Olipahan päätöntä menoa hoplopissa tänään (jumbon vieressä)
Sinä äiti joka olit kahden villin poikasi kanssa siellä (pojilla oli vaaleanvihreät paidat)
voisitko ystävällisesti opettaa heille käyttäytymistapoja. Siellä autoradalla pojat hyppi ja meuhkasi ja kiilaili jonossa. roikkuivat toisissa autoissa kiinni.
Itse sanoin heille muutaman kerran todella napakasti mutta eivät olleet moksiskaan.
voisit seuraavalla kerralla kulkea lapsukaistesi perässä siellä ja katsoa mitä tekevät.
Kävin kyllä sanomassa kassaneideille siitä kun en tiennyt ketkä ovat poikien vanhemmat.
siinä vaiheessa kun olin lähdössä niin huomasin kenen ne pojat oli niin en jaksanut enää käydä sanomassa, kun oli omat lapset jo puettu lähtövalmiiksi.
Kyllä sieppaa tollaset kakarat!!!
Kommentit (6)
leppynyt mutta kyllä ois tehnyt mieli vähän ravistella niitä poikia ja miksei sitä äitiäkin:)
Olivat n 6-8v..
Itse sain kyllä tarpeekseni. Eipähän tarvi taas vähään aikaan mennä sinne. Olen suunnilleen kerran vuodessa käynyt siellä lasteni kanssa.
Oli muuten noussut hinnat. 11e/lapsi. alle 3v 7e ja alle1v ilmaiseksi.
ap
Mä olen ihan vastaavaa kokenut isien taholta. He varsinkaan eivät tunnu yhtään olevan kiinnostuneita siitä mitä jälkikasvu puuhaa tuollaisissa paikoissa. Viime kerralla hoplopissa eräs isukki antoi pukkupoikansa tulla hyppimään trampoliinille toisten vuorolla eikä tehnyt elettäkään kieltääkseen. Huomautin ukolle että tässä on jono ja hyppimässä saa olla vain yksi kerrallaan johon isukki sanoi että :" no ei kai se ny niin vakavaa ole"...selvästikään ei saanut lapseensa mitään kuria kun poika ei ollut kuulevinaan!
aina paikalla joku lapsi joka tönii etuilee ja häiritsee...eikä vanhempia missään!
oli äiti tummahiuksisen lapsensa kanssa, joka heitteli sitä "kuula"palloa sellaisella radalla. Poika oli noin 3-vuotias ja paiskoi niitä palloja kaukaa ja yläkautta. Niitä pitäisi vierittää.
Mutta tämä poika paiskoi palloja niin että muut lapset olivat hengenvaarassa. Omiani en lähelle päästänyt. Kun sellainen kilon mötikkä osuu päähän niin on kallo halki.
Mutta sehän ei tätä äitiä kiinnostanut vaan ämmä istui kaverinsa kanssa kahvilla koko ajan tai sitten puhui puhelimessa.
En mennyt sanomaan, päädyin pitämään omat lapseni kaukana moisesta paiskojasta.
siellä monet pienet satuttivat itsensä. Yksi pikkuinen säntäsi liukumäkeen isojen tyttöjen alle ja kaksi pienempää löivät päänsä liukumäessä.
Pienet ihan selkeästi lentävät liukumäessä, kun ovat niin kevyeitä, eikä heitä valvota tarpeeksi läheltä.
Omat poikani on jo isompia ja osaavat kyllä varoa pieniä, vaikka tällä 9v. on kehitysvamma.
Aika päätöntä oli siellä menoa ja kunnon kuhmut ne pikkuiset sai päähänsä.
äidit uskalla kulkea perässä kun se on niin kiusallista kun lapset ei tottele. Kaikennäkösten sitä pitää lapsia saada.
Olen vähitellen tajunnut että tuttavapiirissäni on yksi tällainen äiti. Uskomatonta, mitä kaikkea hän tekeekään ettei lapsensa huutaisi ja hermostuisi. Pyysi meitä mukaan yksi päivä hoploppiin ja olen kyllä tyytyväinen että kieltäydyin!!!