Mä olen aivan koukussa valaisimiin. Tää on ihan hirveetä, en tiedä miten pääsisin irti....
Kuulostaa älyttömältä mutta mä ostan koko ajan uusia valaisimia. Kuukauden sisään olen ostanut yhden ison jalkalampun ja kaksi kattovalaisinta. Ja siis tämä on jatkuvaa, ehkä kerran kuussa joku uusi valaisin.
Nyt niitä kertyy saunaan (muualla ei ole tilaa) ja en edes raaski luopua osasta kun friikkinä niitä on pakko vaihdella koko ajan.
Äsken aloitin kunnon kierroksen taas kun ostin ne uudet. Keikun vain katossa pikku ruuvarin kanssa ja johdonpätkät taskuista putoillen hullun kiilto silmissä. Kun yhden laittaa kattoon, toinen pitää siirtää, se taas kolmannen tilalle jne... huoh...
Odotan taas jupinaa kun mies tulee kotiin. Hän juuri sanoi ettei ruokapöydän päällä olevaa (pari viikkoa vanhaa) valaisinta saisi vaihtaa kun hänestä se on niin kiva. No nyt mun piti se vaihtaa. Mutta se on tallella keittiössä.
Tämä on ihan sairasta. Koko ajan vain mietin mistä saisin uudet makkarin lukuvalot ja koska voisin ne ostaa. Voihan lamppu sentään.
-Valopää
Kommentit (16)
ne ovat niin kalliita ettei voi ostaa ihan hirveän usein uusia. minulla on silti useampi valaisin varastossa odottamassa vuoroaan... ja uusia himoitsen. Tosin huuto.netissä olisi vaikka mitä ihania vanhoja designvalaisimia edullisestikin...
Mikähän niissä on? Jotenkin se valo on rauhan ja onnen symboli. Valolla me rajaamme sivistyksen. Se rauhoittaa ainakin minua :)
Esim. "lumihiutale" sen kun sais, ja ois vielä tilaa johonkin laittaa se.
Vietän aikaa netin korusaiteilla ja tilailen :-). Huonompiakin pakkomielteitä voisi olla...
Vietän aikaa netin korusaiteilla ja tilailen :-). Huonompiakin pakkomielteitä voisi olla...
Mä tunnustin äsken mun isällekin että nyt on sitten uusi ruokapöydän valaisin asennettu. Hän naureskeli että pari viikkoa sittenhän tarvitsin apua kinkkisessä kiinnitysjutussa... No joo-o.
Hän on siis huomenna tulossa hakemaan lapsia ja TAATUSTI huomaa tuon jättimäisen kapistuksen tuossa :D
ap
Minulla ei ole edes väliä sillä onko kyseessä markettilamppu vai designia, mutta LAMPPUJA LAMPPUJA!!
Ihastuin viimeksi Pentikin liikkeessä sellaiseen huurteiselta näyttävään "puuhun", joka on oikeasti tuikuille. Mutta aion ostaa sen ja virittää siihen itse ledivalot ja se tulee keittiön pöydän ylle jouluksi. Sammaa sarjaa löytyy myös pöytäkoriste, katsotaan saanko senkin.
kunpa olisi mullakin, vaan ei, kaikki on pakko hylätä minimiin...
Voisin muuten liittyä tähän joukkoon.
Ostan siis vain vaatteita ja kenkiä. Ja koruja.
Ja kynttilöitä, vaihtelevia kynttiläasetelmia väsään alinomaa. :D
Mä olen jo pitkään etsinyt jotain ihanuutta joka kävisi ruokapöydän päälle, mutten saa päätettyä että mikä olisi se täydellinen.
Oma paheeni on pöytälamput. Niitä alkaa olla kaikki paikat täynnä, myös komerot...
Kyllä tämä valopää tunnetaan, ostaa ja kauppaa sitten eteenpäin ulkomaille kovalla hinnalla.
Ihme kun ei ole laittanut suoraa ostoilmoitusta tähän palstalle. Kyllähän jokainen lumihiutaleen ottaisi vaikkei muuten lampuista ymmärtäisi mitään.
Ovelaa kaupankäyntiä täälläkin. Muilla areenoilla ilmoittelee sentään julkisesti.
Ilmeisesti teillä on paljon aikaa ja ylimääräistä rahaa. Kannattaisi varmaan keksiä joku harrastus ettei elämänne olisi noin valotonta.
Meillä minä olen hulluna vaatteisiin, laukkuihin, rannekelloihin, koruihin, mattoihin, pyyhkeisiin, lakanoihin ja etenkin astioihin. Ostan niitä aina, kun näen jotain kivaa, vaikka ei todellakaan ole tarvis omistaa yhtään lisää.
Mies ostaa urheiluvaatteita, viinipulloja (joita ei siis juo vaan säilyttää viinikaapissa) ja äänentoistolaitteita.
Isäni on hurahtanut museoautoihin, antiikkihuonekaluihin, lamppuihin ja sähköjuniin.
Sisareni hamstraa pehmoleluja, sarjakuvakirjoja ja piirrettyjä elokuvia.
Äitini ostelee myös astioita ja leluja, mutta etenkin erilaisia koristeita.
Meillä pursuaa tavaraa kaikkien kodit ja kesämökkikin. Apua!
sama täällä, tosin vaan surffailen netissä ja haaveilen kaikista ihanista design-lampuista.
Ainuttakaan en vielä omista, mutta toivossa on hyvä elää.