Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ahdasmielinen??

Vierailija
30.10.2010 |

Mieheni 18-vuotias sukulaispoika sanoi mua seksikkääksi. Minä sanoin sen olevan asiatonta (sanoa noin), olen kuitenkin tuota poikaa huomattavasti vanhempi ja onnelliseti yhdessä mieheni kanssa. Poika alkoi heti sitten kyselemään muiltakin miespuolisilta että "eikö Liisa olekin seksikäs, kyllä mä ainakin panisin" ja yritti suudella mua. Mieheni vaan nauroi vieressä. Mulle tosi vaivaantunut olo, enkä oikein osannu vastata mitään noihin kommentteihin. Sillon tuntu etten olis edes halunnu kuulla mitään tuommosta. Nyt pari viikkoa myöhemmin vasta olen alkanut ajatella että se oli kohteliaisuus.

Juteltiin miehen kanssa sit kahestaan tosi pitkään ko. aiheesta. Mies on hyvin läheinen tuon pojan kanssa ja poika on sanonut miehelleni että tykkää luonteeltaan ja arvomaailmaltaan samanlaisista naisista kuin mitä minä olen. Miehen mielestä noissa pojan kommenteissa ei ollut mitään asiatonta ja minä en vaan osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Tuo varmaan pitää paikkansakin, koska nyt parin vuoden yhdessä olon jälkeen alan tottumaan siihen että oma mies kehuu mua, en ole koskaan aiemmin saanut kehuja keneltäkään muulta mieheltä. Miehen mielestä mun pitää vaan tottua siihen että muutkin kuin hän kehuu mua.

Olenko minä ahdasmielinen vai oliko pojan puheet asiattomia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ahdasmielinen vai oliko pojan puheet asiattomia?

Vierailija
2/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epäilenkin sua provoksi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuollainen sovi. Ehkä jotkut teinit tekee noin humalassa, mutta ei tollalailla käyttäydytä vanhempaa naista kohtaan. ihmettelen miehesi saamattomuutta, hänen olisi pitänyt suojella sua tuollaisessa hämmentävässä tilanteessa ja rajoittaa sukulaispoikansa törppöä käytöstä. Ja että vielä yritti suudella? Tuntuu että olet ihan kynnysmatto, et osaa puolustautua edes jonkun teinipojan lähentelyiltä.

Mietihän nyt uudelleen, miten kummalliselta toi kaikki kuulostaa?

Vierailija
4/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epäilenkin sua provoksi =)

mieheni sukulaisten kanssa niin et todellakaan sanois tätä provoksi. Niillä on tapana sanoa mitä ajatellaan =)

ap

Vierailija
5/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana lätkäisisin, jos joku sanoisi minulle päin naamaa kuin sinulle, ja vielä koskettelisi.

Mieti, jos olisi keski-ikäinen mies, ja joka kävisi kiinni tuollaisilla puheille nuoreen tyttöön, et kai hetkeksi jäisi miettimään onko sopimatonta käytöstä?

Vierailija
6/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on naisen julkista nolaamista, ei mitään kehumista. Jospa sinäkin ottaisit tavaksesi sanoa, mitä ajattelet, ja sanoa sen niin, että tuollaiset taulapää-siatkin sen ymmärtää.

Vierailija
7/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuina varmaan tarkottivat, mutta eivät puhu samaa kieltä kanssasi.

Itse saan jatkuvasti vastaavia kehuja muilta, mutta arvostan varsin muunlaisia kehuja.

Onko miehesi jotenkin lapsellinen, kypsymätön?

Minunkin mielestäni miehesi olisi pitänyt jotenkjin suojella sinua tuolta, eikä olla teini itsekin.

Vierailija
8/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa tuolle pojalle linkin tähän ketjuun facebookiin =) ja miehelle näytän tän heti huomisaamuna, ku se meni jo nukkumaan.

Vierailija
9/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä ymmärsi minunkin kannan asiaan kun sen hänelle selitin, mutta sanoi että sen suvun kanssa vaan pitää tottua suoraan puheeseen. Olen itseki sitä mieltä että asiat sanotaan suoraan, mutta joku suodatin pitää silti olla.

ap

Vierailija
10/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä ymmärsi minunkin kannan asiaan kun sen hänelle selitin, mutta sanoi että sen suvun kanssa vaan pitää tottua suoraan puheeseen. Olen itseki sitä mieltä että asiat sanotaan suoraan, mutta joku suodatin pitää silti olla. ap

Turha selitellä moukkamaisuutta suorapuheisuudeksi

Vierailija
11/11 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat on poikii