Sopiiko korkkarit kaikille?
Olen sporttinen tapaus, vartalotyyppi atleetti ja X. Koen itseni jotenkin niin koomiseksi korkkareissa aivan kuin ne huutaisivat etteivät sovi mulle.
Voiko olla niin etteivät korkkarit vaan käy olemukseen`?
Kommentit (5)
Kunhan sopeutat muut vaatteet niihin etkä laita verskoja sporttisen olemuksesi seuraksi =)
varsinaan pulleajalkaisille lihaville. Itselläni on painoa 104kg ja paksut pohkeetkin. Voin käyttää 8cm korkeita avokkaita tai vaikka 10cm korkeita kiilakorkoja, mutten laittaisi jalkaani siroja korkeita sandaaleja.
mutta en omista yli 5cm korkoja, koska olen 180cm pitkä ja ilman korkojakin suurinta osaa ihmisiä pidempi.
varsinaan pulleajalkaisille lihaville. Itselläni on painoa 104kg ja paksut pohkeetkin. Voin käyttää 8cm korkeita avokkaita tai vaikka 10cm korkeita kiilakorkoja, mutten laittaisi jalkaani siroja korkeita sandaaleja.
koska ne pidentää ja hoikentaa sääriä. Ja korkkareita tosiaan on niin paljon erilaisia että jokaiselle varmasti löytyy sopivat. Totta on kyllä että reippaasti yli sata kiloisella piikkikorot näyttää vähän hassuilta.
jotka osaavat niillä kävellä :). Vartalontyyppi ei pelasta, jos niillä kompuroidaan kuin peura liukkaalla jäällä. Korkkareita on niin paljon erilaisia, että jokaiselle kyllä löytyy jotakin. Mutta en kyllä atleettiselle laittaisi siroja stilettikorkkareita jalkaan :). Kun taas kiilakorkokengät sopivat hyvinkin.