Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytää oma tyyli? Etenkin hiuksissa?

Vierailija
29.10.2010 |

Olen 34v enkä vieläkään ole löytänyt tyyliäni :( Rahaa ei ole hirveästi käyttää ulkonäköön.. pyrin olemaan aina huoliteltu, mutta hiukset ovat se heikoin lenkkini. Eli, haluaisin olla mahdollisimman vaalea, omaa väriäni en voi sietää (maantien harmaa missä jo oikeaakin harmaata seassa..). Tällä hetkellä hiuksissa kahta väriä, "alla" ruskeaa ja päältä on ihan vaaleat, mutta huonokuntoiset ja juurikasvu näkyy väkisin ns jatkuvasti. Inhottavaa! Vaalea väri sopii minulle parhaiten, mutta tyvikasvun värjääminen pilaa hiukseni. Nyt hiukset on jo aika pitkät (olen kasvattanut) mutta huonokuntoiset. Mitähän ihmettä niille tekisin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit värjäillä vain raitoja ja tukka säilyisi paremmassa kunnossa.

Vierailija
2/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vain sen oman värin saisi ensin "esiin" ja siihen sitten tekisi raitoja, niin olisin tyytyväinen. Mutta, tuo on niin pitkällinen prosessi enkä jaksa kasvattaa omaa väriä esiin, koska niin inhoan sitä yli kaiken. Näyttää vaaleaa väriä vasten melkein mustalta, vaikka tosiasiassa ei ole läheskään niin tumma, mutta tietysti ihan vaaleaan verrattuna on tumma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla aika sähäkkä. Pääsisit myös niistä kuivista latvoista eroon. Parempi lyhyet & hyväkuntoiset hiukset kuin pitkät & homssuiset.

Vierailija
5/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on ollut ja siihen lopputulokseen olen tullut että ei sovi.. hiukseni jotenkin kai kärähtivät viime vaalennuksella kampaajalla, kun ovat päältä osittain sellaiset ettei kampa tahdo mennä läpi eivätkä meinaa millään kuivua pesun jälkeen. :/ Ovat lähes tyveen asti päältä takaa sellaiset enkä millään haluaisi pätkäistä edes kerrostaen niin lyhyeksi!

ap

Vierailija
6/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion käydä testaamassa, mulla sama juttu kuin sulla!

http://www.qhair.fi/

Vierailija
7/7 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vaalennus hieman epäonnistui viimeksi, jäi alta jotenkin hieman oranssiksi :( Eli hiuksissani on tällä hetkellä neljää eri väriä; oma väri tyvessä, vaalennus, epäonnistunut vaalennus eli oranssi alla, ja ruskea ihan "alimmaisena".. karseaa.. saahan sen peitettyä kun pitää hiuksia kiinni, mutta mutta.. äh, en tykkää!!!

ap