Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONko mitään ärsyttävämpää kuin asiakas joka tuijottaa koko

Vierailija
29.10.2010 |

ajan kun teen töitä. Eikö voi katsella vaikka seinille kuin tuijottaa suoraan asiakaspalvelijaan...jotkut oikein nojaa taaksepäin ja herkeämättä tuijottaa...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en =) Olen jo nelikymppinennkin...

Vierailija
2/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sulla on isot rinnat. Tuijottelijat pääasiassa miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisiko kulisseissa työskentely sulle vähemmän stressaavaa?

Vierailija
4/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mä olen monesti jossain vaiheessa havahtunut, että nyt toi taitaa luulla, että tuijotan sen tissejä, jos olen vaipunut omiin ajatuksiini ja naama on sinne pankkineitiin tms päin. Ja toisinaan se nyt on vain mielenkiintoisempaa tarkastella toisen juurikasvua tai meikkivalintoja kuin tuijottaa sitä seinää. Toki se voi olla vaivaannuttavaa.

Vierailija
5/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppistä naista tuijottaa ulkonäön vuoksi .Juu isot rinnat on, mutta en pukeudu avariin kaula-aukkoihin, ap

Vierailija
6/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisiko kulisseissa työskentely sulle vähemmän stressaavaa?

tykkän paljon taästä alasta ja saan myönteistä palautetta hyvästä asiakaspalvelusta kun olen iloinen ja huomioiva. Ei silti ole kivaa kun tuijotetan...

Vierailija
7/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi yhdessä asiakaspalvelutilanteessa asiani selvittelyyn kului pitkä tovi, tämä työntekijä oli siis puhelimessa ja kaiken muun paperinnypläämisen ja tiilien laskemisen ohessa ehdin miettiä, että ei tuo meikkivoide oikein peitä noita näppyjä, paljonkohan toi kihlasormus on maksanut, onkohan tuon avioliitto väljähtänyt, tuo taitaa olla luonteeltaan sellainen, ettei tykkää riidellä, mutta sitten se ehkä pitää mykkäkoulua..eipä siinä nyt oikein muutakaan tekemistä ole.

Vierailija
8/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt siis tarkaan tiedä, millaista on työsi, mutta jos asioin vaikka kelassa, pankissa tms, virkailija plärää papereitaan tai näpyttelee konettaan, minusta tuntuisi aika epäkohteliaalta katsella seinille, ovelle, muihin asiakkaisiin selkäni taakse, ruveta räpelöimään kännykkääni tms. Vai niinkö pitäisikin?

Vierailija
9/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi yhdessä asiakaspalvelutilanteessa asiani selvittelyyn kului pitkä tovi, tämä työntekijä oli siis puhelimessa ja kaiken muun paperinnypläämisen ja tiilien laskemisen ohessa ehdin miettiä, että ei tuo meikkivoide oikein peitä noita näppyjä, paljonkohan toi kihlasormus on maksanut, onkohan tuon avioliitto väljähtänyt, tuo taitaa olla luonteeltaan sellainen, ettei tykkää riidellä, mutta sitten se ehkä pitää mykkäkoulua..eipä siinä nyt oikein muutakaan tekemistä ole.

voi kamalaa jos tuollaistakin ajatellaann... pitäiskö tosiaan vaihtaa alaa =))) ap

Vierailija
10/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt siis tarkaan tiedä, millaista on työsi, mutta jos asioin vaikka kelassa, pankissa tms, virkailija plärää papereitaan tai näpyttelee konettaan, minusta tuntuisi aika epäkohteliaalta katsella seinille, ovelle, muihin asiakkaisiin selkäni taakse, ruveta räpelöimään kännykkääni tms. Vai niinkö pitäisikin?

mun mielestä kyllä!! ap

Vierailija
11/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hetken kuluttua tuijotus ei enää yhtään häiritse. Taidan olla poikkeus suomalaisesta sisäänpäinkääntyneisyydestä, ettei katseet yhtään tippaa vaivaa, paitsi jos tuijottaja on selvästi vihamielinen.Elämää se vaan on.

Vierailija
12/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kamalaa jos tuollaistakin ajatellaann... pitäiskö tosiaan vaihtaa alaa =))) ap

en minä sitä mitenkään negatiivisesti miettinyt, kunhan joutessani ajattelin kaikenlaista. Kyllä ainakin miehet miettii tuollaisissa tilanteissa sitäkin, että millainenkohan tuo rouva on sängyssä, onkohan sillä posliini, tykkääkö se anaaliseksistä, hikoileekohan se sängyssä paljon jne..mitä nyt miesten juttuja on kuunnellut.

Vierailija
13/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvainen äijä tuollaisia ajattelee....

Vierailija
14/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä sitä mitenkään negatiivisesti miettinyt, kunhan joutessani ajattelin kaikenlaista. Kyllä ainakin miehet miettii tuollaisissa tilanteissa sitäkin, että millainenkohan tuo rouva on sängyssä, onkohan sillä posliini, tykkääkö se anaaliseksistä, hikoileekohan se sängyssä paljon jne..mitä nyt miesten juttuja on kuunnellut.

Vierailija
15/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaunis elämä sentään noin lyhyt ole??

nelikymppistä naista tuijottaa ulkonäön vuoksi .Juu isot rinnat on, mutta en pukeudu avariin kaula-aukkoihin, ap

Vierailija
16/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asiakkaani tuijottavat ja niitä saattaa olla kerralla kolmekymmentäkin edessäni tuijottamassa. Välillä syvennyn omiin papereihini, mutta usein joku teinipoika on vain lukinnut silmäni minuun. Joskus joku on viheltänyt peräänikin, kun poistun asiakastilanteesta.

Olen ope.

Vierailija
17/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaan miettii. Ei tietysti sellainen mies, joka ei koskaan ajattele seksiä muutenkaan.

Vierailija
18/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asiakkaani tuijottavat ja niitä saattaa olla kerralla kolmekymmentäkin edessäni tuijottamassa. Välillä syvennyn omiin papereihini, mutta usein joku teinipoika on vain lukinnut silmäni minuun. Joskus joku on viheltänyt peräänikin, kun poistun asiakastilanteesta.

Olen ope.

sinä ihan uhkut seksuaalisuutta? ;-D

Vierailija
19/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varsin tavallinen ope, mutta tuossa yhteisössä jos jotenkin hieman eroaa siitä ensi keväänä eläköityvästä rusinasta tai labratakkiin pukeutuneesta henkarista, saattaa tulla huomatuksi. Muista että puolet asiakaskunnastani panisi mitä vain mikä liikkuu.

Vierailija
20/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varsin tavallinen ope, mutta tuossa yhteisössä jos jotenkin hieman eroaa siitä ensi keväänä eläköityvästä rusinasta tai labratakkiin pukeutuneesta henkarista, saattaa tulla huomatuksi. Muista että puolet asiakaskunnastani panisi mitä vain mikä liikkuu.

tässä yhteydessä. Onko "asiakkaillasi" edes hypoteettista mahdollisuutta olla vastaanottamatta palveluitasi ilman muuttoa, yksityisopetukseen siirtymistä tai sanktioiden kohteeksi joutumista?