Mikä syynä kahden viikon sairaslomaan?
Minkälaisen syyn takia ihminen saa yleensä kaksi viikkoa sairaslomaa? Mikään flunssatauti ei varmaan ole kyseessä, mutta onko kokemuksia, mistä syystä tällainen loma määrätään? Tuttavani (tekee siistiä sisätyötä eli ei mitenkään fyysisesti raskasta) sai kuulemma tämmöisen loman, mutten kehtaa kysyä syytä suoraan.
Kommentit (23)
just kahden viikon sairaslomaan on syynä AIDS, persesyöpä ja akuutti hiivatulehdus yhdessä. Siis just nämä, ei mitään muuta.
Terv. Lääkäri
Jos pitää olla noin utelias niin kysypä suoraan :)
Iskias, burn out, aivojen verenkiertohäiriö, sydänkohtaus jne.
Jos ei ole fyysisesti raskaassa työssä niin vapaa-ajalla saattaa olla jotain fyysistä harjotusta kuten seinäkiipely tai seksi ja voi selkä vaikka kipeytyä?
Koita itse istua koko päivä nätissä asennossa? Jos teillä on rullat tuolin alla niin voihan kaverin rullata taksiin jos ei siitä enää ylös pääse!
On siinä taas kyylä. Ei viitsi kysyä.
Osta jostain vähän sosiaalisuutta!
vaikkapa hiirikäsi, jännetupen tulehdus. Iskias, burn out, aivojen verenkiertohäiriö, sydänkohtaus jne.
Se on AIDSin, persesyövän ja hiiviksen kombinaatio. Ette te diletantit näistä mitään tiedä.
potilas on ollut liian utelias, aivot ovat ylikuormittuneet ja niistä on palanut jokin käämi.
T: Aivo lääkäri
Yleensä juuri kahden viikon loma määrätään siksi, että potilas on ollut liian utelias, aivot ovat ylikuormittuneet ja niistä on palanut jokin käämi.
T: Aivo lääkäri
Nuo on niitä henkimaailman asioita, ei mitään oikeaita diagnooseja. Hippejä ootte kaikki, saatana.
Terv. oikea lääkäri
just kahden viikon sairaslomaan on syynä AIDS, persesyöpä ja akuutti hiivatulehdus yhdessä. Siis just nämä, ei mitään muuta.
Terv. Lääkäri
EI vitsit, kun repesin. Kiitos nauruista Lääkäri!! :DD
Terv. Lääkäri
KIITOS LÄÄKÄRI EI vitsit, kun repesin. Kiitos nauruista Lääkäri!! :DD
Se on mukavaa, kun oikeaa ammattitaitoa arvostetaan. Yleensä potilaat eivät arvosta, ne kiittämättömät siat.
Nyt kaikki tietää että mulla on AIDS, persesyöpä ja akuutti hiivatulehdus! En enää ikinä tule sun vastaanotolle.
T: ap:n työkaveri
Yhyy, rikoit vaitiolovelvollisuutesi Lääkäri :( Nyt kaikki tietää että mulla on AIDS, persesyöpä ja akuutti hiivatulehdus! En enää ikinä tule sun vastaanotolle.
Olisit vaan mennyt sairaana töihin kuten ehdotit, marttyyrinkruunua kun kannattaa kiillottaa aina tilaisuuden saapuessa.
Lääkärisi
Yhyy, rikoit vaitiolovelvollisuutesi Lääkäri :( Nyt kaikki tietää että mulla on AIDS, persesyöpä ja akuutti hiivatulehdus! En enää ikinä tule sun vastaanotolle.
Olisit vaan mennyt sairaana töihin kuten ehdotit, marttyyrinkruunua kun kannattaa kiillottaa aina tilaisuuden saapuessa.Lääkärisi
Miksi on pakko tietää muiden asiat?
Mutta kysypä tuttavasi vointia, hän kyllä avautuu jos tuntee tarvetta.
sen kyllä tiesi kaikki täällä työpaikalla,me ei salailla mitään :)
Nyt kaikki tietää että mulla on AIDS, persesyöpä ja akuutti hiivatulehdus! En enää ikinä tule sun vastaanotolle.
Sit asiaan. Mun sisko sai 2vk sairaslomaa kun onnettomuudessa lasinsirpaleet meni jalkaan niin pahasti että piti tikkejä laittaa aikas paljon. Yksi lasinpalanen oli menny tosi syvälle. Käveleminen oli vaikean näköistä aika pitkän aikaa.
Mitä se sinulle kuuluu, jos et kehtaa kysyä, niin ei kai sitä täällä kannata ihmetellä. Syitä kahden viikon sairaslomalle löytyy satoja, joten mitä hyodyt siitä, että joku täällä kertoo sinulle yhden niistä?