäkin lomalla olevia mutta kuinka toimia?

Vierailija
7/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuttu, mutta kuulin juhlista työkaverilta. Rohkeasti sitten vain kysyin pomolta, että saanko tulla. Vastaus oli, että tietysti. Kutsu oli vain unohtunut, kun en ole firman postituslistalla.

Kannattaa vain kutsua itse itsensä :)

Vierailija
8/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ollut ilmoittautumislistaa keräämässä, ja tosiaan olen tehnyt niin, että lista seinälle ketkä haluaa osallistua. Meillä ei kaikki pysty osallistumaan koska osan on oltava töissäkin, joten miksi pitkään poissa olevienkaan pitäisi saada osallistua? Jos nyt joku hoitovapaalainen älyää, että niin joo tuohon aikaan vuodesta on aina juhlat, niin toki voi soittaa ja kysyä että saanko osallistua. Ja varmaan saakin, tuskin siinä vaiheessa kielletään. Mutta ei ketään erikseen kutsuta sinne.

Vierailija
9/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tapauksessa niillä sijaisilla on suurempi oikeus osallistua juhliin.

Vierailija
10/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamalla nimi taukohuoneen seinällä olevalle listalle. Jos joku äitiyslomalainen eksyy työpaikalle sillon kun se lista siellä on, niin tuskin kukaan kieltää nimeään siihen laittamasta. Monissa bileissä on ollu semmosia työntekijöitä jotka on bileiden aikaan jo lähteneet talosta, mutta ilmottautumisen aikaan ovat olleet vielä meillä töissä.

Vierailija
11/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitiysloma alkoi marraskuussa. Ei tullut kutsua pikkujouluihin. Eikä ole nytkään kuulunut mitään, vaikka virallisesti olen itseasiassa vuosilomalla nyt äitiysloman päätteeksi. Eipä paljon kyllä kiinnosta. En ole pitänyt mitään yhteyttä tän vuoden aikana ja en halua edes palata sinne, jos vaan pystyn jotain muuta löytämään ennen kuin rahat on ihan loppu.

Vierailija
12/17 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsäännöllisessä vuorotyössä, jossa voi mennä viikkojakin ennen kuin olet yhtä aikaa duunissa jonkun tietyn ihmisen kanssa.

Ei siellä muista kukaan poissaolijoita kutsua kemuihin, ja ihan ymmärrettävää.

Vierailija
13/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on kutsuttu äippälomalaiset ja hoitovapaalla olijat. Olisiko kutsu vain unohtunut?

Vierailija
14/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut kutsua pikkujouluihin minään niistä kolmesta joulunalusajasta, jolloin olin vanhempainvapaalla.

Nyt olen jäämässä virkavapaalle ja itse härskisti kysyin, että saanko tulla kuitenkin pikkujouluihin ja sain luvan ;-)

Vierailija
15/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kehdannut kysyä olisinko tervetullut. Mukava olisi pitää vähän yhteyttä työpaikkaan, varsinkin tuollaisessa vapaamuotoisemmassa tilanteessa, mutta kun ei niin ei sitten.

Vierailija
16/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedänkin että meillä kaikista huonoin (mulkuin) pomo. Eiköhän lopputili ole odottamassa kun töihin palaan.

Vierailija
17/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen ollut äippälomalla x4 ja hoitovapaillakin useampien pikkujoulujen aikaan. Joka vuosi on kutsuttu mukaan. Aina en ole mennyt, monena vuotena kyllä. Mukava nähdä työkavereita, ja pikkujouluissa on kiva käydä- vaikka selvinpäinkin, jos on ollut vauva imetettävänä tms.