Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitoutuminen työhön

Vierailija
29.10.2010 |

Minulta puuttuu totaalissti kyky sitoutua siltä osin työpaikkaani, että kokisin jotenkin merkitykselliseksi sen muutenkin kuin pelkkänä pakkona eli rahanlähteenä. Olenkohan outo tai väärässä paikassa? Käyn toki töissä säntillisesti ja teen hommani. Silti sellainen "firma x -henki" minulta puuttuu täysin. Enkä ole missään sellaista saanut kokeakaan. Olen ehkä kyyninenkin. Ymmärrän ihan hyvin että minut pidetään töissä vain se aikaa kun minua tarvitaan. Irtisanotaan jos on tarvis. Ja sillä selvä. Ymmärrättekö mitä ajan takaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen "myynyt" itseni töihin 8 tuntia päivässä, mutta vain siksi, että saan lapset ruokittua ja laskut maksettua.

Työni teen, sieluani en työlleni anna.

Vierailija
2/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulevat irtisanotuiksi, että 25 vuotta painoin firman eteen ja tässä kiitos. Niinhän se valitettavasti menee. Kun ymmärtää että on vain "yksikkö" joka tekee palkkansa eteen hommia 8h niin selviää paljon helpommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon vielä sairaanhoitaja. Ei se työ mulle mikään kutsumus ole, mutta silti hoidan työni ja potilaat hyvin. Silti työ on ensisijaisesti keino rahoittaa perheeni elämää. Jos voittaisin lotossa, niin irtisanoisin itseni heti ja lähtisin vaikka opiskelemaan. Jos siis voittaisimme niin paljon, et sillä pärjäis koko loppuelämän.

Vierailija
4/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole firman omistaja eikä osakas, niin miksi ihmeessä pitäisi muulla tavalla ajatellakaan.

Vierailija
5/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on vain työtä. oikeasti tärkeä elämä on muualla.

Vierailija
6/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole firman omistaja eikä osakas, niin miksi ihmeessä pitäisi muulla tavalla ajatellakaan.

Silti meidänkin työpaikallamme tuntuu tällaisia olevan jotka ajattelevat. Vaikuttavat ainakin ihan eri tavalla kiinnostuneilta ja sitoutuneilta kuin minä. Josatin tuotantolaitoksestakin puhutaan lähestulkoon kuin omasta lapsesta. Tes:n mukaisia etuja ei vaadita, ennemmin lähestulkoon maksetaan että saadaan olla tiiminä tekemässä yhteistä hyvää jne.

Vierailija
7/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä johdu mielestäni työpaikasta: olen ollut neljässä eri työpaikassa, enkä ole sitoutunut niistä mihinkään.

Olisihan se kiva, jos olisi suurempi motivaatio edistää firman menestystä ja jaksaisi sen avulla paremmin töissä, mutta ei mulla niin ole...

Vierailija
8/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaahan se itselle että sitoutuu firmaan ja yrittää hiukan enemmän. Valitettavasti yritykselle et ole enempää kuin sen työn arvoinen mihin ovat palkinneet ja sitoutuminen ei näy palkkanauhassa useinkaan. Ja ei se työnantaja tule sinua katsomaan jos masennut tai tulet vanhaksi. Kun vanhuksia haastatellaan niin aika usein ne suree sitä, että tuli tehtyä vain töitä ja ei lasten kanssa oltua.

Vierailija
9/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ainakin sitoutunut työhöni ja omaan uraani. Ja koska mun ura tällä hetkellä riippuu aika pitkälti työpaikasta, niin samalla sitoudun myös siihen.

Mä en pystyisi elämään niin, että kuluttaisin valtaosan valveillaoloajastani siihen, että kävisin töissä vain tienaamassa rahaa ja "oikea elämä" olisi sitten muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi