Muistaako kukaan tätä "läskireisien kriteeriä"?
Jostakin laihdutuskirjasta sattui kaukaisella 90-luvulla silmään "testi", jonka mukaan on läskit reidet jos seistessä jalat vierekkäin ollessa polven ja nivusten välillä olevalla pätkällä ei jää rakoa. Siis jos reidet eivät mene tässä kokonaan yhteen vaan jalkojen välistä näkee läpi, on ihan ok reidet. Muistatteko???
Joo, ja varmaan joku arvaakin, että sinnikkään kuntoilun jälkeen meitsi on taas saavuttamassa ok-reidet (?!!), koska JALAT EIVÄT HINKKAA YHTEEN!
Kommentit (8)
Mulla on osunut jalat aina yhteen, myös silloin kun olin 15v ja painoin 45 kg (155cm pitkä).
Mulla on kapea lantio.
mutta eiks se riipu ihan reisiluiden asennosta hinkkaako ne reisilihat yhteen vai ei. Jos on ihan länkisääri voi olla vaikka kuinka läski eikä reidet hinkkaa.
mutta eiks se riipu ihan reisiluiden asennosta hinkkaako ne reisilihat yhteen vai ei. Jos on ihan länkisääri voi olla vaikka kuinka läski eikä reidet hinkkaa.
Mulla on leveä lantio, mutta myös reidet ottaa yhteen. Otti jo lapsena, ja olin takuulla ihan normaali hoikka lapsi. Tuostakin sitten keksivät joskus meidän luoka tytöt kiusata, kun olivat ilmeisesti lukeneet tai kuulleet tuon höpöhöpöjutun jostain.
T: Kakkonen
Minä hinkkaan salilla saadakseni lihasta sinne reisiin, ihan sama koskeeko ne sitten toisiaan vai eivät. Kaikki eivät halua olla hankisääskiä!
Aina on ollut näin! Mulla on kuitenkin kapea vyötärö + hyvä peppu, olen muutenkin suht´hoikka.
Kyse on ruuuniin rakenteesta.
saadakseni tietää onko mulla sirot, keskimääräiset vai painavat luut. Sekin jonkun naistenlehden lanseeraama 90-luvun alussa.
mutta ainakin mulla vuosien vähä liikunta sai aikaa sen että reidet oli sellaiset muodottomat möhkäleet, jotka hankas yhteen kaiken aikaa. Tää on uskomaton fiilis, kun on huomannut muutoksen :D
Ja se testihän meni niin, että seisoo jalat kevyesti yhdessä niin, että polvet ottavat vain kevyesti yhteen. Mulla tosiaan oli tunkuinen väli vielä muutama kuukausi sitten...
Kippis nykyiselle kropalle, tästä on hyvä jatkaa :D
ap
Kyllä se riippuu ruumiinrakenteestakin. Mulla ei ainakaan jäänyt alipainoisenakaan reisien väliin ilmaa. Ehkä olen joku luonnonoikku