Johanna Tukiainen on raskaana!!
Kommentit (39)
lukekaa pikkasen tarkemmin ei se ole raskaana!!!!!!!!!!!!!
No kuule luepa sä itse vaan pikkusen tarkemmin! Raskaana on ainakin omien sanojensa mukaisesti. Just eilenhän se ilmoitti ottaneensa sekarotuisen koiranpennun yksinäisyyteensä, nyt sitten lapsi aluillaan? Huh huh.
Kuka/mikä syntinen olento on mennyt heittää rojunsa tohon ränniin? o_o
Mä ihan oikeesti näin sen hirveessa kunnossa heilumassa ja rääky jollekin naiselle helsingin keskustassa.En viitti kapakan nimeä laittaa.Onhan se itsekin avoimesti kertonut käyttävänsä vaik mitä lääkkeitä eikä siinä välttämättä mitään jos on lääkärin määräämiä mut kestääkö ne kaikki alkoholin kans yhteiskäytön???
Kuka/mikä syntinen olento on mennyt heittää rojunsa tohon ränniin? o_o
mietin,että kuinka kukaan voi olla niin puutteesa!:D
tukiaisesta. Vetää haastattelun päätteeksi toimittajaa nyrkillä naamaan.
Tuo on vaan viimeinen keino että kansa ei edes huomaisi tuota alibin juttua, keksii jotain muuta puhuttavaa.
Mä ihan oikeesti näin sen hirveessa kunnossa heilumassa ja rääky jollekin naiselle helsingin keskustassa.En viitti kapakan nimeä laittaa.Onhan se itsekin avoimesti kertonut käyttävänsä vaik mitä lääkkeitä eikä siinä välttämättä mitään jos on lääkärin määräämiä mut kestääkö ne kaikki alkoholin kans yhteiskäytön???
mä sua uskon.
ja muut uutiset? Minusta tuntuu, että tietyin väliäajoin, kuten Jari Sarasvuo, Tuksun on tehtävä joku lööppi.
Mutta jos asia on totta, niin onnea. Tuksulle se voi olla aikuistumisen paikka ja lapsi tuo onnea ja vakautta elämään.
voi ei, kuka on isä?!
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/silmanruokaa/johanna-tukiaisen-burle…
ihmisten aika vihamielisiä purkauksia. Ja täälläkin joskus. Joko ei ole itsesensuuria ja ilekillään oikeastikin noin tai jotain vihaa tunnetaan. Oikeasti, kenen elämää Tuksu koskettaa, eniten tuntuu pilkkaavan ne, joiden elämää hän ei oikeasti kosketa. Provisoidaan jotain omaa ylemmyyttä toisen kautta.
Myönnän, että itseäni naurattaa joskus tämä BB. lööppi ja seiskajulkisuus, mutta surullista on se että joku tekee rahaa meidän akuankoilla ja nämä ovat vain kansan tuntojen tulkkeja ivailuun.
jos oikeesti on niin tavataankohan naikkarilla :-/
Itse aika samanlaisessa kunnossa...voihan joku napatyräkin aiheuttaa pullistumista ;).
saa taas julkisuutta...ja sitten kohta ilmoittaa että tulikin keskenmeno.
Toki raskaudet ovat maailmassa tapahtuvia asioita, mutta kun tietää millainen julkisuuden kipeä henkilö Johannakin on niin ilmeisesti huomion hakua raskauspuheillaan.
Eikös hän ole yleensä juonut ta retestellyt tähän asti, joten ainakaan mikään "malliäiti" ei kenellekään olisi, ootellaan vaan niin joku päivä saa uutta julkisuutta kun ei olekaan raskaana.
joo ei taia olla raskaana.. tai sit oli pari vkoa sit raskaana ja ryyppäämässä.. ei se musta miltään vauva mahalta näyttäny. aivan päissään oli.
en uskonu sekunttiakaa et tää juttu olis totta.. onha ne kamalia ne kuvat mitä siitä ilmestyny .. ja nyt hyvä syy mukamas, raskaus ja kuten joku sanoikin niin kohta suru suru keskenmeno .. en usko tota juttua! höpöhöpö juttu.
en mäkä tohon raskautee usko,muuten ois yks alkoholin vaurioittama laps lisää.