Ottaako kitisevä av-mamma enkelimäiset kakaransa Linnan juhliinkin mukaan?
Kun kerran NIIIIIN hyvin aina käyttäytyvät? Miksi käsite aikuisten juhla on näin vaikea joillekin? o_O
Kommentit (10)
joihin av-mamma voisi päästä , olisivat Kakolan juhlat kun mamma menee juhlimaan vankilassa olevan miehensä 40-vuotisjuhlaa. Paitsi että Kakolakin on jo lakkautettu.
Jos kutsussa on "x ja y" niin sitten otan vain y:n mukaan.
ja se voi olla joko puoliso tai joissakin tapauksissa saattaja t. 3 x Linnan juhlissa ollut
mutta itse henk. koht en ymmärrä, miksi häissä ei voisi olla lapsia. ne kuuluvat sarjaan perhejuhlat, ihan kuin hautajaiset ja muutkin sukujuhlat. linnanjuhlat ei ole perhejuhlat eikä monet muutkaan juhlat ja näihin ei lapsia oteta.
tämä siis oma mielipiteeni enkä tuo lapsia häihin, joihin ei ole kutsuttu. en vain tajua miksi lapsia ei haluta häihin.
Mä näen sieluni silmin kun kananpersetukkainen av-mamma jonottaa Linnassa kättelyvuoroaan kameroiden edessä nössöinssinöörimiehensä laahustaessa perässä.
Mamman hienoa Marimekon tasa-raita mekkoa ei juuri näy, se peittyy ekopuuvillaisen kantoliinan alle, missä köllii Nico-Petteri 3 kk. Liinan alla voi myös imettää *kröhöm* HUOMAAMATTOMASTI. Jenna-Jassica 2 v roikkuu mamman käsipuolessa.
Käsikakkanauha vaan heiluu linnan pyörteissä!
Pressanlinnassa ja lapsi vielä kätteli Tarja Halosta ja Arjärveä ja vastasi näiden kysymyksiin. ;-D
niin avec saa omalla nimellään oman kutsun.
t. 4 x Linnan juhlissa ollut
Linnan juhliin kutsutaan avecin kanssa, ja se voi olla joko puoliso tai joissakin tapauksissa saattaja t. 3 x Linnan juhlissa ollut
Mä näen sieluni silmin kun kananpersetukkainen av-mamma jonottaa Linnassa kättelyvuoroaan kameroiden edessä nössöinssinöörimiehensä laahustaessa perässä.
Mamman hienoa Marimekon tasa-raita mekkoa ei juuri näy, se peittyy ekopuuvillaisen kantoliinan alle, missä köllii Nico-Petteri 3 kk. Liinan alla voi myös imettää *kröhöm* HUOMAAMATTOMASTI. Jenna-Jassica 2 v roikkuu mamman käsipuolessa.
Käsikakkanauha vaan heiluu linnan pyörteissä!
just niin, av-akkaa ei kukaan mihinkään juhlaan kutsu.
mutta ei todellakaan mene, jos ei lapsia ole kutsuttu. itsenäisyyspäivä on koko perheen juhla ja jos ei haloska sitä ymmärrä, niin jääköön ilman mammonen hyvää seuraa.
Ja tämä perustellaan sillä, että "ME OLLAAN PERHE JA PERHEEN PITÄÄ SAADA OSALLISTUA JOKA PAIKKAAN".