Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen itsetyydytys.

Vierailija
29.10.2010 |

Mitä mieltä, 10v tyttö kertoi kokeilleensa suihkulla miltä tuntuu kun pimpsaan suihkuttaa vettä ja sanoi sen yhden kerran tuntuneen kivalta, toisella kerralla ei miltään. En osannut oikeen sanoa muuta kuin että, ai jaa...niinhän se on.

Mitä itse olisit samassa tilanteessa tehnyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on yleensä asiallista tietoa itsetyydytyksestä.

Vierailija
2/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin vastaavanlaisen keskustelun vanhempieni kanssa, kun olin itse n. 7v ja kokeillut suihkulla. Muistaakseni katsoivat toisiaan hämmentyneinä ja sanoivat "aijaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten pohdin, että onko noi kirjat laittaneet kokeilemaan jotain sellasta joka ei ehkä olisikaan ollut vielä ollut ajankohtaista? ap.

Vierailija
4/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten pohdin, että onko noi kirjat laittaneet kokeilemaan jotain sellasta joka ei ehkä olisikaan ollut vielä ollut ajankohtaista? ap.

Itse varmaan kokeillut aikanaan jo muutamaa vuotta nuorempana. Samoin muistan pikkusiskoni minulle 9-10v ikäisenä jutelleen kuinka hyvältä tuntui kosketella sormella pimppiä tai suihkulla.

Myös omat tyttöni (nyt 18v ja 16v) ovat tuon ikäisenä kyllä olleet kiinnostuneita seksuaalisuudestaan. Kyselleet minulta itsetyydytyksestä ja kokeilleetkin varmasti.

Vierailija
5/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut:" jatka samaan malliin lapseni! Itsetyydytys on ihan normaalia! Mutta aito seksi on paljon parempaa!"

Vierailija
6/6 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko pervolle tähän ikivanhaan ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme